recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 15 dage til livet går i stå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket15 dage til livet går i stå

 Besvar Besvar Side  <1 15161718>
Forfatter
Besked
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 14:17

Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

er der nogen der har fundet ud af om det understøtter mus+keyboard eller det skal aflevere det i el-giganten igen

- Skal ikke kunne sige med sikkerhed, men tvivler godt nok på det.. Tror det ville fremgå tydeligt af rockstars hjemmeside i så fald. 

Jeg får ikke brug for det, det er jo ikke call of duty :) Ellers må du vente til oktober når pc-versionen kommer! :D 

Til top
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juni-2004
Status: Offline
Point: 263
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 14:19
Så fik jeg det sidste fra Elmutanten Aalborg efter at have kæmpet mig igennem et hav af dumhed derude, men det lykkes da at overbevise en om, at spillet fandtes og at de havde det på lager ifølge deres side.
Opgave at vente på postbudet, så i morgen har jeg sikkert 2 kopier
Til top
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Jeg har ikke fået det, selvom Coolshop bekræftede at det blev pakket og sendt i weekenden

Det kan både være coolshop, men også postdanmark... :\

- jeg bestilte hos billigespil.dk for tre dage siden og det er kommet imorges.



Er godt nok depri lige nu, men håber at det kommer i morgen... Tror ikke at det er Coolshops skyld, for de afsendte spillet i weekenden, det er nok nærmere Postdanmark, som sylter... Det har der jo været meget skriveri om i aviserne de seneste par uger
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Jeg har ikke fået det, selvom Coolshop bekræftede at det blev pakket og sendt i weekenden

Det kan både være coolshop, men også postdanmark... :\

- jeg bestilte hos billigespil.dk for tre dage siden og det er kommet imorges.



Er godt nok depri lige nu, men håber at det kommer i morgen... Tror ikke at det er Coolshops skyld, for de afsendte spillet i weekenden, det er nok nærmere Postdanmark, som sylter... Det har der jo været meget skriveri om i aviserne de seneste par uger

Forstår jeg godt, det er røv når man har forventet at modtage det. Men hvis du ikke modtager imorgen, er der helligdag på torsdag og hvem ved om postdk kan finde ud af at køre det ud fredag? - Ikke for at træde i det hehe.. Kan du ikke køre track and trace på den evt..? Eller er den sendt som alm. brev?

Til top
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Jeg har ikke fået det, selvom Coolshop bekræftede at det blev pakket og sendt i weekenden

Det kan både være coolshop, men også postdanmark... :\

- jeg bestilte hos billigespil.dk for tre dage siden og det er kommet imorges.



Er godt nok depri lige nu, men håber at det kommer i morgen... Tror ikke at det er Coolshops skyld, for de afsendte spillet i weekenden, det er nok nærmere Postdanmark, som sylter... Det har der jo været meget skriveri om i aviserne de seneste par uger

Forstår jeg godt, det er røv når man har forventet at modtage det. Men hvis du ikke modtager imorgen, er der helligdag på torsdag og hvem ved om postdk kan finde ud af at køre det ud fredag? - Ikke for at træde i det hehe.. Kan du ikke køre track and trace på den evt..? Eller er den sendt som alm. brev?



Noooooooooo..... Nu har du gjort mig endnu mere depri Nu er jeg helt nede i kulkælderen... Spøg til side, så skal jeg nok overleve det, men hvis det lille postbud ikke afleverer det imorgen, kan jeg ikke tage ansvar for konsekvenserne... Coolshop sender forresten som breve, så det kan ikke spores...
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

PS3 spil er ikke regionslåst.

Hmmm bagpå mit cover af GTA IV til PS3 er der lige over stregkoden et billede af en globus med et 2-tal... er det ikke et tegn på at der er regionskode?

EDIT: Det kunne måske bare være det område spillet er produceret til uden dog at være låst?


Redigeret af uffidon - 29-April-2008 kl. 14:42
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 14:48
Jeg er også en af dem PostDanmark har taget røven på - igen - 96% leveret næste dag, HA så må jeg sgu efterhånden tegne mig for de sidste 4 % ene mand....
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

er der nogen der har fundet ud af om det understøtter mus+keyboard eller det skal aflevere det i el-giganten igen

- Skal ikke kunne sige med sikkerhed, men tvivler godt nok på det.. Tror det ville fremgå tydeligt af rockstars hjemmeside i så fald. 

Jeg får ikke brug for det, det er jo ikke call of duty :) Ellers må du vente til oktober når pc-versionen kommer! :D 

hmm  oktober, hmm det tog da vist et års tid med san andreaes i tidernes morgen, de har måske oppet sig  men hvad pokker det var billigt i el-giganten, det kunne være man skulle åbne og se efter


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 15:57
Heller ikke fået mit hader post.dk
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 16:01
Skod for de folk der har bestilt i god tid og endnu ikke har fået .... det ser sgu ud til at en bestilling i Malaysia kombineret med levering via UPS ser ud til at give mig GTA4 før mange der har forudbestilt hos en dansk butik
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
K32A Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 16:25
Jeg bestilte det igår kl 11.30 på elmutantens hjemmeside, og modtog det godt 24-timer efter, så jeg er tilfreds :)

Dog er jeg først kommet hjem nu, så jeg skal da lige se hvad det er jeg har investeret i :P
LG 37" LC55 | PS3 40GB
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 17:46

har været i alle elgiganter og blockbusters jeg kunne komme på samt diverse spil forretninger.. total udsolgt..

Har vildt nederen på.. hvis nogen fra kbh har fortrudt deres køb tager jeg det gerne for 600kr :P


Self kun ps3

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 15161718>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu