recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Panasonic PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Panasonic PX70

 Besvar Besvar Side  123 102>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Rulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af Panasonic PX70
    Sendt: 18-Juli-2007 kl. 12:09

Så fik jeg endelig stillet mit 50" op efter det bare havde stået i pakken og ventet i over en måned.. (Skulle lige flytte)

Og for satan da et dejligt billede

Det er sku alle pengene værd!

Min har lidt summen som andre også har nævnt, men hvor kraftig er jeres? Må nok indrømme jeg troede det ville være markant bedre i forhold til mit gamle JVC. Men de kloge siger jo et plasma vil summe lidt.. men spørgsmålet er bare hvad der er acceptabelt?

/Martin
Til top
fritten Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2007 kl. 11:57

Hej Alle

Jeg er ikke den store tekniske haj, så jeg håber der er nogen der kan komme med indput.

Jeg har her på fælleskøbet købt 37". Det virker som om der er rigtig mange pixeleringer omkring stillestående ting som Tvlogo og andre statiske objekter på tv. Jeg synes også at rundt om ansigtet på en nyhedsoplæser kan forekomme mange af disse pixeleringer. Ved ikke om det er det rigtige ord at bruge. Jeg har et 50" Pio i stuen fra sidste år og der er ikke de samme problemer, er det bare mit tv den er gal med eller hvad.?

Håber meget på hjælp her, da det ikke ser godt ud?

Vh Kenneth

Til top
zZMCZz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 18:19

hey, er der ikke nogen der kan hjælpe mig :( da jeg fik mit tv kunne jeg se dr 1, dr2, tv2 men jeg kan ikke se det der er på parabolen ? ( her hjemme er vi alle koblet på en parabol) efter jeg har indstillet den mange gange er det stadig ikke lykkeds, men her for et par uger siden kune jeg pludselig godt se det :S men for en uge siden vedte det tilbage til det normale

 

nogen de rkan hjælpe her ?

Mvh Mike
Til top
MasterK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Februar-2006
Status: Offline
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 19:09
Takker for fin "mini anmeldelse". Det er da rart, at den ikke støjer, har en Akai dvd/surround dims, der larmer som en i he..... Mine ny erhvervede KEF2005.2 kan heldigvis overdøve den.
Glæder mig da også til at få min 67 'er hjem, desværre var jeg ikke blandt de heldige, som fik en i sidste sending.... Meeeen tålmodighed.... ;) Havde ellers regnet med, at det var en 57'er jeg fik, men jeg kan se der er blevet bestilt en 67 istedet... Det forklarer hvorfor jeg ikke allerede havde den for 14 dage siden. 
Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 15:33
Jamen nu har jeg jo haft 55'eren i et års tid og 67'eren er rent funktionsmæssigt meget lig denne... Dog har jeg hæftet mig ved, at hastigheden, når man programmerer, kører rundt med cursoren i menu, samt skal skrive program-titler ind, er blevet MEGET bedre...
Maskinen er ekstremt lydløs. Starter op i løbet af 2 sekunder og reagerer hurtigt på alle kommandoer!!
Jeg er vild med opsætningen af menu'er mm., men må så også indrømme, at jeg aldrig har prøvet hverken Pioneer eller Sony... 
Man kan selv vælge om man vil ha' vist de optagede programmer i små tv, eller man hellere vil ha' lister med alt relevant info, med et lille video-klip af det markerede program - sidstnævnte sværger jeg til, da det er MEGET mere overskueligt.. Endvidere kan man sortere efter 5-6 forskellige ting, f.eks. titler, således at man f.eks. kan få vist alle de afsnit af f.eks. Prison Break man har, lige efter hinanden - God feature (som forøvrigt også var på forgængeren).

Billed-mæssigt, synes jeg ikke der er noget at komme efter, kan stort set ikke se forskel på det optagede og det direkte program....

Eneste lille minus er, at de har fjernet en lille feature som jeg var ret glad for i 55'eren... Nemlig muligheden for at gemme 20 titler, som man lige kunne hente frem ved et par tryk, fremfor at skulle kode dem ind hver gang (altså på de kanler som ikke sender titlerne ud automatisk). Ærgerligt!!

Mht. menu'en, så har heller ingen af mine tidligere Pana-maskiner  haft dansk menu (svensk er det tætteste på).
Ligeledes har alle bruger-vejledninger været på svensk, med en forkortet dansk version sidst i vejledningen, nøjagtigt som det er tilfældet her!!!

Konklusion: Jeg er yderst tilfreds!!!!


Redigeret af RenisseD - 03-Juli-2007 kl. 15:39
Til top
tejsdindler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 10:36
Jeg har en TH-42PV60 - men der gælder nok samme metode..
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af tejsdindler tejsdindler skrev:

Synes farverne p� det optagede er noget kraftige - er der nogen der har haft held til at indstille det..? Kan man overhovedet det..?

Blot en enkelt kommentar hertil. Hvis du har tilsluttet optageren til eksempelvis PX70 TV, så er du opmærksom på, at billedindstillingerne er individuelle for den enkelte indgang/signal-kilde på TV'et? Altså, hvis du har stillet på farverne når du ser signalet fra TV tuneren ændrer det ikke samtidig på indstillingerne for indgangen hvor EH67 er tilsluttet. Indstil derfor farverne på TV'et når du ser signalet fra EH67 - så husker TV'et indstillingen for denne indgang (Scart 1/ HDMI 1) for eftertiden.

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
tejsdindler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 08:20

Mine kommentarer til EH67:

Jeg synes sgu ikke det virker til at være en 100% dansk udgave.. Der er heller ikke en ordentlig dansk manual med - det irriterer mig lidt.

Synes farverne på det optagede er noget kraftige - er der nogen der har haft held til at indstille det..? Kan man overhovedet det..?

Ellers fungerer det sgu godt med det der direct tv recording - det har vi godt nok manglet i årevis..

Jeg synes Panasonic skal få nogle designere ind over systemet - det er ikke kønt og ligner noget et par linux nørder har strikket sammen. De må gerne skele lidt til Sony - så længe de ikke laver det så langsomt

Synes snart at TV2 skal implementere Guide Plus og overholde sendetiderne - så vi kan få fuldt udbytte af maskinen.

Held og lykke med opsætningen!

Til top
Jimmi.Pop Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 00:38

Fik min EH67 i formiddags, men har ikke rodet så meget med den, da jeg har været på arbejde.. Men nederen den ikke har dansk menu

Panasonic TH-42PX70E
Panasonic DMR-EH67
Selector Sagem 60
Til top
superdahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 22:35

Jeg har godt nok lige sendt en lille klage til mm-vision. Synes filme det er for ringe de ik kan overholde den leveringsdato, når vi smider så mange penge hos dem. Kan godt være det er panasonic der har klokket i det, men det er squ ikke vores problem. Arbejder selv til dagligt i en brance hvor den korrekte leveringsdato er altafgørende, og der lærer man squ at man ikke skal holde mere end man kan love. Hva nu hvis man ikke får den inden fredag, og man skal på ferie to uger på lørdag. Så retunere postvæsnet pakken fordi man ikke har afhentet den indenfor 5 dage eller hvor meget det nu er.

Så må man satme hellere sætte en leveringsdato ti dage senere så man er sikker. Man får utilfredse kunder ved at levere for sent, men tilfredse kunder hvis man levere for tidligt. Sorry jeg lyder hidsig, men sådan noget kan squ pisse mig af.

 

BTW: Renisse D: Hvordan er den så? Nu må du jo lige forklare lidt når nu vi andre ikke har fået:-)

Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 22:27
Fik mine i dag - dejligt!!
Til top
GreatDane Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 12:16

Mystisk...

har hverken modtaget besked om at min optager er kommet eller at den først kommer i næste uge.

Må snakke med dem mandag da de ikke tager telefonen nu.

Havde været dejligt at kunne hente den idag på min føselsdag - Kan sku snart ikke vente længere...

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 102>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu