recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb tv england/tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkøb tv england/tyskland

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 00:01

Jamen, det er rigtigt at fragten er ca 50% dyrere fra UK.

Og de foreløbige priser på Pana80,ser nu heller ikke just revolutionerende ud hos Kris ! ? Så det er åbenbart noget differencieret.  

Til top
Kimv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Marts-2007
Status: Offline
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jamen, det er rigtigt at fragten er ca 50% dyrere fra UK.

Og de foreløbige priser på Pana80,ser nu heller ikke just revolutionerende ud hos Kris ! ? Så det er åbenbart noget differencieret.  

Hmm ja men de er bare billigere i england.  Prisen på 50PX70 er lige nu 8200 Kr. 50PZ70 11500 kr. Og 50PZ80 rammer snart til 16500 kr. Der er klart mest at spare på de lidt ældre modeller men jeg tror godt du kan regne med at 50PZ80 kommer til at koste over 20K i Danske butikker selv hvis det købes over nettet. Der er også mange som køber TV fra england som oplyser det på Recordere så folk kan spare penge på fragt ved at købe sammen.

Jeg regner da med at købe nyt TV fra england så snart de nye panasonic modeller falder lidt i pris ) 50PZ800 ser jo ret godt ud.



Redigeret af Kimv - 14-Marts-2008 kl. 00:26
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu