recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SteffenD89 XT2 og Velodyne SPL-1200 Ultra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSteffenD89 XT2 og Velodyne SPL-1200 Ultra

 Besvar Besvar Side  <1 45678>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Det var fordi at jeg kom til at kigge på CMC2 højtaleren, den koster 7500kr den kan jeg jo så se er beregnet til gulvhøjtalerne.

Og jo, jeg mente naturligvis PV1 subben, typo - men jeg regner med at nu hvor jeg skal ligge 11-12000kr bare på subwoofer i hifiklubben, at de så lige lader mig låne dem begge med hjem for at jeg selv kan bedømme hvilken jeg vil ha'. Jeg regner dog med at Mentor subben nok leverer den bedste bass, men det kan jo ske at jeg bliver overrasket. Jeg kan også godt lide at den er så lille som den rent faktisk er, så jeg glæder mig til at se hvad den kan give af lyd.

Nu vi snakker om det, så tror jeg faktisk lige at jeg vil smutte en tur ned i hifiklubben og tage en snak med dem, kunne man få en lille smagsprøve på mentor subben ville det jo være perfekt

 

Jeg har selv hørt PV1 og HOLD da kæft den lyder fed, der er sku gang i de to 8" basser

Jeg har så kun hørt den sat til 2 stk XT2 højtalere med noget musik til, der lød det udemærket, men jeg bliver nød til at få den hjem til mine højtalere for at danne et ordenligt billede men begge subwoofere ser virker til at være glimrende.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 20:15

Så fik jeg lige en Logitech Harmony 885 med posten i dag. Jeg købte den brugt for 350kr, så nu sidder jeg lige og bøvler med at få det til at virke ordenligt.

1 stk B&W XTC er også på vej, den burde være her imorgen. Den købte jeg også brugt, dog bare for 3500kr. God besparelse synes jeg selv. Nu leder jeg så bare efter 2 stk XT2'er brugt, ellers må jeg jo bare købe den som nye. Det generer mig dog bare at man kan få en masse XT4'er (hvis man kigger på hifiklubben i hele norden) som demomodeller, i deres oprydningslager, men ingen XT2'er Det hænger så sikkert sammen med at de skifter om til XT8'eren om ikke så længe.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 21:29

Opdatering på side 1, indlæg 3!

Så det ligger lidt længere nede på side 1.

Til top
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 22:22
Så må vi håbe at jeg kan finansiere en ny DAB-radio til dig 
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 22:33
Hej Steffen

Bestemt godt læsestof!

Jeg har været ude for det samme med post DK. Jeg har bare fået et standardsvar, så heller ikke nogen erstatning til mig.

En ven har arbejdet i Post DK, og efter hvad han har fortalt mig, så bruger jeg ikke Post DK til andet end at sende breve. Alt andet er russisk rulette - også selvom den er mærket som forsigtigpakke.

Desuden er GLS også billigere på de fleste områder har jeg set, så det er min nye følgesvend.


Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 23:15
Ser sku lækkert ud. to tommelfingre op herfra...

Mojn fra Sønderborg
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 15:58

Oprindeligt skrevet af miffe2507 miffe2507 skrev:

Så må vi håbe at jeg kan finansiere en ny DAB-radio til dig 

Jeg tror lige at den kommer til at vente, til at jeg får noget fritidsarbejde, når jeg begynder i skole igen, den 17. august.

 

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 15:59

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Hej Steffen

Bestemt godt læsestof!

Jeg har været ude for det samme med post DK. Jeg har bare fået et standardsvar, så heller ikke nogen erstatning til mig.

En ven har arbejdet i Post DK, og efter hvad han har fortalt mig, så bruger jeg ikke Post DK til andet end at sende breve. Alt andet er russisk rulette - også selvom den er mærket som forsigtigpakke.

Desuden er GLS også billigere på de fleste områder har jeg set, så det er min nye følgesvend.


Nej det er lidt noget skidt noget, og hvis noget sendes som forsigtigpakke, er det PostDanmarks problem da man som kunde ikke kan gøre meget mere.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 16:00

Oprindeligt skrevet af Gravenslund Gravenslund skrev:

Ser sku lækkert ud. to tommelfingre op herfra...

Mojn fra Sønderborg

Det ser også rigtig godt ud i virkeligheden

Men mojn mojn

Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 17:42
Hey du. Go læsning ja, håber ik regningen på de B&W'er bliver alt for voldsom. Hvad skulle du slippe for velodyne subben? Sådan en kunne jeg dælme godt tænke mig :)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 20:47

@ Losty:

Det var da rart med noget feedback på læsningen, istedet for bare at knalde specs og billeder ind, tænkte jeg at jeg ville gøre det lidt interessant for folk der var interesseret i dette, mens de andre bare kan rulle frem til billederne.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=2882&zoneid=6 

Du kunne jo prøve at kigge på recorderes eget fælleskøb.  Hvis du bor i nærheden af Sønderborg, så ta' ind og få en smagsprøve på den i AV-Connections biograf, eller se hvis det er nogen af de andre butikker der har en sat til. Den spiller virkelig godt, og rigtig nice med fjernbetjening og kalibreringsmikrofon til.

Men ja.. Jeg håber da bare på det bedste med højtalerne, heldigvis var sælgeren villig til at give et tilskud, så det hjælper lidt på det.  

Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 21:50

'Heldigivis' bor jeg ikke i nærheden af Sønderborg, og det er min bankmand sikkert også glad for :) Den eneste rigtige hifibutikker vi har her i Odense er Hifiklubben og KTradio (som er for dyre i mine øjne).

Jeg havde slet ikke set det fælleskøb der, men syntes det er lidt for meget at betale 11k for noget dyb bass. Men sådan er det jo med kvalitet, det koster! Jeg vil hellere kigge mig om efter en brugt af slagsen. Jeg er ikke SÅ bassliderlig igen, og mine fronter gør det egentlig os ganske fint. Ku godt finde på at bruge 4-5k på en go sub, men den Velodyne MicroVee er bare ikke køn nok til at jeg (og kæresten) gider at ha den stående fremme. Ak, det er ikke nemt ;)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu