Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketViasat HD plus

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Indlæg som besvares
BR78 Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 21-November-2006
Status: Online
Beskeder: 41
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Viasat HD plus
    Sendt: 09-September-2008 kl. 14:51
Jeg har haft Viasat HD Plus i et par måneder og har også haft mine problemer med boksen, med hensyn til larmen fra HD slog jeg dens "HD cache" funktion på 30 min i menuen fra og så larmer den ikke medmindre man selvfølgelig optager med den.

Mit problem er så at boksen har det med at "låse" så jeg f.eks ikke kan skifte kanaler eller sætte den på standby, jeg kan godt gå ind i EPG men heller ikke skifte kanaler derinde. Så er jeg nødt til at slukke og tænde den igen på strømmen hvilket er ret belastene, jeg har snakket med Viasat og de siger at jeg bare skal formatere HDen så løser det problemet men det gør det ikke så jeg har jo egentlig nok bare en defekt boks.

Skal man egentlig pakke det hele sammen og sende retur hvis den er defekt eller kan man nøjes med at sende/aflevere boksen?

Redigeret af BR78 - 09-September-2008 kl. 14:53
Til top
Mikkel.C Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 03-Marts-2006
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 161
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 07:56

Citat: BR78

Skal man egentlig pakke det hele sammen og sende retur hvis den er defekt eller kan man nøjes med at sende/aflevere boksen?

Min Samsung box (uden disk) laver altså samme nummer med et par ugers mellemrum, men da Pacen skal repareres fortalte jeg den tekniske support at jeg mente den havde været defekt fra starten og jeg ikke ville betale fragt for at få den sendt til reparation. De sendte så en pakkelabel som jeg klistrede på den oprindelige kasse. Jeg sendte kun powerkablet med.

Ps. husk at tage dit kort ud af kassen inden du sender den...

Til top
je79ayps Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 19-Juli-2008
Beskeder: 18
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-September-2008 kl. 13:33

Mikkel.C > hvordan går det med den nye box?

Har nu selv haft 850 boxen kørende i en uges tid og kan ikke helt finde ud af om jeg skal sende den retur. Det irriterer mig at kunne høre boxen når jeg ser film og der er stille passager. Hvis man da for f..... bare kunne slukke for skidtet.

Så er det nok bedre at få Samsung HD boxen, da jeg alligevel nok ikke kommer til at bruge HDD funktionen ret meget.

Til top
jamenjamen Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 19-November-2008
Beskeder: 9
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 19:35
Citat: renenielsen

Citat: Suburi

Hej

Har lige opgraderet mit viasat til plus, har fået inst. Pace 850, problemet er den larmer for meget, kan ikke slukke, har prøvet alt med hjælp fra Viasats tekniske support, spørgsmålet er, findes der andre recivere med HD og hardisk der kan tage Viasat kortet, som er bedre???

Er ny på området 

MVH

Suburi

Nope, der er ikke andre godkendte modtagere - men du kan bruge andre bokse til viasat, end dem, som står på deres site, men det kræver lidt mere end bare at sætte boksen til, og så kortet i..

Så TDS boksen er dit bedste bud
Til top
jamenjamen Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 19-November-2008
Beskeder: 9
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 19:37

Hej Rene

Har lige fået samme HD boks, og synes ikke den larmer så meget. Men kunne godt tænke mig at høre om du kan få lyden igennem dit HDMI kabel. Det kan jeg nemlig ikke til mit Sharp 42" XD1E

Hjæææælp

Til top
renenielsen Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 21-Juli-2006
Beskeder: 63
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 19:56
Citat: jamenjamen

Hej Rene

Har lige fået samme HD boks, og synes ikke den larmer så meget. Men kunne godt tænke mig at høre om du kan få lyden igennem dit HDMI kabel. Det kan jeg nemlig ikke til mit Sharp 42" XD1E

Hjæææælp

Ja, ikke noget problem, satte bare stikket i tv og boxen, og tændte den - og så kørte det ellers.. :-)
Panasonic TX-P50X10Y (Digi-tv.dk/Boxer.se/Boxertv.dk)
PS3 80Gb (Blu-Ray/DVD)
Thomson DSI4200 (Tvtv.de)
Thomson DSI8215 (Sky.com)
Apple TV (Rental)
Til top
 Besvar Besvar Side  <123
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down