recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 15 dage til livet går i stå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket15 dage til livet går i stå

 Besvar Besvar Side  123 18>
Forfatter
Besked
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juli-2007
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Emne: 15 dage til livet går i stå
    Sendt: 14-April-2008 kl. 11:34

15 dage til GTA4 kommer på gaden.

Postbude rundt om i landet får en farlig da på jobbet, med alle de folk der frådende står og venter ved deres postkasser på sin preorder af spillet.

Personligt har jeg taget fri torsdag og fredag, så jeg kan spille igennem fra jeg får det i hånden efter arbejde onsdag.

Det spil er grunden til at jeg købte en PS3 i sin tid :)

Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 11:44
amen to that
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 11:52
Uha jeg har osse set frem til dette spil... var MEGET skuffet over det ikke kom før jul som oprindeligt lovet

Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Personligt har jeg taget fri torsdag og fredag, så jeg kan spille igennem fra jeg får det i hånden efter arbejde onsdag.


Torsdag d. 1. maj er Kristi Himmelfartsdag så du burde have fri uden at skulle afholde en feriedag

Spillet burde komme tirsdag med posten, jeg har bestilt min kopi hos coolshop og de sender dagen før så man får spillet på udgivelsesdatoen.


Redigeret af uffidon - 14-April-2008 kl. 13:05
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 13:20
Jeg tror også lige jeg svinger forbi EB Games i dag og forudbestiller. Jeg er temmelig sikker på at det overhovedet ikke skulle være et problem at finde spillet på udgivelsesdagen i et hav af forretninger, men der er sgu ingen grund til at tage chancen .

Og jeg tør slet ikke tage chancen med en billigere onlinebestilling. Det skulle nok lige passe at de ikke får spillet ud af døren til tiden, eller Post Danmark lige tager sig en dag ekstra med leveringen.
Jeg tror nærmest ikke jeg kan tælle alle de gange jeg på diverse (udenlandske) spilfora, har set folk med forudbestillinger på Amazon mv. - placeret flere måneder i forvejen - brokke sig højlydt over at sidde uden spil på udgivelsesdagen, mens alle vi andre bare lige svinger inden om en forretning og køber spillet .
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 13:42
For at undgå problemer har jeg bestilt spillet 2 steder! En Xbox 360 udgave hos amazon leveret med dhl, og en PS3 udgave hos coolshop..... og kommer spillet ikke fra nogle af stederne om tirsdagen smutter jeg ned i den nærmeste butik - men der har jo været forlydender om at der ikke bliver leveret store nok mængder af spillet, se her og her, så uden en forudbestilling kunne man risikere at sidde og græde hele dagen d. 29.
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juli-2007
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 14:02

Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Jeg tror også lige jeg svinger forbi EB Games i dag og forudbestiller. Jeg er temmelig sikker på at det overhovedet ikke skulle være et problem at finde spillet på udgivelsesdagen i et hav af forretninger, men der er sgu ingen grund til at tage chancen .

Og jeg tør slet ikke tage chancen med en billigere onlinebestilling. Det skulle nok lige passe at de ikke får spillet ud af døren til tiden, eller Post Danmark lige tager sig en dag ekstra med leveringen.
Jeg tror nærmest ikke jeg kan tælle alle de gange jeg på diverse (udenlandske) spilfora, har set folk med forudbestillinger på Amazon mv. - placeret flere måneder i forvejen - brokke sig højlydt over at sidde uden spil på udgivelsesdagen, mens alle vi andre bare lige svinger inden om en forretning og køber spillet .

Man har faktisk meldt ud at man skal forvente og have svært ved at finde spillet i butikker omkring udgivelsen, da der er forudbestilt et uhyre stort antal spil.

Vil prøve og se om jeg kan finde stedet hvor jeg læste dette.

Ahem, måske jeg skulle have læst Uffidon's indlæg før jeg skrev dette.



Redigeret af jobs - 14-April-2008 kl. 14:03
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 16:27
Nu har jeg i hvert fald sikret mig en PS3 kopi i en af de lokale EB Games forretninger. Og han sagde endda at de planlægger at holde midnatsåbent, så hvis jeg virkelig ikke kan vente, så ser det ud til at jeg allerede kan komme til at spille GTA4 ualmindeligt tidligt om morgenen d. 29. .
Til top
herbie1707 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 16:45
En der kender et sted hvor man kan bestille nu, som næsten 100 % kan sige at de kan levere på release date?

Har prøvet coolshop, men de havde fået rigtig mange bestillinger
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:24
prøv evt. softxchange.dk.... Jeg ved ikke om de lige frem garanterer at du får den, men hvorfor haster det også sådan med alle at få den? hvad betyder en dag fra eller til, når man har ventet så længe????

anyway prøv deres site.
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:

men hvorfor haster det også sådan med alle at få den? hvad betyder en dag fra eller til, når man har ventet så længe????

Siger trådens overskrift ikke alt om hvor vigtig vi anser det spil for at være?
Det er klart at man SKAL ha' spillet på udvigelsesdatoen
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:52
tag ikke fejl jeg glæder mig da også til at spillet kommer, men så meget betyder det nok heller ikke. Du er slet ikke en smule bange for at spillet ikke kan leve op til dine, tydelig høje forventninger, og i så flad skuffe dig lidt??

men det er da selvfølgelig fair nok, havde det nok på samme måde som du har nu da jeg gik og ventede på at mit tv skulle ankomme.
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:53
Der er nat-åbent i flere butikker... bla. i udvalgte Blockbuster butikker - har set den ved nørreport har åbent ihvertfald - der ligger flyers i butikken på det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu