recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV

 Besvar Besvar Side  <1 241242243244245 909>
Forfatter
Besked
Reptilen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-April-2016
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 21:55
Det var da altid noget. Jeg trykker på v.men på beo4 fjermbetjeningen, da jeg kan se det er det scartstikket hedder. Der skriver den så f.eks "DR1 intet signal" hvis vi så prøver at gå ind i menu og vælger installation og går videre skriver den bare at søgning afsluttet efter få sekunder uden der kommer noget frem?
Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 22:29
Du skal nulstille den til fabriksindstilling.
Så vælger du land og sprog.
Herefter vælger du YouSee.
Næste skærmbillede skal vise bla. Netværksfrekvens og Netværks id (00100).

Hvis du kun ser netværks id, kræver det at boksen S.W. Opdateres,
Da den ikke kender den nye netværksfrekvens (450000).

Vh. Søren
Mvh. Søren
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 08:05
Kan det tænkes, at boksen kommer fra et sted, hvor der har været fællesantenne og nu står et sted med egen forbindelse, således at netværks-ID er ændret? Eller omvendt. Du skriver, at det er sket i forbindelse med flytningen, så der må være en forskel på måden Yousee-signalet leveres i de to boliger?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Reptilen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-April-2016
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 15:38
Der burde ikke være fælles antenne nogen af stederne. Jeg prøvede at følge instrukserne med fabriksindstillinger, men ved netværksid stod der bare _____ og så skulle man selv taste ind. Prøvede både 00100 og 45000 men ingen af dem gav udsalg. Den går bare videre til et nyt billede, hvor der er to bokse, hvor der henholdsvis står tv og radio. Under tv står der, Kanal: s6 (143,0mhz) symbolrate: 6875ks, modulation: qam 64 og transponder: 1/1. Under radio står der status: som ændres fra søger til færdig på et par sekunder. Nu skriver den ikke engang "DR1 intet signal" længere, nu skriver den bare ingen information når man trykker på 1 på fjernbetjeningen. Under software opdatering står der ud for start download "søger efter opdateringsinformation" men der sker ikke noget og man kan ikke trykke på start download.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Reptilen Reptilen skrev:

Der burde ikke være fælles antenne nogen af stederne. Jeg prøvede at følge instrukserne med fabriksindstillinger, men ved netværksid stod der bare _____ og så skulle man selv taste ind. Prøvede både 00100 og 45000 men ingen af dem gav udsalg. Den går bare videre til et nyt billede, hvor der er to bokse, hvor der henholdsvis står tv og radio. Under tv står der, Kanal: s6 (143,0mhz) symbolrate: 6875ks, modulation: qam 64 og transponder: 1/1. Under radio står der status: som ændres fra søger til færdig på et par sekunder. Nu skriver den ikke engang "DR1 intet signal" længere, nu skriver den bare ingen information når man trykker på 1 på fjernbetjeningen. Under software opdatering står der ud for start download "søger efter opdateringsinformation" men der sker ikke noget og man kan ikke trykke på start download.

Prøv netværksid nr. 00111
Til top
Godt-humør Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 16:44

Hvis det ikke er prøvet, så ring dog til den du har købt den af, måske kan han fortælle hvad der er galt!


Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 17:56
Hej igen.

Du skal opdatere S.W. Dette gøres ved at hente filen på
Triax hjemmeside. Søg i support på c-HD 207.
Filen hedder noget med 0252.
Denne lægges på en USB stick.

Når du isætter USB sticken i modtageren (tændt modtager), trykker
du på "archive" knappen. På skærmen skal der stå "decoder app". Tryk ok.
(Hvis der ikke står decoder app. har du ikke fået filen rigtig pakket ud..)

Efter kort tid genstarter boksen, og er nu opdateret. Fjern USB.
Herefter nulstiller du til fabriksindstilling igen, og følger tidligere vejledning.

Boksen vil nu kende den nye netværksfrekvens, og du skal blot trykke ok ved
Skærmbilledet med frekvens og netværks id.

Vh. Søren


Mvh. Søren
Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 19:21
Mvh. Søren
Til top
Reptilen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-April-2016
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 19:31
Mange tak for alt hjælpen. Jeg prøver lige at få hentet filen og se om det får det til at spille :)
Til top
Bestpictures Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2017
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 17:35
Under en større omrokering hvor jeg har investeret i en Beolink NL/ML converter for at levetidsforlænge BS9000 er der sket det frygtelig uheldige, da jeg skulle sætte et phono stik i digital out på BS9000 at stikket knækkede løs inde i apperatet. Jeg bruger digital out til Beolab 5.
Har downloadet service manualen, men har svært ved at se om stikket sider direkte op på printpladen, hvad jeg tror det gør da det føles lidt som om stikket hænger i løse kobber baner.

Nogen som har kendskab til hvor omfattende og om det overhovedet er muligt at reparere.

Redigeret af Bestpictures - 29-Oktober-2017 kl. 17:39
Til top
Godt-humør Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 18:57

Har lige været på HiFi & Surround udstilling.

Kan kun være forundret over, at B&O ikke er der, med bl.a. BeoLab 90 og 50.

Det virker ikke som om, at B&O på nogen måde vil sælge noget, eller overhovedet vil forsøge at overleve.

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Bestpictures Bestpictures skrev:

Under en større omrokering hvor jeg har investeret i en Beolink NL/ML converter for at levetidsforlænge BS9000 er der sket det frygtelig uheldige, da jeg skulle sætte et phono stik i digital out på BS9000 at stikket knækkede løs inde i apperatet. Jeg bruger digital out til Beolab 5.
Har downloadet service manualen, men har svært ved at se om stikket sider direkte op på printpladen, hvad jeg tror det gør da det føles lidt som om stikket hænger i løse kobber baner.

Nogen som har kendskab til hvor omfattende og om det overhovedet er muligt at reparere.

Det må kunne repareres. Jeg har før brugt dem her til rep af TV:
https://bbuy.dk/da/
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 241242243244245 909>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu