recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - + og - ved ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket+ og - ved ps3

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Nissejak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: + og - ved ps3
    Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 19:12
hey, vil lige høre hvad i syntes om ps3 ? jeg har aldrig haft en ps kun xbox 360 som jeg solgte efter 1 måned da det ikke lige var mig.

så håber i vil skrive positivt og negativt om den..

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 20:04

 - hehe!

Du er nok lige nødt til at skrive hvorfor du solgte din 360´er!

Hvis det var fordi du ikke er til spil på konsoller kan vi jo slutte tråden med dit svar!



Redigeret af Pede8000 - 01-Oktober-2007 kl. 20:07
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Nissejak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

 - hehe!

Du er nok lige nødt til at skrive hvorfor du solgte din 360´er!

Hvis det var fordi du ikke er til spil på konsoller kan vi jo slutte tråden med dit svar!


hehe ok.

1, kan ikke lide xbox contoller
2, den er grim pynter ikke særlig meget at have stående
3, den larmer meget
4, og så er jeg bare mere til ps :D
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 23:30

Plusser ved PS3 1. pæn 2. Meget god til DVD 3. rigtig god Blu Ray 4. god som cd afspiller 5. Larmer ikke "så nu kommer der nok nogle og siger det ikke passer"  6. man skal ikke ud og købe en masse extra, det hele er der fra starten.

Jeg har haft en Xbox 360 eller retter 3 stk , og jeg har prøvet de samme spil på både PS3 og Xbox360, og må sige at PS3 banker 360'eren. Grafikken på PS3 ser mere naturligt ud ikke så meget farvelade som på 360'eren.

Minus ved PS3. 1. jeg kan ikke lide contolleren, der er Xbox 360's bedre den passer til en mandehånd .

Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 23:57

Jeg ville vente til der er nogen spil på markedet!

PS3 bliver under ingen omstændigheder dyrere end den er nu! Tværtimod! Der er i øjeblikket ikke nogen spil der "sælger" konsollen! Jeg har begge systemer og spiller kun på 360´eren pga online-delen og spiludvalget (+controller, den er lavet til mænd- heh heh)!

Med mindre du står og mangler en Blu Ray afspiller (det gjorde jeg) så vent et par måneder! Så skulle de gode spil gerne være på banen (ellers bliver jeg meget skuffet/ overrasket).

Klander, det med grafikken syns jeg er noget sludder! men det er jo smag og behag!



Redigeret af Pede8000 - 01-Oktober-2007 kl. 23:57
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 09:16

Nissejak,

Ud over hvad klander har nævnt af posivtive features ved PS3 så er streaming funktionaliteten glimrende, desuden er PS3'en rigtig god til at vise billeder scaleret uanset størrelse fra PC streamet eller lokalt. Både Windows Media Player 11 og TVersity er gode streaming værktøjer.

En ulempe er helt sikkert spiludvalget og Playstation Network som endnu ikke er på niveau med Xbox men den har jo også et år mindre på bag'en.

Jeg er yderst tilfreds med min PS3, og jo den støjer lidt, svarende til en bærbar men ikke nogen der forstyrrer. Det kommer også an på hvor langt du sidder fra maskinen. Jeg sidder +3 meter fra min og er ikke generet af den. Desuden står min på højkant med masser af luft omkring. Det skulle hjælpe lidt.

/Halsted

  

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 09:30

Oprindeligt skrevet af Nissejak Nissejak skrev:

hey, vil lige høre hvad i syntes om ps3 ? jeg har aldrig haft en ps kun xbox 360 som jeg solgte efter 1 måned da det ikke lige var mig.

så håber i vil skrive positivt og negativt om den..

Negativt:

PS3'en kan larme lidt - nogen har været mere heldige end andre, og det kommer meget an på rummet du befinder dig i.

Manglen på spil - der er alt for få gode titler lige nu, men hvis du er til FPS, så er R:FOM rigtig fedt, og ikke mindst WarHawk hvis du vil have den totale online oplevelse!

Prisen - det er en dyr konsol, hvis man kun tænker på den som konsol - men tænker man på den som DVD + BR afspiller, så er prisen ikke så slem endda...

Positivt:

Nu fik jeg jo ovenstående vendt meget af det negative til positivt, men alligevel...

Udseende - PS3'en er den kønneste af NEXtGen konsollerne, jo, den er stadog stor, men jeg synes den er "pæn"

Gratis Online - Det er ind til videre gratis at spille online i de spil der tillader det, og der kommer hele tiden nyt i PS Storen - ikke i samme stil som med Live! men der kommer da noget..

Warhawk - Jeg skriver dette som en særskildt plus - det spil har bare hvad et online spil skal have, og efter sidste opdatering, er det blevet rimelig stabilt.

Masser af kommende spil - Det katalog af spil der kommer fra nu og frem til jul er imponerende, med en masse store titler imellem.

BluRay + Upscalet DVD - maskinen er en fremragende afspiller til både BluRay og DVD.

Ekstra udstyr er standard dele - dette er måske det største plus! Alle dele til maskinen er standard dele. Strømkabler, netværkskabler, harddiske osv. Ikke noget med proprietære dele, som på Xbox 360'eren...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 09:50

Ja hvis man synes om alle de "standard" ting, som er i PS3'eren, men hellere vil have en Xbox med de samme ting, så ender du stortset i samme prisklasse. så prisforskellen er ikke så stor igen. og jeg vil mene at den er et meget bedre mediecenter end Xboxen.

 

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 11:11
Nu er mange recordere brugere jo PS3 fans men jeg giver da også gerne mine meget positive PS3 kommentarer med:

  • Ikke det helt store udvalg af spil - men for mit vedkommende er dem der er ude nu rigtig fede - specielt de "små" spil fra PSN storen som SuperStartdust etc. De er fine og gode til prisen. De store titler er der men der er mange flere på vej. Man kan heldigvis supplerer med PS2 titler hvis man syntes der er tørke - jeg kan anbefale God of War 1 og 2
  • Alt teknikken er "standarder" - ikke så vigtigt men det bliver det - tænk på hvor stort et marked der er for 3 parts controllere etc på PS2. Der er næsten ingen til Xbox 360 pga. Microsoft er lukket med alle deres standarder - alt lige fra Harddisk til wireless i controllerne etc.
  • Media format support - netop pga. af Sony "linux agtige" approach til alting understøtter PS3 næsten kun åbne standarder som MP4 etc. Hvorimod Xbox360 med de nyeste opdateringer understøtter næsten alt. Der går rygter om at supporten bliver bedre til PS3 i de nye firmwares - ganske som det er sket med Xbox360
  • Ingame XMB, man kan ikke tilgå sin friends list inde fra et spil og hurtigt inviterer dem med ind i et spil - det er dog blevet bedre og er også noget der forventes der kommer i fremtidige opdateringer.
  • Glæden ved at køre folding@home og vide at ens PS3 sammen med andre PS3 leverer mere end en Petaflop CPU kraft til kræft forskning med mere.
Kort fortalt er PS3'en stadig ny og udviklerne er stadig først nu ved at finde ud af hvordan de kan presse citronen - hvis man har set spil som GT5 og Rachet & Clank som begge er to vidt forskellige spil men begge viser de kraften som PS3'en har.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Nissejak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 18:45
ok, lyde som om man bare skal eje sådan en :D
meningen var at skifte min game pc ud med ps3 og self bruge den til at se br film på.

det med spil, komme jo med tiden og der følger jo 2 stk med i startpakken som ser ud til at være ok.

skal man købe nu eller vente til den bliver billiger, da der sikkert gå noget tid før det sker..
Til top
jacobbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 20:03
Husk og købe et hdmi kabel det er ikke med i pakken.
Til top
Trepel-L Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 02:25

Jeg syndes at ska vente lidt med at købe den, fordi sony har lige udalt at di kommer med en stor annoncering den 12 oktober, der er selfølig ikke nogen der ved hvad det er for en melding di vil komme med, men der er mange rygter om at det er et muligt pris fald på ps3 så vis jeg var dig ville jeg lige vente di små 10 dage indtil vi finder ud af hva det er for en stor annoncering sony kommer med.!

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu