recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fejl på Sony RDR-HX720
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfejl på Sony RDR-HX720

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nimik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-April-2006
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 20:36

Hej Lars,

Tusind tak for den opdaterede vejledning til hvordan man kommer ind i Service menuen, og linket til hvordan man udskifter HDD.

Jeg er kommet ind i menuen og kører pt. performance test.

Jeg har brugt meget tid med at prøve mig frem med alverdens knap kombinationer, og søge på nettet efter en vejledning til netop HX720 - jeg var ikke klar over at den gik under dæknavnet HX525 i UK.

Når det er så simpelt fatter jeg ikke at Sonys egne RDR-HX* repair manualer foreskriver at man skal have en speciel service fjernbetjening for at komme ind i menuerne og betjene dem.

/Niels

Til top
artemisjan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 07:08

Jeg er også kommet ind i servicemenuen, men kan ikke flytte mellem menupunkterne, når jeg trykker på ex. 9 på fjernbetjeningen, sker der ikke noget! - Nogen der ved, hvad der skal til for at flytte "curseren" mellem menupunkterne?

... Jan

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 10:00
Hej Jan,

Oprindeligt skrevet af artemisjan artemisjan skrev:

Jeg er også kommet ind i servicemenuen, men kan ikke flytte mellem menupunkterne, når jeg trykker på ex. 9 på fjernbetjeningen, sker der ikke noget! - Nogen der ved, hvad der skal til for at flytte "curseren" mellem menupunkterne?

Har du mon skiftet til en anden Remote Control Code (kommandotilstand) på optager og fjernbetjening på et tidspunkt (f.eks. hvis du har andet Sony udstyr/DVD afspiller)? Det er kun standard DVD3 kommandotilstanden der fungerer i service menuen.
For at skifte kommandotilstand på fjernbetjeningen til DVD3, så hold Enter tasten nedtrykket, tryk derefter på 3-tallet - og hold begge taster nedtrykket i mere end 3 sekunder (kommandotilstand er nærmere beskrevet på side 18-19 i den danske HX720 manual).
Hvis overstående fungerer, så husk at skifte tilbage til DVD1 eller DVD2 kommandotilstanden for at kunne betjene optageren igen - i de normale menuer!

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu