recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor i Århus (Temapakker)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor i Århus (Temapakker)

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
WilliamP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af Fabrin Fabrin skrev:

Det er da også frusterende ikke at kunne få TV2 Sport.
Vidste slet ikke de stillede så hårde krav.

Jeg er mest i vildrede over om jeg skal købe zaptor eller ej. Synes den er
for dyr (når man er på SU) og er uden harddisk. Gid man kunne få to
forskellige versioner, en med og en uden.

Og som der står, fra Zaptor.dk:



Dette gælder dog ikke når man bor i en fattig antenneforening - som
Århus er!?
Det er godt nok den største i DK.
Tror sgu det må være elendige amatører der styrer den...


Amen ved du hvad Fabrin. Jeg har de sidste 8 år råbt og skreget på Århus
Antenneforeningens bestyrelsesmøder over hvor amatøragtigt foreningen
er

Er i mellemtiden flyttet til Aalborg. Jeg må nok sige jeg er vildt imponeret
over foreningen her, AN-TV. Langt mere professionelt, og det virker også
som om Stofa er bedre heroppe, mht. medarbejdere, drift, indhold etc.
Det til trods for der kun er 50.000 medlemmer her, mens der i Århus er
64.000!!

Jeg har gået og tænkt den tanke, hvor meget der skal til for at vælte den
nuværende bestyrelse, jeg er sikker på der kan samles et helt nyt hold
bestyrelsesmedlemmer til antenneforeningen.

Formanden har siddet der alt for længe, Torben Overgaard, og de
resterende er ligeså inkompetente, at man tror det er løgn.

Nogen der melder sig til hostile takeover i bestyrelsen i Århus
Antenneforeningen - med det mål at gøre foreningen mere attraktivt,
professionelt-styret, samt bedre samarbejde med Stofa?
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 10:46

Mjooh men hvis TV2 Sport HD ikke kom i HD pakken, uanset man ikke når 80%. Noget må vel ske, alle modtager trods alt ikke HD endnu.

Altså forlange bestemt procenttal for levere TV2Sport  HD? noget må da skurre i nogens øren.



Redigeret af moho - 13-Marts-2008 kl. 12:44
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 22:34

I dag har jeg så fået det store reklame materiale om Zaptor fra Århus Antenneforening og Stofa. Ja jeg har så haft Zaptor siden 18-12-07 og alle 3 temapakker siden 07-02-08.
Det burde vel være muligt at lave en automatisk sortering så man undgik at sende reklame til kunder der allerede har produktet.

Men det sjove er jo at ifølge reklamen fremgår det at TV2 Sport HD lige pludslig er at finde i temapakken Sport og det er den jo absolut ikke

Ligeledes reklameres der stadig med Mezzo og Sailing som kanaler der er med i familie og sport temapakkerne. Disse kanaler virker stadig ikke og det er vel yderst tvivlsomt om de kommer til det. Mezzo her venter de jo efter sigende på et dekoderkort der virker. Sailing er der jo problemer med rettighederne til at visse kanalen.

De 2 kanaler fremgår også i temapakkerne på både zaptor og på stofas hjemmeside, det eneste sted hvor sailing ikke længere fremgår er i premiumpakken på stofa's hjemmeside.

Men jeg har da sendt Antenneforeningen en venlig mail og påpeget de forskellige sjove indslag i deres og Stofa's fælles reklame gøjl.

 

Til top
Fabrin Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 21:58
Det er da også frusterende ikke at kunne få TV2 Sport. Vidste slet ikke de stillede så hårde krav.




Jeg er mest i vildrede over om jeg skal købe zaptor eller ej. Synes den er for dyr (når man er på SU) og er uden harddisk. Gid man kunne få to forskellige versioner, en med og en uden.

Og som der står, fra Zaptor.dk:



Dette gælder dog ikke når man bor i en fattig antenneforening - som Århus er!?
Det er godt nok den største i DK.
Tror sgu det må være elendige amatører der styrer den...
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C

Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
7.1 HarboSound Sat10+Sub10
Til top
boyBand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 21:46

Oprindeligt skrevet af Fabrin Fabrin skrev:

Oprindeligt skrevet af boyBand boyBand skrev:

kan en af jer fra Århus Antenneforening ikke lige fortælle, om I har TV2 Sport i jeres store analoge pakke ??


Det har vi skam :)

tak for svar, Fabrin.

Vi skal i gang med at sammensætte temapakker i den forening jeg er medlem af (Taulov, ved Fredericia). Vi er lige kommet med.

Da jeg er meget opsat på at få fingre i TV2 Sport - (det er nærmest blevet en besættelse) - har jeg naturligvis spurgt ind til at få den i en temapakke.

En Stofa ansat fortæller, at det ikke er så enkelt som så. TV2 stiller tilsyneladende et krav om, at man som udgangspunkt vil have betaling fra 80% af medlemmerne, hvis de overhovedet skal levere signalet. Dvs. man kan ikke lægge TV2 Sport i en temapakke alene, da det måske kun var 10% af medlemmerne der ville bestille denne pakke. Dermed er kravet ikke opfyldt.

Eneste vej frem, som jeg har forstået det, er at få kanalen stemt ind i den store analoge pakke, for at garantere fundamentet, så at sige...

Det synes jeg godt nok er træls! Så er der jo ikke valgfrihed, når programleverandørerne stiller den slags restriktioner 

Og det med at få den i den analoge pakke, bliver nok ca. lige så let som at få tandpasta tilbage i en tube igen. Gennemsnitsalderen i vores forening ligger en lille smule over guldbryllup niveau .... de er ekstremt fokuseret på een ting: priser!!! De har intet til overs for teknologiske fremskridt, digitale services osv.

Pioneer 428XD || Samsung LE32B650 || Stofa Zaptor siden 13/3-2008 || Kundenr: 9332462 || Taulov Antenneforening
Til top
Fabrin Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af boyBand boyBand skrev:

kan en af jer fra Århus Antenneforening ikke lige fortælle, om I har TV2 Sport i jeres store analoge pakke ??


Det har vi skam :)
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C

Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
7.1 HarboSound Sat10+Sub10
Til top
boyBand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 21:36
kan en af jer fra Århus Antenneforening ikke lige fortælle, om I har TV2 Sport i jeres store analoge pakke ??
Pioneer 428XD || Samsung LE32B650 || Stofa Zaptor siden 13/3-2008 || Kundenr: 9332462 || Taulov Antenneforening
Til top
niels_1984 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2008
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 22:21

spændende læsning...

Kan nogle hjælpe mig med, om understående er korrekt?

Jeg er i dag den lykkelige ejer af den store analoge tv pakke i Århus. Pris: ca. 300 kr./mdr.

Men hvis jeg køber en zaptor box (1595,-) så vil det om måneden koste mig: 160 kr./mdr. for eks. sportspakken 375 kr. pr. år for kortet og så vil jeg selvfølgelig skifte ned til den lille analoge pakke, da der ikke er nogen grund til at have den store pakke når man har sportspakken. (50,50 kr./mdr.) Det vil sige at jeg samlede vil skulle betale 160 kr. + 50,50 kr. = 210,50 kr./mdr. Altså en besparelse på 89,90 kr./mdr.

Mvh. Niels

Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 16:26

Nyt i farcen om de manglende kanaler i temapakkerne i Århus.
Denne gang en besked fra Århus Antenneforening, som skriver følgende:

Både Mezzo og Sailing skal normalt være på.

 M.h.t. Mezzo har Stofa et defekt dekoderkort, men jeg har fået oplyst, at et nyt er på vej fra programleverandøren. Så der sker nok noget snart igen.

Sailing er lidt anderledes. Der har Stofa slet ikke fået et dekoderkort fra leverandøren, da der er opstået nogle problemer med rettigheder. Enten bliver det løst hurtigt ellers må vi bede Stofa finde en anden sejlerkanal, der kan lægges på.

Tak fordi, du fik os gjort opmærksomme på manglerne.

Ja det er godt der er nogen der kan sørge for at vi får et godt grin
Hvor mange sejler kanaler findes der lige i denne verden, stik os bare en anden kanal det kunne være NASN

 



Redigeret af alias - 25-Februar-2008 kl. 16:28
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 08:42

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Alias - som jeg hvis har skrevet. Det svar du har fået af den kundeservice medarbejder er forkert.

Det mere korrekte svar er hvis: "de kanaler er desværre ikke tilgængelige pt. - men vi arbejder på en løsning" - det er det jeg har fået her i Aalborg.

Mike ja det er muligt at du kender det korrekte svar men det var da bedre at det var kundeservice medarbejderne hos Stofa der kendte det. Her er det nyeste svar på om der kommer andre kanaler istedet for de 2 som ikke virker: Tak for din henvendelse.

Der er ikke kommet nogle erstatningskanaler endnu, men når vi ved noget skal du nok få besked.

 

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 22:27
Alias - som jeg hvis har skrevet. Det svar du har fået af den kundeservice medarbejder er forkert.

Det mere korrekte svar er hvis: "de kanaler er desværre ikke tilgængelige pt. - men vi arbejder på en løsning" - det er det jeg har fået her i Aalborg.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af alias alias skrev:

Så er der svar fra stofa ang. de 2 kanaler som ikke har virket i temapakkerne i århus, Mezzo og Sailing.

Her er svaret:
Jeg må desværre meddele dig at de 2 kanaler du omtaler ikke længere er at finde i Stofa's udvalg.

Jeg er klar over at Stofa i deres aftale vilkår har skrevet følgende:
2.7.
Stofa kan til enhver tid ændre Zaptor skærmdesignet og sammensætningen af de enkelte kanaler og kanalpakker samt i de enkelte kanalers rækkefølge. Stofa har endvidere ret til i kortere perioder at udsende de af abonnenten omfattede kanaler ukodet, således at disse tillige vil kunne modtages af ikke-abonnenter, uden det giver abonnenten ret til at gøre misligholdelsesbeføjelser gældende herunder til at kræve abonnementsafgiften reduceret eller tilbagebetalt.

Kanalerne fremgår dog stadig som værende med i temapakkerne på http://www.stofa.dk/zaptor/showoversigt.php?shortcut=hvadkan jegsezaptor&anlaegid=791

De er ligeledes også stadig med i kanallisten på zaptor og ja kortet har været ude og inde igen.

Det burde Stofa måske se at rette inden nogen kommer og fortæller dem at det er at vildlede kunderne at sælge noget som de ikke får. Der kunne jo teoretisk være en kunde som var tosset med sejlsport og jazzmusik som bestilite temapakkerne i den tro at vedkommende fik disse 2 kanaler. 

Til Zulfo
Kommer der nogle andre kanaler istedet for i temapakkerne i århus.

Så har jeg fået svar fra Århus Antenneforening vedr. de 2 kanaler som Stofa ikke længere mener er med i temapakkerne Mezzo og Sailing.

Stofas svar forstår jeg ikke. De skal være der Men det undersøger jeg. Du hører nærmere.

 

Med venlig hilsen
Antenneforeningen Aarhus

Ja man bliver da som kunde ret forvirret, når 2 samarbejdspartnere melder så forskelligt ud.  

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu