recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PostDK, nu kan det f. være nok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPostDK, nu kan det f. være nok

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 15:14

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1039854.ece

Så galt kan det også gå med ens post..

Til top
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 16:01

Hvis man betaler for postomdeling som vi jo gør som kunder skal de jo også leverer, det der er tilsvarende det man betaler for. Det er ofte ikke tilfældet især ikke med "brevpakker", som bevidst bliver undladt medtaget fordi de fylder og mange andre sjove argumenter.

Det eneste man kan gøre er at klage til Post DK spændende kundeservice og så hører man aldrig mere til sagen.

PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
Itrends.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 16:13

Oprindeligt skrevet af Smurf Smurf skrev:

Hvis man betaler for postomdeling som vi jo gør som kunder skal de jo også leverer, det der er tilsvarende det man betaler for. Det er ofte ikke tilfældet især ikke med "brevpakker", som bevidst bliver undladt medtaget fordi de fylder og mange andre sjove argumenter.

Erhverv har to muligheder:

1) Forsendelse med omdeling.

2) Forsendelse med afhentning på nærmeste posthus.

Hvis den er sendt som 2) bliver der kun smidt en besked i postkassen / brevsprækken.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Smurf Smurf skrev:

Hvis man betaler for postomdeling som vi jo gør som kunder skal de jo også leverer, det der er tilsvarende det man betaler for. Det er ofte ikke tilfældet især ikke med "brevpakker", som bevidst bliver undladt medtaget fordi de fylder og mange andre sjove argumenter.

Erhverv har to muligheder:

1) Forsendelse med omdeling.

2) Forsendelse med afhentning på nærmeste posthus.

Hvis den er sendt som 2) bliver der kun smidt en besked i postkassen / brevsprækken.

  /Lars

Det er korrekt, men når du handler kan du

a. aldrig selve vælge forskellen blot at det skal sendes og det koster xxx kr.

b. selvom man vælger fra dag til dag med omdeling gør postdk det alligevel ikke.

Off topic, selvom man får afsendt plasmaskærm i korrekt bur til stående transport fra afsender og via centralerne, omlaster de skærmen til at ligge ned i mindre postbiler til privat levering så er den jo også ligesom død at betale 500 kr for den type forsendelse...

PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
Itrends.dk
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Erhverv har to muligheder:

1) Forsendelse med omdeling.

2) Forsendelse med afhentning på nærmeste posthus.

Hvis den er sendt som 2) bliver der kun smidt en besked i postkassen / brevsprækken.


Ligger der en grå seddel i postkassen, er det IKKE sendt uden omdeling. Sedlen har en anden farve ved disse forsendelser.

Tråden her handler om pakker, som er sendt med omdeling.
Til top
mr_keep_smiling Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 20:12

Har ofte pakker fra udlandet, som hovedregel skal jeg selv finde ud af, Hvornår pakken er kommet, på posthuset vil de ikke uden vrøvl udlevere,

Pakkerne uden følge seddel, som stort set aldrig bliver afleveret

Når jeg får pakker til omdeling herhjemmefra, har posten dem sjællent med, men kun en seddel på jeg kan afhente.

Og ja et par gange har jeg rettet henvendelse til salgs stedet, som har fået pakken retur da jeg ikke har afhentet, hvilket man ikke kan vide uden at få en seddel.

Ja, man kan godt blive lidt gal i skralden ind imellem, på post dk.

Hvis de ikke får smadret indholdet, glemmer de sgu, at de har pakken.

Hvad man kan gøre, tja der mangler alternativer, så gav det sig selv.

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 20:40

Øv nu sætter jeg mit til pc'en efter en hård dags arbejde og ser til min glæde en masse svar i min tråd, men så omhandler de alle regler om levering af pakker Ja det er surt postdk ikke kan finde ud af at aflevere en pakke ordentlig, men jeg får jo slet ikke mine vigtige breve JEg har ikke fået breve fra banken eller pbs i flere måneder, selvom banken HAR sendt breve til mig (til rigtig adr. selvfølgelig). DET kalder jeg et problem

Havde håbet på lidt hjælp til, hvordan jeg takler postdk bedst muligt, men det finder jeg nok selv ud af i morgen, når jeg ringer til deres kundeservice. Er bare bange for at det ikke hjælper en skid.

Så sidste udvej er sikkert at finde ud af, hvor mit postomdelingskontor er og så troppe op og bede om navnene på de postbude der deler post ud til mig.

 



Redigeret af furious jt - 03-August-2008 kl. 20:50
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Øv nu sætter jeg mit til pc'en efter en hård dags arbejde og ser til min glæde en masse svar i min tråd, men så omhandler de alle regler om levering af pakker Ja det er surt postdk ikke kan finde ud af at aflevere en pakke ordentlig, men jeg får jo slet ikke mine vigtige breve JEg har ikke fået breve fra banken eller pbs i flere måneder, selvom banken HAR sendt breve til mig (til rigtig adr. selvfølgelig). DET kalder jeg et problem

Havde håbet på lidt hjælp til, hvordan jeg takler postdk bedst muligt, men det finder jeg nok selv ud af i morgen, når jeg ringer til deres kundeservice. Er bare bange for at det ikke hjælper en skid.

Så sidste udvej er sikkert at finde ud af, hvor mit postomdelingskontor er og så troppe op og bede om navnene på de postbude der deler post ud til mig.

 

Det er aldrig en udvej at gøre det personligt ved at konfrontere enkelte medarbejdere, som med stor sansynlighed ikke vil blive oplyst navne på. Du vil med stor sansynlighed blive bedt om at klage skriftligt til Post Dk's hovedkontor og dermed deres kundeservice. Du kan dog forsøge at klage på en sober måde på dit lokale postkontor (hvis der da findes et sådan).

PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
Itrends.dk
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 22:06
Får du dine breve i større portioner, når de endelig dukker op?

Vores post blev ofte afleveret på samme husnummer i en anden gade og vice versa. Første gang, man modtager forkert post, skynder man sig naturligvis at aflevere det til rette modtager. Sker det ofte, bliver man lidt træt af det, og så kan man godt finde på at samle flere breve sammen, inden man får dem afleveret. Vores problem forsvandt dog ret hurtigt, da jeg begyndte at skrive til PostDanmark og bede dem komme og afhente de fejladresserede breve...
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 22:19

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Får du dine breve i større portioner, når de endelig dukker op?

Vores post blev ofte afleveret på samme husnummer i en anden gade og vice versa. Første gang, man modtager forkert post, skynder man sig naturligvis at aflevere det til rette modtager. Sker det ofte, bliver man lidt træt af det, og så kan man godt finde på at samle flere breve sammen, inden man får dem afleveret. Vores problem forsvandt dog ret hurtigt, da jeg begyndte at skrive til PostDanmark og bede dem komme og afhente de fejladresserede breve...

nej brevene, dem som kommer, kommer bare 1 af gangen. Bank, pbs og forsikringsbreve osv osv, kommer slet ikker

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 22:37

Måske har nogen meldt flytning på din adr.. Det har jeg prøvet.. ingen pakker leveret, posten sendte dem rundt i hele dk, da ny adr var et sted i austalien, og de vidste ikke lige hvordan så noget skulle klare med postordre pakker til personen.

De fik fjernet flytnings anmeldelsen, dog tog det dem 3 måneder at finde ud af..

 

Til top
HenrikJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 21-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 23:33

Især efterkravs forsendelser har de svært ved. Een gang kunne de ikke finde mig da nogen havde angivet min adresse til at være posthusets adresse  Hvordan det så end lader sig gøre.

Men det kniber også med at få sendt besked ud ang at der ligger en pakke på posthuset- Så man risikere at pakken ryger retur når de endelig finder ud af at sende besked..

Henrik J
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu