recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FULL blown JBL cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FULL blown JBL cinema

 Besvar Besvar Side  <12345 94>
Forfatter
Besked
mou2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mou2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 11:24

Hej fed detalje med lærede på loftet.

Hvor meget fylder det ca. (HxBxD)?

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 11:35

Hej P.Las

 

Det ser sgu godt ud.  Hvor meget plads skal der være oppe i loftet, og var der ikke problemer med at skære oppe i loftet ?

Super stue-bio.

 

MVH

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
pr76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pr76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 12:09

Det ser sku godt ud

Har i et stykke tid gået og overvejet at lytte til de M&K 750, da de bliver omtalt temmeligt positivt  Hvad er din mening?

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af mou2000 mou2000 skrev:

Hej fed detalje med lærede på loftet.

Hvor meget fylder det ca. (HxBxD)?

jeg mener at kasseten er 2,5 m lang og ca 16x16 cm

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej P.Las

 

Det ser sgu godt ud.  Hvor meget plads skal der være oppe i loftet, og var der ikke problemer med at skære oppe i loftet ?

Super stue-bio.

lærredet er lagt på et par vinkelbeslag som er skruet på spærret.at lave hullet var let nok ,da stregerne var lagt.jeg skar oppe fra med en stiksav.Hvis man ikke har den mulighed at ligge læredet oppe fra.vil jeg tro at man skal have ca 20 cm sænket loft

MVH

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af pr76 pr76 skrev:

Det ser sku godt ud

Har i et stykke tid gået og overvejet at lytte til de M&K 750, da de bliver omtalt temmeligt positivt  Hvad er din mening?

jeg er superglad for mine.specielt efter jeg har købt ny processor er sammenhængen mellem ht super.ja... og så kan de spille rigtig højt uden at lydbilledet bliver sløret.åben og meget detaljeret.de er nådesløse hvis der er en dårlig komponent i kæden.stereo er  ikke deres stærke side.men i surround kan de altså noget som alm stereo ht ikke kan
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej P.Las

 

Det ser sgu godt ud.  Hvor meget plads skal der være oppe i loftet, og var der ikke problemer med at skære oppe i loftet ?

Super stue-bio.

lærredet er lagt på et par vinkelbeslag som er skruet på spærret.at lave hullet var let nok ,da stregerne var lagt.jeg skar oppe fra med en stiksav.Hvis man ikke har den mulighed at ligge læredet oppe fra.vil jeg tro at man skal have ca 20 cm sænket loft

MVH

 

Hej P.Las

Det lyder som om det er til at have med at gøre.  Jeg ved bare ikke hvad der er oppe under brædderne, men jeg vil se om jeg kan komme op på loftet og måle mig frem til om der er mulighed for at kopiere dit systen.

Det er super flot.

 

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér betho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2008 kl. 21:20
Meget gennemført. Flot! 
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 15:11
du skriver Primare på forsiden, men er det ikke Audiolab du har i click møblet...

Henrik

Er det Audiolab 8000AP + 8000X7 du har dig der...

Henrik


Redigeret af henrik-t - 24-Februar-2009 kl. 15:11
+100HD Film
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 21:07

Som 'Cremekongen' siger: I LOVE IT!...

Rigtig fed detalje med lærredet oppe på loftet. Specielt når kassen er så stor som du skriver.  Det er den slags ting der gør det fedt at se hva andre har af 'finurligheder'. Nu skal du bare lige igang med en murstensfræser eller en vinkelsliber med den rigtige klige, og så få kablerne ind i væggen.

Super flot set-up, og er slet ikk misundelig 

 

Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Willer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 313
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 11:33

UG Kryds og slange herfra (eller hvad det nu hedder efter gældende skala).

Mht. ledningerne til fronthøjttalerne. En mulighed er at tage et meget langt bor og så bore ind i væggen bag højttaleren i en meget skrå vinkel over mod reolen - og så gøre det samme et sted bag reolen. Det store trick er nok at bore så præcist så de to huller mødes og laver en "kabelgang" et par centimeter inde i væggen. Sådan har jeg tænkt mig at forsøge at gøre det ved min centerhøjttaler, som er den eneste højttaler med synlig ledning i vores stue. Ledningen kommer ud af væggen bag TVet - men skal så ind i væggen igen og ud nede hvor højttaleren sidder:



Redigeret af Willer - 25-Februar-2009 kl. 13:56
Kristian
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 15:54
Hvis afstanden ikk er større end hva man kan se på billedet, så er det ikk noget problem hvis man er okay med værktøj.
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 94>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu