recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kender i Zen Gems
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKender i Zen Gems

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Emne: Kender i Zen Gems
    Sendt: 11-Juli-2008 kl. 00:05

Hej er der nogen der kender noget til et firma der hedder Zen Gems Se på www.zengems.dk de sælger iphone til en rimelig pris uden abn.

Men firmaet har ikke noget tlf nr. Adressen kan ikke slås op i krak har sendt dem et par mail uden at få svar så det virker lidt mystisk. Er der nogen der ved noget om dem.



Redigeret af johnny57 - 11-Juli-2008 kl. 00:05
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 01:09
det er en side der ser ud som om, de gerne vil tages seriøst. Men jeg savner et CVR nummer. Kigger man på infosiden, ser man at de kun tager imod betaling via bankoverførsel. Her slår alle mine alarmklokker til, har de ikke mulighed for at tage imod dankort online i deres webshop, eller sende varene pr. efterkrav. Så bør man efter min opfattelse holde sig langt væk !!

helleborg 19, brønshøj. hvor firmaet angiveligt holder til, er et boligkompleks. Ergo er firmaet hos en privat. Der er heller intet telefonnummer tilknyttet her, som du er inde på. Domænet er ejet af TJ-Web, som man finder link til i bunden af siden. Hvilket for mig virker lidt underligt, at butikken ikke selv ejer domænet, men det kan der være mange årsager til.

firmaet findes ikke under Zen Gems på cvr.dk. Men det kan der også være legitime årsager til.

Jeg ville ikke lægge mine penge hos det firma. der er alt for mange ting i vejen. Selvom det er billigt for en Iphone, måske for billigt !?
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 10:30

Ja mine alarmklokker ringer også, og hvis de kan få fat i en iphone så er

der også andre der kan , så det er bare at vente. Jeg har for sjov skyld sent en ordre på en iphone og der kom en nydelig ordrebekræftigelse tilbage dog med ordre nr 53 hvilket ikke tyder på det store salg. Hvis de henvender sig igen kan de sælge mig en iphone på efterkrav ellers ikke.

Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 12:10
jeg har kigget lidt på andre sider, som inden lanceringen kunne tilbyde Iphone 3G.. her er hvad lajerimport skriver på deres side:

Ang. iPhone 3G

Vi må desværre meddele at Lajer Import IKKE kan tilbyde import af iPhone 3G, som det ser ud lige nu.

Dette skyldes ens priser i hele verden.

Vi beklager selvfølgelig dybt overfor alle de mennesker som har tilmeldt sig vores nyhedsbrev og ventet på at Lajer Import skulle få iPhone 3G.

Priserne for en iPhone 8GB ville blive helt umenneskelig dyre hvis vi skulle sælge dem, og derfor kan det bedre at betale sig at gå ned i den nærmeste Telia butik, og købe iPhone 3G.

Vi håber på at kunne tilbyde iPhone 3G til en billig penge i fremtiden, men det kan vi desværre ikke endnu.

vh

Lajer Imports ledelse.

------

Så noget kunne tyde på, at Zen Gems ikke er helt med, eller at Lajer har de forkerte kontakter.

Men fornuftigt, at tilbyde dem at sælge dig pr  efterkrav.

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 13:01

Når den første hypen har lagt sig vil der garanteret komme sælgere

frem til en rimelig penge.

Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Thomas1974 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2006
Sted: Belgien
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 13:03
Virker noget mistænkeligt
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 16:58
Ja desværre for prisen var der jo ikke noget galt med, men hvis det er fup er det jo ikke noget problem at sælge billigt.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2008 kl. 16:17
Efter jeg har konfronteret dem ned manglende cvr nr og tlf nr samt ingen adresse, har jeg ikke hørt fra dem, de ville åbenbart heller ikke sende pr efterkrav.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu