recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Break-IN Plasma DVD og Pioneer DVD afspil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBreak-IN Plasma DVD og Pioneer DVD afspil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Direkte link til dette indlæg Emne: Break-IN Plasma DVD og Pioneer DVD afspil
    Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 10:35
Hey,

Jeg har en Pionner DVD afspiller og min far en anden Pioneer DVD afspiller.

Da jeg skulle bruge Break IN Plasma DVD'en ville min Pioneer DVD afspiller ikke afspille den brændte Break IN Plasma DVD. Jeg fik så min Philips HD Recorder's indbyggede DVD afspiller til at klare jobbet.

Min far har lige fået et nyt plasma, som jeg så ville køre Break IN DVD'en på, men hans Pioneer DVD afspiller vil helle ikke afspille DVD'en.

Da jeg ikke gider tage min Philips HDD Recorder med ud til ham for at afspille Break in DVD'en, så vil jeg spørge om andre har haft samme problemer med afspilning af denne Break IN Plasma DVD sammen med Pioneer DVD afspillere/HDD Recordere og hvad der mon er at gøre ved det ?

Evt' har jeg overvejet at indkøbe en super billig DVD afspiller, der bare skal kunne afspille denne Break in DVD og ikke andet - i så fald hvilket mærke og model virker her ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 10:48

 

 Det behøves ikke at bruge den, bare brug TVet normalt, med indstillingerne på 40% en uges tid, så kan det indstilles til de korrekte værdier med en kallibrerings DVD. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Det behøves ikke at bruge den, bare brug TVet normalt, med indstillingerne på 40% en uges tid, så kan det indstilles til de korrekte værdier med en kallibrerings DVD. 



Hey,

har lige sat kontrast, lys styrke og farver til 40% på det Pana 42 PX80, jeg forærede min far inden jeg gik i går - men havde stadig håbet den kunne afspille Break in DVD'en.

Har fortakt min far, at nok må regne med at køre med 40% lysstyrke/kontrast/farve indtil omkring juletid (han ser ca. 3-4 timers TV hver dag) , hvor han så langsomt kan begynde at skrue den op og til et tilfredsstillende niveau. Det vil føles som at få en ny plasma skærm igen 2 måneder efter den første
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 13:02

 

 Så lang tid behøver man som skrevet ikke vente.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu