|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() Sendt: 12-Marts-2008 kl. 15:06 |
Hej, Hvor kan man få fremstillet biograf lyd skilte ? (Dolby, DTS osv) Anden løsning er selvfølgelig hvis der nogle der kender et sted hvor man selv kan printe dem. Altså i _meget_ god opløsning. Har en Pixma pro9000 printer, så den kan lave nogle gode prints. Kender til www.soundpictures.fr syntes bare ikke lige det det jeg leder efter. Tak :-) Edit: Burde måske sige at jeg selvfølgelig fortrækker at købe dem, frem for at have et alm. a4 print papir i en alm. rammer :) - Update! - Så har jeg fået smidt de redigeret udgaver jeg har brugt online. I kan hente dem her: DigitalDump.dk - Bio-skilte - Jeg har kun rettet skygge og tilpasset dem i guld-look så de passer bedre sammen. Redigeret af RuneH - 18-Juli-2008 kl. 18:55 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Print dem ud på foto papir, og find nogle af de skifterammer med en tyk aluminiumskant. Det kan blive ret flot - tror jeg /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
Super fedt Lars - og sikke hurtigt. Ja nok noget med en større ramme ud over ville kunne gøre det. Der må være en løsning så man kan lave et skilt der ser godt ud. |
|
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
mon der også er et med filmselskabslogoer??
![]() |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
![]() |
Så jeg hjemme igen fra en tur i byen og kigge på rammer.
Lidt ekstra info. Printet på en Canon Pixma Pro9000 på Canon Glossy Photo Paper. Har brugt Glossy da det ikke skinder lige så meget igen ved kontakt af lys - som f.eks. fra et vindue. Jeg nu blevet tilfreds med det. Det har desværre ikke helt samme effekt på disse billeder - det en smule flottere "live". Måske det skulle være en anelse smallere, men det gør nu intet da det en sort ramme. Træ Rammen har jeg købt for 60 kr i Imerco, så det har jeg ikke været så slemt.
Redigeret af RuneH - 12-Marts-2008 kl. 18:03 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er rigtigt flot Hm, det kunne være jeg selv skulle prøve den idé af /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Jo tak for det Lars. Tænker på at smutte ned og købe den sidste sorte træ ramme i morgen, og så printe DTS skiltet ud også. Det ville jo måske se meget godt ud. Det nogle gode billeder de har derinde. Dejlig opløsning på mange af dem. Nu håber jeg bare kæresten er med på den ide at hænge dem op! |
|
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Så er det bare mig som kommer frem til en "tom" side når man klikker på billederne?
Ved godt det er et noob spørgsmål, men har aldrig oplevet det før ![]() Edit: Måske skulle jeg lige læse siden ordentlig, og trykke på download! Redigeret af Anima - 12-Marts-2008 kl. 22:25 |
|
![]() |
|
![]() |
Når du trykker på linket fra Lars? - de billeder derinde eller hvordan? |
|
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Rune, har fundet ud af det
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |