recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mytteri i rummet ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMytteri i rummet ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Emne: Mytteri i rummet ???
    Sendt: 21-November-2008 kl. 13:19

Lidt specielt problem.
Jeg tænker ca 25 år tilbage, hvor ejg som dreng var helt vild med en eller anden sci.fi serie. Jeg har en eller anden ide om den hed Mytteri i rummet eller sådan noget.
Det var ca på samme tid hvor en serie som hed Dr. Hok eller sådan noget med at rejse i tiden med en telefon blev vist.

Men denne her serie var noget med nogen der ved et tilfælde kom ombord på et rumskib, og derfra kunne teleprorte sig ned til forskellige planeter. De havde også en eller anden specielt form for stråle våben som sad fast i noget der ligner en gammel telefon ledning.

Nogen der kan huske denne serie og hvad den evt org. hed ???

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 13:27
Kunne det være denne:

http://www.imdb.com/title/tt0076987/

Den hed Mytteri i rummet på dansk.

Den anden serie hedder i øvrigt Doctor Who og laves stadigvæk.

Redigeret af lunddal - 21-November-2008 kl. 13:28
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 13:40
Det er den, ja...

DR sendte 7 afsnit af første sæsons 13...

Blake's 7 Episode Guide
Doctor Who Episode Guide

Redigeret af HeartWare - 21-November-2008 kl. 13:42
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 13:47

hehe ja det kunne måske godt være den. Men jeg DL engang et meget lille klip. Og bildte mig selv ind at det simpelthen ikke kunne være den serie jeg var så glad for. For dengang var den jo super fed synes jeg. Nu ser den rigtig grim ud... kan slet ikke sammenlignes med Starwars eller Aliens som jo er fra samme tid.

Hvis det virkelig er den må jeg hellere lade være med at se den, da jeg så vil ødelægge mit gode indtryk af den for 20 år siden :-D

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Djaz Djaz skrev:

hehe ja det kunne måske godt være den. Men jeg DL engang et meget lille klip. Og bildte mig selv ind at det simpelthen ikke kunne være den serie jeg var så glad for. For dengang var den jo super fed synes jeg. Nu ser den rigtig grim ud... kan slet ikke sammenlignes med Starwars eller Aliens som jo er fra samme tid.

Hvis det virkelig er den må jeg hellere lade være med at se den, da jeg så vil ødelægge mit gode indtryk af den for 20 år siden :-D

Hold nu op... du har bare set for meget CGI siden da. Mytteri i rummet var da en perfekt serie. Den gjorde et stort indtryk da jeg [som dreng] så serien for 25 år siden på DR (eneste TV kanal dengang). Egentlig er jeg ikke til SciFi, men alle 4 DVD boxe befinder sig i min private samling.



Redigeret af JesperLund - 21-November-2008 kl. 14:14
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu