recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 360 component hdtv signal virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket360 component hdtv signal virker ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Emne: 360 component hdtv signal virker ikke
    Sendt: 26-December-2006 kl. 16:45

Hej. Siden jeg fik mit pio 427xd har jeg kørt med vga tilslutning. igår ville jeg dog lige prøve at se om der var noget om snakken med bedre farver på component. Jeg må sige er jeg er ret tændt på at køre component efter at have set forskellen. Der er bare ET problem. Hver gang jeg gå ind i console settings og hdtv settings for at ændre signalet fra 480i til 720p eller 1080i står der er stikket ikke er sat til hdtv (altså stikket der går ind i consollen som man enten kan sætte til tv eller hdtv). Det resultere så i at hver gang jeg prøver at ændre opløsning springer den bare tilbage til 480i igen. Jeg har prøvet at slukke consollen, ændre frem og tilbage, hive strøm fra, gå ind i initiale setup osv osv. HVER gang jeg går ind i hdtv settings står der det samme! Alle opdates er iøvrigt hentet. Håber virkelig i kan hjælpe for jeg ved sgu ikke rigtigt hvad der kan være galt andet end at der måske er fejl på stikket...?

på forhånd tak.



Redigeret af the_rieper - 26-December-2006 kl. 16:45
Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2006 kl. 19:50

Jeg er været lidt rundt på nettet. jeg er åbenbart ikke den eneste med problemet;

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=15447
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=493301&page=1

Stadig ikke nogen der kan hjælpe.?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu