recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har fået GT5 Pro?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNogen der har fået GT5 Pro?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 15>
Forfatter
Besked
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:38
Nej jeg afventer desværre at spillet bliver firgivet i UK som er imorgen først desværre ;-( øvsen.. elgiganten.dk har også den 28 stående først..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
KasperC Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 08:09

Når I kører. Sidder I så også i højre side?

Med venlig hilsen
Kasper C

Panasonic 42px70 | Playstation 3
PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain.
Til top
como Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af KasperC KasperC skrev:

Når I kører. Sidder I så også i højre side?

Det er forskelligt fra bil til bil. Ireterende at man ikke selv kan vælge
side.

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af KasperC KasperC skrev:

Når I kører. Sidder I så også i højre side?



Det havde jeg sgu ikke engang bemærket før du lige nævnte det .
Jeg har vist tilbragt for meget tid i TVR'en og Lister Storm'en i GTR2 - plus et par right hand drive biler i PGR4.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 10:53

Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:


Oprindeligt skrevet af como como skrev:

Hvis i kigger i racing tv, ligger der en hd film som man ikke får med i download versionen.Har ikke selv undersøgt det, men der må vel være mulighed for atslette film i racing tv.


Den er sikkert på 4gb.


http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray- eksklusivt-gt5-indhold/

det sjove er så hvordan kan ps3'eren have en 4 gb fil. den er jo fat 32 formateret.


Fat32 er det filsystem den vil acceptere på eksterne USB harddiske - den interne disk bruger vist et specielt filsystem der (efter hvad jeg lige kunne finde af mere eller mindre korrekte oplysninger) skulle minde om ext2 fra Linux.


Ahh oki.

men der må da være et andet format der er kombatibelt med Windows, som ikke er NTFS.? og som kan have større filer end 4 gb på.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 11:06
Jeg overvejer lidt, om jeg skal købe GT5  Prologue,  men er lidt i tvivl, da jeg vil være lidt træt af at købe en "demo" og så igen skulle købe hele spillet senere på året.

Mon det bliver noget med, at man kan downloade de sidste dele (et mega patch) for et beløb, når resten af spillet frigives?

Anders
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:


Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:


Oprindeligt skrevet af como como skrev:

Hvis i kigger i racing tv, ligger der en hd film som man ikke får med i download versionen.Har ikke selv undersøgt det, men der må vel være mulighed for atslette film i racing tv.


Den er sikkert på 4gb.


http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray- eksklusivt-gt5-indhold/

det sjove er så hvordan kan ps3'eren have en 4 gb fil. den er jo fat 32 formateret.


Fat32 er det filsystem den vil acceptere på eksterne USB harddiske - den interne disk bruger vist et specielt filsystem der (efter hvad jeg lige kunne finde af mere eller mindre korrekte oplysninger) skulle minde om ext2 fra Linux.
Ahh oki.men der må da være et andet format der er kombatibelt med Windows, som ikke er NTFS.? og som kan have større filer end 4 gb på.


Det er der da vist masser af filsystemer der kan. Faktisk må man vel formode at Fat, sammen med diverse andre forældede systemer måske, er noget nær det eneste der ikke kan.
Her er en liste over filsystemer. Der er nok at vælge imellem :

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_file_systems

Hvorfor vil du have at det skal "være kompatibelt med Windows"? Hvis det er på grund af kravet om Fat32 på eksterne USB enheder, er det vel bare et spørgsmål om at det engang i design fasen blev besluttet at det var det mest hensigtsmæssige filsystem at understøtte.
Da de fleste jo har Windows PC'ere var det jo nok enten det eller NTFS når der skulle være mulighed for nemt at flytte data fra PC til PS3 (udover netværkskopiering).

Den information jeg lige hurtigt fandt igår om filsystemet på den interne PS3 harddisk, indikerede - som jeg vist ikke fik gjort helt klart i mit sidste indlæg - at det et krypteret filsystem der er udviklet specielt til PS3'en (men vist er baseret på, eller minder om Ext2 el. sådan noget i den retning).
Det har altså intet at gøre med det filsystem der benyttes på en evt. ekstern harddisk. PS3'en sørger vel bare for at de kan forstå hinanden når der flyttes data i mellem dem. Lige som du også på en PC kan flytte data mellem en Fat32 og en NTFS disk - eller Ext2 og et væld af andre systemer.
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af andefeldt andefeldt skrev:

Jeg overvejer lidt, om jeg skal købe GT5  Prologue,  men er lidt i tvivl, da jeg vil være lidt træt af at købe en "demo" og så igen skulle købe hele spillet senere på året. Mon det bliver noget med, at man kan downloade de sidste dele (et mega patch) for et beløb, når resten af spillet frigives?<span style="font-weight: bold;"></span>


Det er blevet annonceret at det fulde spil ikke kommer før om et års tid (hvilket sikkert betyder halvandet).

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=128455

Tror du ikke du kan klare at få sparet lidt sammen inden da?
Omend det da helt sikkert ville være smart med sådan en opgradering - omend nok også for meget at håbe på.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af como como skrev:

Oprindeligt skrevet af KasperC KasperC skrev:


Når I kører. Sidder I så også i højre side?



Det er forskelligt fra bil til bil. Ireterende at man ikke selv kan vælgeside.



Nu er i fandme kræsne!

Der er jo mange biler som ikke er lavet til europa, for eksempel Nissan Skyline. Der er få som er konverteret, men de er for det meste RHD.

Nærmest ligesom den anmeldelse jeg så hvor GT5 Prologue fik trukket ned i karakteren fordi det ikke havde powerups
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juli-2007
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 13:42
Jeg må da vidst heller få downloadet den når de får fingeren ud og smider den på PSN :)
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 15:36
har kørt et par onlineløb i dag og det kørte bare fantastisk. 12 mand og det kørte uden problemer. Første gang lå jeg til at vinde løbet men fik strafsekunder for at prøve at skyde genvej...
Til top
JBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Jeg må da vidst heller få downloadet den når de får fingeren ud og smider den på PSN :)


Det er vidst gået hen og blevet din tur til at få fingeren ud
Den er oppe på ps store nu

Jeg er dog lidt skuffet over mer prisen på 20kr for at få lov til at downloade den, troede enlig den ville være billigere
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu