recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wellton way
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwellton way

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
netsoum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: wellton way
    Sendt: 10-November-2004 kl. 09:12

Hi,

Wellton way fra Sverige kommer nu med deres næste generation af deres produkt der tidligere hed brodbandbox. Såvidt jeg kan se har de skiftet lidt strategi og fokuserer nu mere på softwaren, som kan installeres ovenpå WinXP eller Linux. Lyder spændende. Jeg kender dog ikke prisen på det.

Det skulle blive præcenteret hos firmaet scansound på computermessen her 12-14 Nov.

www.danskcomputermesse.dk.

se osse http://www.welltonway.com/press22/

 

 

Til top
Henrik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2004 kl. 20:52

Har du hørt hvor den forhandles henne eller bliver det først afsløret ved weekendens messe?

Hvis du selv skal på messen, ville det da være lækkert med lidt info om denne maskine.

Til top
netsoum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2004 kl. 08:05

Softwaren forhandles af scansound som er på messen.

Såvidt jeg kan se bliver prisen små 1000 svenske kroner, men det er jo "kun" softwaren. Tidligere havde wellton way osse hardwaredelen med, dvs en avanceret HTPC. Men nu har de tilsyneladende skiftet strategi og satser mere på softwaren..... dvs det faktisk er ligesom andre softwareprodukter i denne kategori .... dog forhåbenligt bedre. En ting som jeg godt kan li er deres integration med mobiltelefoni, dvs du kan via din mobiltelefon programmere din HTPC til at optage programmer osv !!!

Jeg ved endnu ikke hvorvidt jeg skal på messen.

 

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu