recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guide+ - Hvad er seneste update?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGuide+ - Hvad er seneste update?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2005 kl. 17:33
God arbejde gutter!
Til top
Vanlose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2005 kl. 23:47

Jeg har lige købt recorder nr. 2 en Kiss dp-558, som et suplemant til min Philips 725. Kisses EPG er genialt da du blandt andet kan programmere din recorder fra nettet, meget enkelt. Men omvendt mangler Kiss mange faciliter i forhold Philips 725. Optages der kan der absolut ikke foretages andet osv.

 

 

Til top
Rasmus Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2005 kl. 10:46
Har også skrevet til aben - dog uden at få svar...
Til top
larsl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2005 kl. 23:35

Hej

Jeg har også prøvet at skrive, og heller ikke fået svar...

Det er vel efterhånden både Pioneer, Panasonic, JVC, Sharp og sikkert flere andre (Philips?) der har Guideplus, så efterhånden må der da være basis for at åbne for det i Danmark.

Det håber jeg, da det ville være en klar forbedring hvis det virkede på min Pioneer 530 

Til top
Hamsvdfs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2006 kl. 12:19

Har også prøvet hos TDC kabel tv, og har fået denne mail retur:

Emne: Svar fra TDC [Sagsnr. 7418618]

Tak for din henvendelse til TDC Kabel TV.

Guide Plus systemet blev introduceret af Philips, men benyttes nu også af andre fabrikanter. Guide Plus systemet er udvilket af firmaet Gemstar.

Da de kanaler vi har i vores net ikke benytter sig af Guide Plus systemet (Eurosport nedtages via sattelit og det er den nordiske version vi distribuerer). Vi er ikke bekendte med nogen konkrete planer planer, om at de vil indfører dette, men man kan da håbe.

Vi understøtter Show-view, VPS og PDC på de kanaler, som har disse koder i de signaler vi modtager. Problemet er, at de fleste signaler ikke er tilgængelige via sattelit version, da der er omkostninger forbundet med det for tv-kanalerne.

Problematikken tror jeg også personligt bunder i at, der findes flere forskellige former for guide systemer og det kan være svært, at vælge hvilken man vil satse på. Næsten hver eneste fabrikant har udviklet deres egen guide sysetm. Det minder lidt om problemstillingen der var den gang, man havde 3 former for Videosystemer; VHS-2000 (senere Super VHS), BetaMax og VHS.

Jeg har hørt fra flere af vores kunder, som har kontaktet Danmarks Radio og TV 2 og at deres begrundelse for ikke at benytte sig af Guide Plus systemet, skulle eftersigende være, at Guide Plus systemet er meget leverandørstyret.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 80 80 40 40.

Venlig hilsen

Henrik Hansen

- Min kommentar er blot: ØV!

 

 

Med venlig hilsen

Johnny Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu