recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af HD-DVD film.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af HD-DVD film.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bummerten Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Tyskerland
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af HD-DVD film.
    Sendt: 06-Marts-2007 kl. 11:09

Jeg fik min HD-DVD afspiller i fredags, og har kun 2 film; King Kong og Kiss Kiss Bang Bang.

 

Hvilke sider eller butikker bruger i til at købe HD-DVD film?

Umiddelbart kan jeg ikke finde en dansk side, som har HD-DVD film på lager.

Play.com er forholdsvis dyr, og der er ikke meget at spare.

Axelmusic.com er billig og der er meget at spare, dog tar de ikke imod Visa Electron.

 

Hvilke sider kan i anbefale, som tar Visa Electron?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 11:22

Hej Bummertsen - tillykke med nyanskaffelsen. Jeg tror bestemt at du bliver tilfreds med din nye HD DVD afspller.

HD DVD´er desværre relativt dyre endnu - desværre.

Selv har jeg ofte benyttet følgende steder til indkøb af film, og det er gået lige efter bogen:

http://www.axelmusic.dk/list?offset=&advsearch=1&for mat=39&orderby=WholesaleLager%20desc,OprettetDato%20asc, Titel&region=2&hitsprpage=30

 

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_d_h_/203-5740584-1635115 ?url=search-alias%3Dhd-dvd&field-keywords=&Go.x=12&a mp;a mp;Go.y=8

 



Redigeret af Hother - 06-Marts-2007 kl. 11:22
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bummerten Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Tyskerland
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 11:31

Jeg utroligt glad for min afspiller og den står super flot på mit nye Samsung Plasma.

Axelmusic.dk; Ingen på lager?

Amazon.co.uk; Har tjekket den ud, men kan ikke rigtig se, om jeg kan bruge Visa Electron. Kigger nærmere på den, når jeg engang kommer hjem fra skole. 

Til top
Bummerten Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Tyskerland
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 11:53

Nå, jeg fandt ud at de tog imod Visa Electron, så jeg bestilte Batman Begins og V For Vendetta.

Nu fik jeg også lige en mail fra Moviezoo, om at min ordre er blevet afsendt:

Hard Candy (DVD)

og Jarhead (HD-DVD)

 

Jeg glæder mig :D.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 11:58
Jamen Bummertsen - så går det jo fremad. Vedr. Axelmusic er det min erfaring, at godt nok har de åbenbart ikke en sk.. på lager, men er en HD DVD´en tilgængelig, er en bestilling herfra næsten lige så hurtigt fremme som fra andre netbutikker 

Redigeret af Hother - 06-Marts-2007 kl. 12:03
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bummerten Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Tyskerland
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 12:07

Ja, det er lækkert.

Dog bestiller jeg aldrig noget, som ikke er på lager. For gider ikke sidde og vente hele tiden. For den dukker altid op, når man har glemt alt om det, så det er lidt af en overraskelse.

Hvis jeg kommer til det, som jeg gjorde på Moviezoo, er det somregel en fejl. 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 12:11
Jeg tror, at Axelmusic henter fra deres udenlandske afdelinger, og derfor kan du ikke regne med det, når de skriver, at DVD´en ikke er på lager. F.eks. bestilte jeg "Posidon" hos "Axel", og filmen kom i gennem brevsprækken efter ca. 5 dage. 

Redigeret af Hother - 06-Marts-2007 kl. 12:12
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bummerten Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Tyskerland
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 12:20

5 dage plejer også, at være gennemsnits leveringstiden, når varen ikke er på lager, men så vil jeg hellere give en 20'er-50'er ekstra også få filmen i en fysisk butik.

Fx. Hard Candy, da jeg så den ikke var på lager nogle steder endnu, gik jeg en tur i Roskilde. 2 Fonaer, 1 Merlin, 1 Tp, 1 Blockbuster, 1 bla bla bla. Ingen havde den, de skulle alle bestille den hjem.

Så jeg bestilte den fra Moviezoo.dk, men var så smart at bestille Jarhead, med den, som ikke var på lager .

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 12:22
Jeg glemte da lige at fortælle dig, at Elmutanten skam også har et mindre antal HD DVD tiltler (ca 10). Og så vidt jeg husker er prisen typisk 225 kr.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Bummerten Bummerten skrev:

Axelmusic.com er billig og der er meget at spare,



Ja, det må du nok sige. De priser er på niveau med dvd'er - og markant lavere end på .dk siden. Priserne er i £ - betuder det at de sender fra England eller et andet EU-land? Det jeg egentligt spørger om er om jeg risikerer told.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Bummerten Bummerten skrev:

Axelmusic.com er billig og der er meget at spare,



Ja, det må du nok sige. De priser er på niveau med dvd'er - og markant lavere end på .dk siden. Priserne er i £ - betuder det at de sender fra England eller et andet EU-land? Det jeg egentligt spørger om er om jeg risikerer told.

Hej Stampe!

Har købt en del gennem Axelmusic.com. Det er US film, men de "mellemlander" i Tyskland, Holland eller UK, hvorefter de sendes til DK.

Har lige fået The Departed pris 185 + porto 10,00.

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 19:42
Hej Stampe og Pede jeg har købt flere film fra bla. Axelmusic.com, + andre både i USA og UK. Jeg har har været udsat for den tvivlsomme fornøjelse med told og moms 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu