recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV

 Besvar Besvar Side  <1 9596979899 909>
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 05:36
Benyt venligst dette link:  B&O + meget mere.   indtil billede up-load igen bliver muligt på recorder.dk
 
Med venlig hilsen Peter Pan.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 13:18
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 19:51

Hej.

I er jo så kloge herinde og er kommet på et spørgsmål som jeg tror i kan hjælpe mig med.
 
Vil gerne høre om en Beo4 fjernbetjening kan bruges til andre tv og optagere. For vil gerne have en fjernbetjening der ser godt ud og ligger godt i hånden til mine produkter. Det setup jeg har herhjemme er et Panasonic TX-P42X10Y plasma tv og en Yousee HDD boks fra Samsung H3126.
Beo4 kan jo kodes om til at dæmpe lys og sådan, så tænkte på om den også kunne kodes om så den kan bruges til de to produkter og evt et anlæg fra sony.
 
Håber i kan svare på det.
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 20:15
Tag en kigger på denne side.
 
Der er muligheder for dit tv og Samsung boksen.
 
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
KrisBeno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af jajo jajo skrev:

Hej.

I er jo så kloge herinde og er kommet på et spørgsmål som jeg tror i kan hjælpe mig med.
 
Vil gerne høre om en Beo4 fjernbetjening kan bruges til andre tv og optagere. For vil gerne have en fjernbetjening der ser godt ud og ligger godt i hånden til mine produkter. Det setup jeg har herhjemme er et Panasonic TX-P42X10Y plasma tv og en Yousee HDD boks fra Samsung H3126.
Beo4 kan jo kodes om til at dæmpe lys og sådan, så tænkte på om den også kunne kodes om så den kan bruges til de to produkter og evt et anlæg fra sony.
 
Håber i kan svare på det.
Til top
KrisBeno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af jajo jajo skrev:

Hej.

I er jo så kloge herinde og er kommet på et spørgsmål som jeg tror i kan hjælpe mig med.
 
Vil gerne høre om en Beo4 fjernbetjening kan bruges til andre tv og optagere. For vil gerne have en fjernbetjening der ser godt ud og ligger godt i hånden til mine produkter. Det setup jeg har herhjemme er et Panasonic TX-P42X10Y plasma tv og en Yousee HDD boks fra Samsung H3126.
Beo4 kan jo kodes om til at dæmpe lys og sådan, så tænkte på om den også kunne kodes om så den kan bruges til de to produkter og evt et anlæg fra sony.
 
Håber i kan svare på det.
 
Hov der skete lige en fejl.......
 
Men her kommer den igen
 
Se lige på denne her, den virker, jeg har en du kan købe hvis du er intereseret...kun 10 dage gammel
 
 
 
 
Hilsen Benoni Munk
 
 
 
Til top
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 20:52
Ok takker for svarene ser lige på mulighederne, er bare ikke meget for at skulle ind og lodde i fjernbetjeningen.
 
Troede der var nemmere løsninger evt bare at opdatere dens software eller noget. Men jeg kigger på det og ser hvad jeg kan gøre. Tak endnu en gang
Til top
HTPC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af jajo jajo skrev:

Troede der var nemmere løsninger evt bare at opdatere dens software eller noget. Men jeg kigger på det og ser hvad jeg kan gøre. Tak endnu en gang
Nej en firmwareopdatering af Beo4 ville intent hjælpe. B&O sender IR på 455 kHz, stort set alle andre radio og TV producenter sender derimod på omkring 38-40 kHz.
Denne modulationsfrekvens er bestemt af hardwaren og ikke af firmwaren.
Jeg har slev arbejdet i bl.a. udviklingsafdelingen hos B&O og kender derfor til indmaden i Beo4.
Beo4 er let at skille ad. Afmonter batteridæksel og batterier, så sidder der 4 små stjerneskuer under dækslet. Den ene skrue er skjult under klistermærket med serinummer og stregkode. Du kan bare prikke hul i klistermærket med en stjerneskruetrækker og skure skuren ud uden at pille klistermærket af. Men hvis du stadig har garanti på din Beo4, så ryger den selvfølgelig hvis du skille den ad og monterer det ekstra prinkort fra OneRemote på den tomme plads nederst i Beo4.
 
Sådan ser det lille ekstra printkort fra OneRemote ud når det er monteret på den tomme plads nederst i Beo4:


Redigeret af HTPC - 26-November-2009 kl. 17:29
Til top
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 18:38
Ja ok. Men er der plads til to printplader, for som jeg kan se inde på onemotes hjemmeside skal der jo to til en til yousee boksen og en til tv'et eller det er måske samme print til begge?
Har ikke fået en beo4 fjernbetjening, men ville gerne købe en hvis det var det var nemt at få til at virke med tv og ys boks.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 13:31
lajo
 
Det er måske en Beo5 fjernbetjening du skal se på istedet,
den kan også programeres til en del non B&O.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Morten Grønne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2009
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 10:42
Hej Peter Pan (og alle andre) :)
 
Jeg har købt et BV10 (har ikke fået det endnu) og jeg har en gulvstand til overs fra mit BV6-26 - bør den ikke kunne bruges sammen med mit nye TV?
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 11:45
Jeg tror det ikke Morten
 
FlatpanelsDKs test af BeoVision 10 er nu online: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1259567706
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9596979899 909>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu