|
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | ||
BR78
Junior bruger
Medlem siden: 21-November-2006 Status: Online Beskeder: 41 |
Emne: Viasat HD plusSendt: 09-September-2008 kl. 14:51 |
|
|
Jeg har haft Viasat HD Plus i et par måneder og har også haft mine problemer med boksen, med hensyn til larmen fra HD slog jeg dens "HD cache" funktion på 30 min i menuen fra og så larmer den ikke medmindre man selvfølgelig optager med den.
Mit problem er så at boksen har det med at "låse" så jeg f.eks ikke kan skifte kanaler eller sætte den på standby, jeg kan godt gå ind i EPG men heller ikke skifte kanaler derinde. Så er jeg nødt til at slukke og tænde den igen på strømmen hvilket er ret belastene, jeg har snakket med Viasat og de siger at jeg bare skal formatere HDen så løser det problemet men det gør det ikke så jeg har jo egentlig nok bare en defekt boks. Skal man egentlig pakke det hele sammen og sende retur hvis den er defekt eller kan man nøjes med at sende/aflevere boksen? Redigeret af BR78 - 09-September-2008 kl. 14:53 |
||
![]() |
||
Mikkel.C
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bruger
Medlem siden: 03-Marts-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 161 |
Sendt: 10-September-2008 kl. 07:56 |
|
|
Min Samsung box (uden disk) laver altså samme nummer med et par ugers mellemrum, men da Pacen skal repareres fortalte jeg den tekniske support at jeg mente den havde været defekt fra starten og jeg ikke ville betale fragt for at få den sendt til reparation. De sendte så en pakkelabel som jeg klistrede på den oprindelige kasse. Jeg sendte kun powerkablet med. Ps. husk at tage dit kort ud af kassen inden du sender den... |
||
![]() |
||
je79ayps
Ny bruger
Medlem siden: 19-Juli-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 18 |
Sendt: 20-September-2008 kl. 13:33 |
|
|
Mikkel.C > hvordan går det med den nye box? Har nu selv haft 850 boxen kørende i en uges tid og kan ikke helt finde ud af om jeg skal sende den retur. Det irriterer mig at kunne høre boxen når jeg ser film og der er stille passager. Hvis man da for f..... bare kunne slukke for skidtet. Så er det nok bedre at få Samsung HD boxen, da jeg alligevel nok ikke kommer til at bruge HDD funktionen ret meget. |
||
![]() |
||
jamenjamen
Ny bruger
Medlem siden: 19-November-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 9 |
Sendt: 19-November-2008 kl. 19:35 |
|
|
||
![]() |
||
jamenjamen
Ny bruger
Medlem siden: 19-November-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 9 |
Sendt: 19-November-2008 kl. 19:37 |
|
|
Hej Rene Har lige fået samme HD boks, og synes ikke den larmer så meget. Men kunne godt tænke mig at høre om du kan få lyden igennem dit HDMI kabel. Det kan jeg nemlig ikke til mit Sharp 42" XD1E
Hjæææælp |
||
![]() |
||
renenielsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bruger
Medlem siden: 21-Juli-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 63 |
Sendt: 20-November-2008 kl. 19:56 |
|
Ja, ikke noget problem, satte bare stikket i tv og boxen, og tændte den - og så kørte det ellers.. :-) |
||
|
Panasonic TX-P50X10Y (Digi-tv.dk/Boxer.se/Boxertv.dk)
PS3 80Gb (Blu-Ray/DVD) Thomson DSI4200 (Tvtv.de) Thomson DSI8215 (Sky.com) Apple TV (Rental) |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |