recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 sport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 sport

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
Forfatter
Besked
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 21:22
Antenneforeningen århus har ifølge mail fra dem ikke fået tilbudt tv2sport gratis frem til 11 Maj:

Vi har ikke fået den tilbudt gratis, som vi normalt får til en prøveperiode. TV2 Sport vil også have penge indtil 11. maj. Ikke fuld pris, men alligevel. Derfor er det også en del af forhandlingen.
 
 
Med venlig hilsen
Antenneforeningen Aarhus

Ok hvis det er rigtigt, ja så forstår man måske godt at de siger nej til den.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 21:24
Ja, jeg er 100% enig med dig at TDC nok skal presse prisen ned, og så vidt jeg har forsået på afgørelsen i dag, så er der vist også noget med prisen, der skal gennemgåes.

Men Århus Antenneforening har nok ikke samme "presse evne", og den eneste pression, er at sige "NO GO" vi tager den slet ikke ind, før prisen er dernede hvor den er interessant.

Derfor er jeg faktisk enig med dem. Også selvom jeg føler med dem der savner den. Men hvorfor tage noget ind og vise det, hvis man alligevel fjerner den p.g.a. prisen. Så hellere forhandle sig frem til en pris man kan spise, og så lover jeg dig, at Århus Antenne Forening skal nok få 30 dage gratis, når den skal "sælges" til brugerne.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 21:58

Hmm, måske århus og TV2 ikke er gode venner  ? :)

Her på "Slagelse Byfællesantenneanlæg" har vi da fået TV2 Sport, i en md. (Indtil det er vedtaget om den skal forsætte eller hvad) Håber jeg den gør.

Så går ud fra den er gratis en md.

Men det er sikkert "Antenneforeningen Aarhus" der på forhånd har sagt NEJ til den fra starten af, og så har TV2 ikke givet dem tilbudet..

Det er vist også nogle af dem der har været ude i medierne, og sige de ikke vil betale prisen... (Så måske derfor de ikke får den gratis i en md) ?

Lige som der står på stofa.dk:

"

TV 2 SPORT

Den nye tv-kanal TV 2 SPORT går i luften den 11. april og erstatter fra denne dato Viasat Sport 1. I nogle antenneforeninger kan TV 2 SPORT derfor opleves på prøve indtil 11. maj. I den kommende periode fortsættes forhandlingerne omkring vilkårene for distribution af kanalen, og herefter har antenneforeningerne mulighed for at beslutte, om kanalen skal være en del af tv-pakkerne. "



Redigeret af kenneth4200 - 11-April-2007 kl. 22:01
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 22:19

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:


TDC har i øvrigt meldt ud for længst, at de ikke går med til 25,- om
måneden.

TDC sidder jo med magten her og kan lukke kanalen hvis de ønsker det.

TV2 Sport skal afløse Viasat Sport som koster ca 8 Kr/md - tvivler stærkt på at TDC kan  forhandle prisen for TV2 Sport ned i nærheden af dette. Så alt i alt kan vi desværre nok forvente en stor prisstigning - gætter på 15 Kr/md  - og vi kan nok intet gøre ved det. TV2 News som også er en dyr kanal blev også bare lagt i TDC fuldpakke bare fordi TDC synes der er behov for det. TDC tjener jo også penge på det. Prisen på fuldpakken (kan kun få fuldpakken, som er tvungen) er i vores lille antenneforening steget markant inden for de sidste par år.

I disse digitale tider burde man selv kunne sammensætte sin TV-pakke (Selector)  og kun betale for det som interesserer én.

Til top
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 22:28
Jeg vil gætte på at de 25 kr. er sat alt for højt med vilje, så de kan tage en stor bid væk når de forhandler.
Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 23:02


Endnu en TV2 kanal som sender i 4:3 

Varemærket er som sædvanlig kvantitet frem for kvalitet

 

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 07:13

Hej!

De var sgu godt nok hurtige til at fjerne FORMEL 1 TRÆNING OG KVAL. fra tv2 Zulu-og over på denne nye skod kanal.

Så nu er det slut med at se andet end selve løbet for os CANAL DIGITAL kunder,

Gad vide hvornår løbet også ryger fra tv2 og over på den nye kanal

lrev



Redigeret af lrev på jobbet - 12-April-2007 kl. 07:14
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 08:49

Det er godt nok noget møg!!!!! (for mig)

Som canaldigital kunde er det med stor sorg at det her har fået love til at gå igennem systemet, som ivrig sere til F1 og Cykling må jeg nok sige at det var det værste der kunne ske, hvis jeg skal have bare en mindste mulighed for at følge med i de 2 sportsgrene så er der kun at kaste penge i viaskavts penge tank, og tilføje endnu et stykke elektronink til min i forvejen hårdbelastet elmåler, men da det vil være den eneste kanal jeg ville have interesse i, og da vi ikke kan få hverken fælles antenne eller andet så må det jo være sådan

Michael
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 09:06

Nu så jeg lidt fra udsendelserne i aftes og jeg har også set programmet for de kommende dage. For mig at se er der indtil videre kun tale om, at Viasat Sport 1 har skiftet navn til TV2 Sport. Programudbuddet er tilsyneladende uændret, så ingen grund til ærgrelse for dem som ikke kan modtage kanalen.  

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

I disse digitale tider burde man selv kunne sammensætte sin TV-pakke (Selector)  og kun betale for det som interesserer én.

Hørt - jag har altid syntes det var urimeligt jeg skulle betale for 20 kanaler jeg ikke vil have for at få de 10 jeg vil have.

Og den nye kanal ser jeg heller som nogen fordel, hvis det blot betyder at sportsudvalget fra de 4 andre kanaler flyttes over og samles på denne, så er det bare en ekstraomkostning der ikke tilbyder noget nyt jeg ikke havde i forvejen, andet end en øget mængde dårlige udsendelser på de andre kanaler for at udfylde de huller der efterlades ved at flytte sportsmaterialet.

Og så lige - ja, selvfølgelig er det også i skod 4:3 - gud bedre det.

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Nu så jeg lidt fra udsendelserne i aftes og jeg har også set programmet for de kommende dage. For mig at se er der indtil videre kun tale om, at Viasat Sport 1 har skiftet navn til TV2 Sport. Programudbuddet er tilsyneladende uændret, så ingen grund til ærgrelse for dem som ikke kan modtage kanalen.  

Flemming

Nåh det ved jeg nu ikke - der er Formel 1 på programmet det tror jeg ikke at du kunne se på Viasat Sport. Hen af vejen kommer der håndbold (når den nye sæson starter), tour de france og wimbledon.  

 

Til top
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 09:18
fltk, programudbuddet har ændret sig meget. Det er jo live tv de har retighederne til, derfor skal sporten ske et eller andet sted i verden før de kan vise det. Hen af vejen vil man finde ud af at de har rykket en pæn mængde sport over på kanalen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu