recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gallo Micro, Dynaudio, SB3, rørforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGallo Micro, Dynaudio, SB3, rørforstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Direkte link til dette indlæg Emne: Gallo Micro, Dynaudio, SB3, rørforstærker
    Sendt: 25-Juli-2007 kl. 10:03

Hejsa

Jeg skal anskaffe mig et godt stereoanlæg med en høj WAF faktor til køkkenalrummet.

Jeg har i forvejen 3 stk. Squeezebox 3 og CD-samlingen i FLAC format på Slimserver.

Jeg overvejer at indbygge 2 stk. Gallo Nucleus Micro i loftet og supplere med en subwoofer (Gallo TR1). Hertil en forstærker, jeg overvejer en lille rørforstærker (kr. 6.000,-) med optisk indgang til SB3'eren. Findes dette ? Er der nogen, der vil give en kommentar til ovennævnte overvejelser ? Kan Gallo ejerne evt. give anbefaling ?

Alternativ hertil er Dynaudio MC15 med 250MC, men her er WAF-effekten knap så god . Vil Dynaudio ejere eventuelt kommentere ?

Med venlig hilsen

Alex Jørgensen

Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af @lex @lex skrev:

Hejsa

Jeg skal anskaffe mig et godt stereoanlæg med en høj WAF faktor til køkkenalrummet.

Jeg har i forvejen 3 stk. Squeezebox 3 og CD-samlingen i FLAC format på Slimserver.

Jeg overvejer at indbygge 2 stk. Gallo Nucleus Micro i loftet og supplere med en subwoofer (Gallo TR1). Hertil en forstærker, jeg overvejer en lille rørforstærker (kr. 6.000,-) med optisk indgang til SB3'eren. Findes dette ? Er der nogen, der vil give en kommentar til ovennævnte overvejelser ? Kan Gallo ejerne evt. give anbefaling ? Lydkvalitet som stereo, valg af forstærker osv.

Alternativ hertil er Dynaudio MC15 med 250MC, men her er WAF-effekten knap så god . Vil Dynaudio/SB3 ejere eventuelt kommentere ? Specielt om lydkvalitet og generelle anbefalinger

Begge højttalersæt får særdeles gode roser rundomkring bla. også her i forum.

Med venlig hilsen

Alex Jørgensen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu