recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blækpatroner til Canon IP4000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlækpatroner til Canon IP4000

 Besvar Besvar Side  <1 9101112>
Forfatter
Besked
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 23:13
Nå, så kom der nogle nyttige input, så jeg kan vel godt afsløre at i mit tidligere indlæg var X = Inkrite og Y = KMP. Jeg var som sagt lidt usikker på om jeg oplevede stoppede dyser og hælder nok mest til, at det var en kombination af næsten tomme KMP patroner og mangel på indikation for dette. Det synes jeg nogle af de seneste indlæg godt kunne tyde på. Spørgsmålet er så om det er et generelt problem med KMP? Jeg har ikke købt noget re-fill kit men bare et sæt patroner. Det interessante er at jeg har oplevet det samme med alle tre farve patroner, så jeg må jo vente og se hvordan det går med de to sorte.

/John
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af Jensen Jensen skrev:

Jeg køber hos www.mcs-data.dk og har aldrig haft problemer. God kvalitet til en meget fair pris.


Hvilket mærke sælger de? Prismæssigt ligger de på det samme som de Inkrite jeg plejer at købe i udlandet.
Til top
tychsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 476
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 23:20
Jeg ville fluks kontakte forhandleren af KMP i Danmark... er der en defekt, bør de vide det.
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af Ebbe Ebbe skrev:

Hvis kvaliteten er lige så god som den de leverer til IP4000, så:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25123235

mvh
Ebbe

Kan du fortælle hvilket mærke det er?

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 06:56

Hej.

Jeg har også en PIXMA IP4000, og jeg køber mine "uoriginale" patroner hos: www.computersupply.dk  og har ikke en eneste gang oplevet problemer.

Produktet hedder "InkTec" og er fra Korea.

http://www.inktec.com/english/main.asp

Det hævdes, at denne fabrik leverer blæk til mange af printer-fabrikanterne, og jeg har en mistanke om, at det bla.a. gælder for flere af Canons modeller, her iblandt IP 4000.

Bortset fra selve pap-æsken, kan jeg ihvertfald ikke se forskel på patronerne, selv den orange forsegling der skal vrides af, er den samme.

http://www.computersupply.dk/?Man=Canon&kat1=Bl%E6k+og+T oner&Mod=PIXMA+iP4000

Siden med produkterne, kan ved første øjekast, virke lidt uoverskuelig, da både de originale Canon og de uroriginale InkTec er blandet ind imellem hinanden.



Redigeret af Pokerface - 02-Maj-2006 kl. 07:42
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
gonzo1966 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 08:10
Ved ikke om emnet er uddebateret, er ny her, men jeg køber kopiblæk til pixma 4000 på qxl til 870 kr for 100 patroner. De virker helt fint. Det er en der hedder dvdseller der sælger. En anden, Blækkongen, sælger også for 800 kr for 100 patroner. Han har desuden rensepatroner til diverse printere. Patroner med en blanding af blæk og rensehalløj i
Til top
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af johnlindgreen johnlindgreen skrev:

Oprindeligt skrevet af Ebbe Ebbe skrev:

Hvis kvaliteten er lige så god som den de leverer til IP4000, så:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25123235

mvh
Ebbe

Kan du fortælle hvilket mærke det er?

Det er ikke let at finde et firmanavn på dem. Det nærmeste jeg kommer er: CCB. De er, efter skrivende, fremstillet i USA, firmaet er iso9001 certificeret, og andet blablabla

De virker til at være lidt bedre fyldt end print-rite, men det er kun en fornemmelse.

mvh
Ebbe

 

Til top
gonzo1966 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 12:48

De første jeg modtog derfra stod der ingen producent på medmindre man kan kinesisk (tror jeg). De seneste jeg modtog var i en embalage meget lig den første, men nu står der så Handsome, ink made in USA, og så Shanghai Angel Printer Supplies på. Jeg har kun haft problemer med et par patroner ud af hundrede. Hvor blækken stoppede med at løbe ind i kammeret med skumgummi. Og jeg skal ikke rense tonerhoved oftere end ved ægte canon patroner

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25288131

Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 17:12

Har lige købt 10 patroner til Canon pixma IP5000 og MP110 samt 6 stk til Epson CX3200, pris incl. fragt kr. 250,- hos http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25123173

Ud fra første print på MP100, er printet væsentligt pænere end med dem, jeg plejer at købe hos Printmore, og så har jeg sparet 213,- kr.

Det eneste man er lidt betænkelig ved er, at der skal betales forud ved bankoverførsel, men det har fungeret upåklageligt. Forespørgsler er hurtigt blevet besvaret, og incl. en helligdag, er der leveret på tre dage.

Til top
goldtrinitron Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2006 kl. 14:57
Jeg vil da også lige give mit besyv med jeg har købt ved Http://www.DK-ink.dk
 
I cirka 1 år nu til min ip 5000 og den køre da uden problemer i nu så det vil jeg da sige er godt blæk de har. også koster det kun 16kr pr patron
 
mærket er Handsome
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2006 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af goldtrinitron goldtrinitron skrev:

Jeg vil da også lige give mit besyv med jeg har købt ved Http://www.DK-ink.dk
 
I cirka 1 år nu til min ip 5000 og den køre da uden problemer i nu så det vil jeg da sige er godt blæk de har. også koster det kun 16kr pr patron
 
mærket er Handsome

Hej,

Jeg har også en Pixma IP5000, og har prøvet at købe uoriginalt blæk, men var ikke tilfreds, farverne blev anderledes, og patronerne blev lynhurtigt tømt trods det var em smule mere i !!

De patroner du har købt kender jeg ikke, men syntes du de er ligeså drøje som de originale ? Og hvad med farverne er de det samme eller er der ændringer i dem ??

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
goldtrinitron Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2006 kl. 15:59
Jeg syntes mine patroner holder i langt tid har da ellers printet en del ud.
 
hvad mener du mend drøje. jeg printede covers ud engang og det stod bare super klart på sådan noget gloss papir
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9101112>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu