recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali VS B&W Højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDali VS B&W Højtalere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 01:20

Det er godt nok ikke nemt,  . hehe men hvem siger også at det skal være det.  Hva så med JBL, er de helt ude i hampen..? det var jo kram engang, Laver de noget idag som er værd at købe..?

Jeg turder ikke at købe noget før jeg har hørt det først, men de lyder ellers fine.

Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 01:27

medmindre du vil have monitors (ja, de kan faktisk bruges til hifi), så nej, så er det ikke jbl i det prisleje (mho)

Find alle de højttalere du umiddelbart kunne tænke dig op til 20k for et  sæt (forklaring følger).

Låne dem alle med hjem en weekend, eller evt to-tre af gangen. test dem op mod hinanden indtil du kun står med en eller to vindere tilbage.

Alt efter hvad det er, så kan du være heldig at komme ned på de 15-16k du er villig til at give, de fleste forretninger giver "kontant rabat", derfor er det ikke urealistisk at du faktisk kan få noget der er lidt dyrere end du hvde regnet med.

og lad være med at begrænse dig selv til Hifiklubben, der mange andre om buddet.

Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2008 kl. 18:27
Så linket og købte Axiom M60, -
man kan teste dem i 30 dag i sit hjem, - er man utilfreds kan man sende dem tilbage.

De lyder fantastisk, - både til film og til musik, - jeg har kun testet med klassisk musik.

Nå, - men tak for linket :)

vh

Godowsky


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu