recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Sharp XD1E Full-HD LCD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Sharp XD1E Full-HD LCD

 Besvar Besvar Side  <1 23456 28>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Henke6000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2007 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af ilumum ilumum skrev:

Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Fik min 37" fra licotronic i dag mums. Men man skal lige bruge lidt tid på at indstille det, før det ser godt ud. Analog ser okay ud med TDC kabel, dvd via scart ser rigtig godt ud, blue ray/PS3.... ved jeg først om en uge.

PS. det var med serienummer 703xxx = 2007 marts model. Ingen hylen eller brummen 

 

hej :P hvad nummer var du i køen? var det via fælleskøbet du har købt skærmen? jeg venter stadig på min 37", de skrev jeg var nnummer 7 eller 8 via fælleskøbet og nummer 18 i det hele, GLÆDER MIG SÅ MEGET! :-)

Hej Jeg fik oplyst at jeg inden sidste sending de fik i starten af ugen at jeg var nr 2 i fælleskøbet og nr 8 samlet, og jeg fik ikke, så de har åbenbart fået under 8 hjem. Han skrev også at han mente de fik 5-6 stykker hjem, så nu er det nok snart min tur

Til top
ilumum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Februar-2007
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2007 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Fik min 37" fra licotronic i dag mums. Men man skal lige bruge lidt tid på at indstille det, før det ser godt ud. Analog ser okay ud med TDC kabel, dvd via scart ser rigtig godt ud, blue ray/PS3.... ved jeg først om en uge.

PS. det var med serienummer 703xxx = 2007 marts model. Ingen hylen eller brummen 

 

hej :P hvad nummer var du i køen? var det via fælleskøbet du har købt skærmen? jeg venter stadig på min 37", de skrev jeg var nnummer 7 eller 8 via fælleskøbet og nummer 18 i det hele, GLÆDER MIG SÅ MEGET! :-)

Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2007 kl. 21:10

Fik min 37" fra licotronic i dag mums. Men man skal lige bruge lidt tid på at indstille det, før det ser godt ud. Analog ser okay ud med TDC kabel, dvd via scart ser rigtig godt ud, blue ray/PS3.... ved jeg først om en uge.

PS. det var med serienummer 703xxx = 2007 marts model. Ingen hylen eller brummen 



Redigeret af Bornholmeren - 16-Marts-2007 kl. 21:14
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2007 kl. 17:03

Hej

Er der nogen i Ålborg området, der mangler at få Sharp 42 modellen fra Liptronic,og ikke vil vente længre, kan i overtage min fik den tirsdag, men synes den er alt for stor, i forhold til min philips 37 9830, så den er pakket sammen og parat til at blive sendt tilbage igen, hvis det kan lade sig gøre, så det var jo dejlig let, hvis der var en der ville overtage den.hvis  der er så send en pb.

hilsen agger

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2007 kl. 13:15

Oprindeligt skrevet af Znyp Znyp skrev:

Selv har jeg tænkt på at have en Analog VGA adapter til DVI hun, og så sætte et DVI han---HDMI stik til TV'et... Er det et problem? Kan man overhovedet?

Nej, det vil ikke virke. HDMI indgangen kan ikke vise analog VGA.

Men TV'et har jo et VGA stik - brug det

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
spumanti Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2007 kl. 13:01
Hej Znyp!

Først skal du sikre dig at opdateringshastigheden fra PC'en er sat til 60 Hz, ellers vil der ikke blive vist noget billede.

Jeg har læst et sted at den maksimale opløsning på vga er 1366 * 768, så hvis du prøver højere opløsninger virker det nok ikke.

Derhjemme bruger jeg VGA med en opløsning på 1280 * 1024. Billedet er godtnok lidt "bredt" og uldent, men det virker dog. (skal snart have mig et grafikkort med DVI). Jeg forsøgte mig med forskellige opløsninger på computeren, og har erfaret at det ikke er alle opløsninger der kan vises på TV'et.

-så mit råd er: Forsøg dig frem!

(måske skal denne diskussion flyttes over i et andet emne?!)
There's no place like 127.0.0.1
Til top
Znyp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2007 kl. 22:58

Jeg har modtaget mit TV i tirsdags, og jeg må sige det ser pænt ud. Daaamn. Gutterne fra Licotronic har også virkelig været flinke til at svare å mails og efterkomme diverse krav.

 

Eneste jeg er lidt ærgerlig over  er at jeg ikke kan få min bærbare til at vise et signal på tv'et. Bærbare kan dagligt vise billede på projektorer, og kablet bruges også dagligt. Jeg har indstillet EXT4 til PC istedet for component, og den vil stadig ikke vise billedet. Nogen der har nogle forslag?

Selv har jeg tænkt på at have en Analog VGA adapter til DVI hun, og så sætte et DVI han---HDMI stik til TV'et... Er det et problem? Kan man overhovedet?

Jeg håber nogen kan hjælpe og fortælle lidt om jeres erfaringer med PC tilslutning.

Til top
Edna Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 20:40
Jeg fik mit 42" igår.

Kunne ikke være mere tilfreds!
Kanon billede fra min HTPC med 1:1 Pixelmapping.

SD ser ok ud, DVB-T ser virkeligt godt ud - men HD1080P ser Kanon ud.

Der er ingen pixel fejl og heller ingen buzzing som eller har været et problem med 42" udgaven så jeg er bare kiste glad!

Tak til Recorder.dk og Licotronic for et godt tilbud og god service.
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 21:31
Venter stadigvæk på min 37". Licotronic har stadigvæk 42 og 46" på lager, men jeg synes de er for store efter min smag (og ikke mindst kærestens). Håber snart på en melding om at den er kommet
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
MBjerg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2007
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 19:15

Jeg fik mit 42" i dag - og det er super lækkert!

Xbox360 ser brilliant ud - det er en ny oplevelse af spille fifa07 på den 

Jeg kører tv-signalet via selector og det ser godt ud - især efter jeg fik ændret lidt i indstillingerne på både selectoren og tv'et. Der er dog forskel på kvaliteten af de forskellige tv-programmer - især ældre programmer er ikke lige så klare.
Er der nogen der ved om det vil hjælpe at udskifte det medfølgende scartkabel fra selectoren til et kvalitetskabel?

Jeg har ikke prøvet at køre PC på skærmen endnu - mangler lige at anskaffe mig et dvi->hdmi kabel.

Til sidst, synes jeg at Lars og I andre bag recordere.dk skal have et tak for arbejdet med dette fælleskøb.

 

Til top
hesp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Februar-2007
Sted: Sunds
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 18:50
Ja den ligner den meget, det er nok standarten indtil vidre.
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af hesp hesp skrev:

Jeg fik denne mail i dag... så lidt håb er der da

vi kæmper stadig en kamp med Sharp omkring leverings tider som holder så vi kan melde ordentligt ud og det sidste nye er at vi nu forventer en større sendning om ca. 2-3 uger.
Jeg ved det er frustrerende at vente men tro mig...det er lige så frustrerende ikke at kan give et specifik dato.
Jeg gør alt hvad jeg kan for at få produkter og detsværre er det eneste vi modtager iøjeblikket kun 42", 46" & 52".
Vi har dog idag fået af vide at vi kan forvente en mindre sendning 37" i næste uge men hvor mange kan jeg ikke sige da det først bliver besluttet samme dag som de afsendes fra centra lagret. Her sidder man og fordeler ud pr. ordre og på lande.
Jeg håber at modtage en rest leverings oversigt mandag næste uge med nogle leveringsterminer på.
Du skal nok høre nærmere.

minder gevaldigt om den jeg fik. 2 poster højere oppe på siden :-)

okay der stod lige lidt ekstra :-) håber de ringer i næste uge til mig.



Redigeret af Bornholmeren - 09-Marts-2007 kl. 18:48
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu