recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trådløs lyd/billed fra bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettrådløs lyd/billed fra bærbar

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Emne: trådløs lyd/billed fra bærbar
    Sendt: 08-Juli-2008 kl. 21:17
jeg har overvejet et mediacenter. men kan slet ikke se fordelene i det.
jeg ser tv serier osv fra min bærbar ved hjælp af et lydkabel (rød og hvid) og et S-Video kabel (det sorte) som er tilsluttet til fronten af tvet.
jeg har "udvidet" mit desktop så jeg bare trække filmen ud til højre og maximere den. så kan jeg bruge min bærbar som jeg plejer og se film på tvet.

MEN... er der en måde hvorpå jeg kan sende lyd og billede trådløst over til tvet?der er kun 3 meter.. men ville bare høre om der var en måde hvorpå jeg ku undværre kablerne tværs over stuen ;)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2008 kl. 21:24

 

 Hvis ikke du vil gøre den forholdsvis ringe kvalitet du har nu værre, så fortsæt med at gøre hvad du gør nu. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2008 kl. 21:26
men som sagt.. har overvejet et mediacenter.
men eneste fordel jeg kan se er det med at jeg slipper for kabler over stuen *g*
HAR en hdd optager
og har parabol.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2008 kl. 21:43

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:


MEN... er der en måde hvorpå jeg kan sende lyd og billede trådløst over til tvet?der er kun 3 meter.. men ville bare høre om der var en måde hvorpå jeg ku undværre kablerne tværs over stuen ;)

Nu skriver du ikke om det er "fald TV" eller "gammeldavs" 

Hvis det er fladskærm vil du kunne få bedre billede med VGA/HDMI/DVI med direkte kabel, trådløs ubrugeligt.

Så hvis du vil undgå kabler: Flyt PC hen ved TV og køb et sæt tastatur/mus med trådløs USB Bluetooth/2,4GHz interface.
Bruger det selv med til mediacenter på CRT TV med S-video.

Mvh JørgenT

Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2008 kl. 22:06
er pt en gammel svend
men skal snart have fladskærm..
ender nok med at jeg bare byger et mediacenter nu jeg er igang med at bruge penge *g*
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu