recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afløb tilstoppet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfløb tilstoppet

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2008 kl. 21:57

Der er bare ingen folk til det på en søndag når disse ting altid sker på en søndag desværre, men mange tak for alle jeres input.

 

 

Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2008 kl. 22:03
Den er ellers sej nok den western , kan godt lide han kun bruger en hånd til at slås med , den anden hånd bruges kun når nogen skal skydes , det er god stil
Til top
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2008 kl. 22:11

Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

Den er ellers sej nok den western , kan godt lide han kun bruger en hånd til at slås med , den anden hånd bruges kun når nogen skal skydes , det er god stil

Som sagt: En klassiker

Den første af de 3 Clint'en lavede med Sergio Leone - de to andre er "The good the and the ugly" og "A fistfull of dollars". Clint Eastwood var på det tidspunkt totalt ukendt og uden job, og fik peanuts for at spille med i disse film.

Men de kickstartede hans karriere og efter dem, var han en stor stjerne i staterne og kunne vælge og vrage - klogt træk at ta' til Italien og indspille disse Spaghetti Westerns fra hans side...

Den bedste af de 3 er dog nok efter min mening "The good, the bad and the ugly", og Leone's mesterværk og min yndlingswestern, er uden tvivl "Once upon a time in the west". Men alle Leone's Spaghetti Westerns - en genre der netop blev opkaldt efter disse film - er formidable!

Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2008 kl. 22:16
Jeg kan lige tilføje at jeg ser den på et 37" alfaview deluxe via HDMI gennem min digitus HDMI swith fra min Thomson DVD Harddisk recorder som modtager signalet fra yousee. HDMI kablet er et argon fra hifi klubben. Bare så det ikke blev helt off topic.

Redigeret af qpad - 20-Juli-2008 kl. 22:19
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2008 kl. 22:53
Typisk ! så snart det handler om digitalt hardware ophøre kommunikationen
Til top
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2008 kl. 22:57

Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

Typisk ! så snart det handler om digitalt hardware ophøre kommunikationen

Jeg er desværre henvist til at se denanalogt på TDC kabel TV - men derfor er det nu stadig en fantasisk film

... savner dog aromaen fra folk der aldrig bader for at gøre oplevelsen perfekt - men får du den digitalt eller analogt fra badeværelset ?

Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2008 kl. 23:07

Lugten fra badet er væk nu jeg tror jeg har fået renset afløbet fint nu, skal bare have sat nu rør på fra vasken til gulvafløb, jeg modtager analogt fra yousee fordi jeg syntes deres vilkår for at få en hd box er ret ringe, der er vist også noget med at deres digital box ikke har hdmi stik og så forstår jeg ikke de kalder en en digital box.

 

 

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 


 Når man bor til leje, så roder man ikke med det selv, det har man folk til at gøre. 



Det kommer sq an på hvor sart man er

- og om man gider vente på at der kommer en og gør det for én. Jeg har selv gjort det med en plastikhandske - det lugter fælt, men værre er det ikke.
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 07:56

Oprindeligt skrevet af erla erla skrev:

Den bedste af de 3 er dog nok efter min mening "The good, the bad and the ugly", og Leone's mesterværk og min yndlingswestern, er uden tvivl "Once upon a time in the west". Men alle Leone's Spaghetti Westerns - en genre der netop blev opkaldt efter disse film - er formidable!

Ja "Once upon a time in the West" er virkelig en super film . Den er helt sikker også på min top 10 liste (selv om jeg ikke rigtig har lavet en ) Musikken/klipningen giver bare en helt fantastisk stemning. Jeg synes den er klasser over "The good, the bad and the ugly" (var lidt skuffet over den, da jeg så den sidst efter lang tid). Jeg foretrækker "For a few dollars more" fremfor "The good, the bad..". "Duck, you sucker", en anden Leone western med James Coburn og Rod Steiger, synes jeg også er værd at se.

Og mens vi er ved Sergio Leone og har været forbi noget "Once upon a time...", så er "Once upon a time in America" også¨en fantastisk film .



Redigeret af clausewitz - 22-Juli-2008 kl. 07:56
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Forsiden Forsiden skrev:

Efter ønske er der nu oprettet et forum til chat, snak og emner der intet har med AV at gøre.

Hmm, skal jeg nu til at moderere dette emne, fordi I taler om AV?

Jeg var ikke selv klar over, at vi havde fået et nyt forum, så jeg var noget overrasket over, hvorfor der optrådte et emne med navnet "afløb tilstoppet" på recordere.dk

Jeg er spændt på, hvilke emner vi kommer omkring i dette forum..

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
jakobdo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 15:19
Ellers vil jeg også sige at afløbsrens (flydende eller i kugler) fra Matas virker ganske glimrende, gerne akkompagneret med en svupper.
TV: Samsung UE46D8005
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 15:21

Oprindeligt skrevet af jakobdo jakobdo skrev:

Ellers vil jeg også sige at afløbsrens (flydende eller i kugler) fra Matas virker ganske glimrende, gerne akkompagneret med en svupper.

Afløbsrens er noget kraftigt shit. Jeg bruger det ikke i frygt for at rørene med tiden ætser væk Måske er det bare mig der er blevet tøset og forsigtig efter at have købt eget hus.

Men en svupper kan klare en del. Den har aldrig svigtet mig endnu



Redigeret af furious jt - 22-Juli-2008 kl. 15:22
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu