recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ’Good Value For Money’-bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket’Good Value For Money’-bio

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Direkte link til dette indlæg Emne: ’Good Value For Money’-bio
    Sendt: 08-Februar-2009 kl. 15:36
Har du prøvet at høre højtalerne med en CD nu? Spørger fordi jeg skal have nøjagtig samme højtalere om ikke så lang tid
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 16:57

Hva' så, Anderzzz!

Jah, soveværelset er ikke så pimped, pt. Men bare vent - der er store forandringer under opsejling!

Dét TV-bord der er på billederne, bliver rykket i soveværelset, og så bliver der sat noget nyt op inde i stuen. Der skete en lille misforståelse i Ilva i søndags der betød at vi kom til at købe et komplet stue-møblement i valnøddetræ... Fortsættelse følger.

Til top
Anaz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2008
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 22:17
Nå Jon din nørd, så må du jo lige invitere på film en dag! Vil vædde på
soveværelset er et værre rod

Vh Anders B
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Det er utroligt flot lavet hele vejen igennem med farve spillet, møblerne og systemet. Det passer godt i en sammenhæng. Godt gået!

For at være perfeksionist: Kabel imellem forstærker og sub, ind i en hvid bakke til de 30-40 kroner det nu koster

Har du rodet lidt med DSLR kamerar og photoshop? Nice kvalitet i billeder, ligner lidt model foto som diverse leverandøre laver

Tak for roserne. Ja, du har ret mht. kabelbakker. Det er det næste der skal laves; jeg skal bare lige tage mig sammen. Og ja, det er digital spejlrefleks, som jeg også skriver på side 3... ;)

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2009 kl. 22:27

Det er utroligt flot lavet hele vejen igennem med farve spillet, møblerne og systemet. Det passer godt i en sammenhæng. Godt gået!

For at være perfeksionist: Kabel imellem forstærker og sub, ind i en hvid bakke til de 30-40 kroner det nu koster

Har du rodet lidt med DSLR kamerar og photoshop? Nice kvalitet i billeder, ligner lidt model foto som diverse leverandøre laver

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 00:56
Oprindeligt skrevet af jonlanghoff jonlanghoff skrev:

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Det ser vældig flot ud på billedet, men du snyder åbenbart med ledniingerne :-)

Du kunne prøve at flytte fronthøjttalerne ned på niveau med TV'et og tættere på. Det vil give en mere korrekt lyd, men prøv at gøre det inden du får dine kabelbakker.

Jaah, snyder lidt, men der kommer ikke til at være den store forskel når kabelbakkerne kommer op. De er ganske tynde og kommer bare til at løbe langs stukken i loftet.

Jeg ved sgu ikke rigtig med hensyn til placering af fronthøjttalerne. Synes det er pænest når de hænger deroppe... Bør man ikke kunne få samme lydoplevelse ved at skrue lidt op for dem og lidt ned for centeren?

Jeg kan godt regne ud, at du synes det ser pænest ud, de er deroppe. Jeg foreslår dig jo blot at prøve inden du sætter ledningerne op, det er jo dig der bestemmer
mvh Christian
Til top
Drescott Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 14:12

Super!

Mange tak for svaret

Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Drescott Drescott skrev:

Super flot setup

Arbejdsrelateret hvordan har du så lavet din "hjemmebryggede studiefoto"?

/Dres

Takker. Det er dog ikke mig selv der har taget billederne, men derimod én af mine mere kamera-interesserede venner. Kameraet er et Canon 30D med et Canon 50mm 1.4 (til studiefotoet - Tokina 12-24 til de andre), og så er der brugt blank acrylplade som underlag, hvid papirbaggrund, broncolor-lamper, softbox og kalke-film.

Til top
Drescott Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 13:43

Super flot setup

Arbejdsrelateret hvordan har du så lavet din "hjemmebryggede studiefoto"?

/Dres

Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Det ser vældig flot ud på billedet, men du snyder åbenbart med ledniingerne :-)

Du kunne prøve at flytte fronthøjttalerne ned på niveau med TV'et og tættere på. Det vil give en mere korrekt lyd, men prøv at gøre det inden du får dine kabelbakker.

Jaah, snyder lidt, men der kommer ikke til at være den store forskel når kabelbakkerne kommer op. De er ganske tynde og kommer bare til at løbe langs stukken i loftet.

Jeg ved sgu ikke rigtig med hensyn til placering af fronthøjttalerne. Synes det er pænest når de hænger deroppe... Bør man ikke kunne få samme lydoplevelse ved at skrue lidt op for dem og lidt ned for centeren?

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 12:57

Det ser vældig flot ud på billedet, men du snyder åbenbart med ledniingerne :-)

Du kunne prøve at flytte fronthøjttalerne ned på niveau med TV'et og tættere på. Det vil give en mere korrekt lyd, men prøv at gøre det inden du får dine kabelbakker.

mvh Christian
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 12:51

Oprindeligt skrevet af Callee Callee skrev:

Virkelig fed stil :) MEEN den stue mangle for hårdt et trægulv (min mening) :D

Der ligger planker under tæppet, men de er fuldstændig ødelagt af høje hæle og stoleben, og problemet er at de er så tynde efterhånden at man ikke kan slibe mere på dem.

Jeg stod altså mellem at få lagt nyt gulv eller bare smide et tæppe på. Jeg valgte så den billige løsning og brugte mine penge på elektronik i stedet, som du kan se

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu