recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt hjælp til en forvirret...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLidt hjælp til en forvirret...

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 21:10
For de ekstra penge får du et samlet set LANGT bedre TV med LANGT bedre billedkvalitet, på ALLE kilder, ikke bare analog TV, eller noget pjat i den retning...
Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-December-2005
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2007 kl. 10:13

Blot en lille beretning og kommentar...

Har efter måneders søgen og tvivlende stunder omsider købt et plasma (37 tommer PV45EH), og det er ganske enkelt fantastisk, så pana's plasmatv kan kun anbefales.

Kunne sammenligne med JVC's nye lcd A80, som stod lige ved siden af i forretningen - og kostede 1000 kroner mere. Og for mig var det et enkelt valg at nuppe pana'en med hjem, da jeg først kunne sammenligne. Kranen var med og hun var enig, så det tog cirka tre minutter, så var vi ude af butikken igen.

Nu hvor jeg har dyret hjemme er jeg mere end tilfreds, for billedet står rigtig flot. Sidder 3,5 meter væk og i den afstand står kanalerne skarpt. Det er hurtigt til at skifte kanal og jeg har ikke haft problemer med burn-in her i den første uge. Signalet er iøvrigt et analogt af slagsen fra den lokale antenneforening. Jeg havde overvejet at købe en selector, da foreningen udsender et digitalt spejl, men efter at jeg havde set kvaliteten analogt droppede jeg det. Står bedre end på mit 26 tommer CRT Philips.

Og nu en kommentar, som sikkert vil ryste de fleste: Konen kan godt lide designet, da tv'et ikke virker så massivt i stuen med den grå ramme og den sorte kant om billedet. (jep, der er sort kant om billedet - det er 42 tommer-udgaven af PV45'eren, der er holdt helt i grå)

Dejligt tv, så tak til alle, der blev ved med at anbefale pana i de sidste fire måneder, men også tak til de mange, der foreslog forskellige lcd'ere, da det betød at jeg var i tvivl og sparede 4000 kroner. (det var prisen, da jeg så på tv'et første gang ). Gav 7999 kr.

 

 

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2007 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Jach Jach skrev:

Og nu en kommentar, som sikkert vil ryste de fleste: Konen kan godt lide designet, da tv'et ikke virker så massivt i stuen med den grå ramme og den sorte kant om billedet. (jep, der er sort kant om billedet - det er 42 tommer-udgaven af PV45'eren, der er holdt helt i grå)



Helt enig - valgte også i sin tid bl.a denne model pga den sølvgrå og sorte ramme der får det til at stå mere let - en 50" helt i sort er ret dominerende i stuen ...


Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2007 kl. 11:52

Problemet med samlefiltre

A.  Dette problem er den lokale antenneforenings', og ikke de enkelte tilkoblede som skal punge ud med beløb fra 500-1000.

B.  Problemet er idag der ikke er Plads andre steder til ligesom flytte de digitale kanaler [ DVB-T ].  

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu