recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken GPS for at redde ferien til Paris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken GPS for at redde ferien til Paris

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 09:50

by the way! Kan se EDB BIKSEN har den til lidt under 2600kr. Er der forskel på indholdet ved dem og El Giganten tror i? Virker som om de forsøger at sælge et secure digital kort??? troede der var nok MEM med på denne??? Skal man købe ekstra til den?

El Giganten fortalte at jeg skulle købe den nu, da jeg sagde jeg ville vente til et 2007 kort. Der er kun 2006 kort i ALLE GPS'er nu og det ændrer sig ikke inden sommer???

Hvordan foregår det med nye kort og koster det det blege og er det nemt nok at finde ud af?

TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 11:17

Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

SKØNT MED ALLE DISSE TILKENDEGIVELSER, GOTTA LOVE THIS FORUM!

 

I scratch your back, you scratch mine :-)

Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 13:08

Et godt sted at spørge ind til Mio C710 er på:

http://www.i-go-user.dk/news.php

Ekstra kort til Mio C710 er kun nødvendig hvis man vil vise/afspille mange foto's og/eller MP3-filer på Mio'en. Til Navigation er SD-kort unødvendigt. Alt er gemt på intern disk.

 

Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 13:34
jeg har også en mio 710 og er vældig tilfreds - specielt når den er hacket så at windows ce interfacet kan bruges ;)
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 13:36

er også inde og snuse på I-go, men må indrømme at recordere.dk er mit forum, mere brugervenligt osv :-)

Windows CE og hacket? Hvad kan jeg så? Lave kaffe?

Tak for alle svarene og tak for info Filmfreak!

Tror bestemt det bliver det her dyr

TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
caveguard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 13:45

jeg ville helt klart vælge tomtom one europe. den koster ca. 2800, den kan dog ikke spille mp3 og virke some headset men det kan hjælpe dig fra a -> b.

Du kan planlægge ruten sammen med familien foran computeren, og lægge favorit punkter ind osv.

Jeg har brugt min en del og da jeg var i USA for nogle måneder siden, købte jeg usa kortet online, downloaded det og installere det, helt uden problemer... Så jeg ville vælge tomtom one europe.

Regards,

Ben

 

Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 14:25
tror nu det bliver en Mio, virker populær herinde men takker!
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af caveguard caveguard skrev:

jeg ville helt klart vælge tomtom one europe. den koster ca. 2800, den kan dog ikke spille mp3 og virke some headset men det kan hjælpe dig fra a -> b.

Du kan planlægge ruten sammen med familien foran computeren, og lægge favorit punkter ind osv.

Jeg har brugt min en del og da jeg var i USA for nogle måneder siden, købte jeg usa kortet online, downloaded det og installere det, helt uden problemer... Så jeg ville vælge tomtom one europe.

Regards,

Ben

Det er jo smag behag... Men Mio'en har jo f.eks indbygget TMC, håndfri tale via Blutooth plus en masse tilbehør der medfølger - noget som TT One Europa ikke har !

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 15:34
Alternativt Garmin C510 Deluxe... kræver ingen tilvænning som Mio så hvorfor vælge noget der er sværere?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 15:36

Jeg har selv en tom tom go 910 den syntes jeg fungerer godt, hurtig brugerinterface logisk og nem ruteintastninger mange poi (bare husk at kører du gennem svejts at afinstallere den poi med fotofælder da politiet ellers har ret til at konfiskere din gps  ) 

 

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=201118 fåes til lige knap 3600,- inklusiv fragt... det er altså meget grej for pengene... og den har også tmc antenne med 

prøv at se http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2006/1122111756.htm der kiggede man på lidt forskelligt om hvad man skulle holde øje med ved køb af gps, dog var det sjovt at den billigere tomtom valgte en mere besværlig rute end ham fra FDM´s tom tom 910 valgte, så det tyder på at man også skal være obs på at selv indenfor samme mærke kan der være forskellige i ruteberegningen.... man skal nok komme frem men vejen til målet kan variere...

og så også lige denne http://www.falckmagasinet.dk/gps-navigationsudstyr-test (så lige de skrev at tom tom go 910 har 2gb harddisk dette er forkert, den har 20 GB harddisk... noget af en tastefejl..;o)

se deres egen hjemmeside her http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=212&Catego ry=0&Lid=14

det er altså fedt når hele kortet over europa hænger sammen, laver ruter fra dør danmark til dør eurodisney.. eller hvor man nu skal hen.... tror nok det er pt er det største kort der ligger på en bærbar gps omend den er lidt rund  skruer iøvrigt selv ned for lysstyrken når det bliver mørkt, skifter evt om til night theme hvis man har det, mikrofonen observere om der er mere støj i kabinen og afpasser talebeskederne efter det, sådan man ikke selv skal sidde og skrue op eller ned.. der er mange andre smarte små features.. men kig selv på tomtoms side.

 

god fornøjelse



Redigeret af rhsin - 20-Marts-2007 kl. 15:52
Mvh

René
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 15:42

Håber ikke jeg blever smidt ud af forum for at henvise til andre steder ;-)

men www.pocket-freak.dk

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 15:44
Glemte lige, at nævne, at 510 Deluxe har fuld kort over Europa dør-til-dør samt TMC ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu