recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Resident Evil 5" demo på PSN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Resident Evil 5" demo på PSN

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Freddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2005
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 10:22
Ja, jeg er med på at det kaotiske aspekt er en del af RE serien - har spillet samtlige spil, men det har desværre fået et "Hack'n'Slash" effekt som jeg ikke er fan af. Det virker for dumt.

Det kan godt der er andre der er med på den, men jeg er mere begejstret for spil hvor man skal tænke sig lidt om og derefter strategisk gå efter fjenderne end bare "gi' den gas".
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 12:34
Saa skal du proeve Silent Hill Homecoming. Hvis du kan leve med noget ringere grafik...

BORING!
Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Personlig glæder jeg mig helt vildt til et par fede co-op timer med min svenske ven!

Hvem er han?



Bare en jeg kender fra world of warcraft(Tilbage før burning crusade hvor jeg var hardcore raider :/). Han er nu blevet til en af de person jeg hovedsaglig spiller med(sammen med 2 englænder.), og eneste der skal have RE. Såå ikke meget valg mulighed.
Men viser der findes ok folk i sverige :p(sorry blev nød til at lave lille joke :p)

Endnu en skod dag, hvor er mit orange box ikke kom.(Ved at hade engelsk og dansk post!!)

Ender sgu med købe RE5 fra DK for at være sikker på have dag 1 til co-op.

Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 14:38

Jeg er ogsaa spaendt paa at se om min forudbestilling fra THEHUT kommer til tide. Jeg haaber..

BTW, jeg er ogsaa en af de "ok folk i sverige"


BORING!
Til top
DarkStar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 16:30
Det var lidt af en øv bøv at folk ikke er begejstrede for RE5.. har ellers set
frem til det længe. Synes dog heller ikke at RE har været det samme siden
Resident Evil 1 på PSone for mange år siden. Eneste spil der har været tæt på
at være lige så fedt, var 'Code Veronica' på Dreamcast

Nå, men må hellere få hentet den demo i aften og overveje om min pre-
order skal afbestilles.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 17:41
DarkStar, nu er nuaa jo ret så begejstret for det, så der er da en chance for du også kan lide det :)

Redigeret af RuneH - 04-Februar-2009 kl. 17:42
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 17:55
Er heller ikke vildt begejstret for det. Graffikken er helt op top, men styringen er elendig. Men det kræver jo nok lidt tilvænding.

Har heller ikke rigtig Resident Evil stemning over det. Mindes den skumle og dystre spænding med puzzles i de gamle, hvor man måtte snige sig rundt i frygt for om der nu stod en zombie omkring det næste hjørne. Hvor man måtte spare på skudene.
Nu kommer der horder af zombie løbende imod en, som dropper penge og ammo.

Skal da have spillet når det kommer, for det virker da til at være et udemærket action spil.

Nu må vi se. Kan være jeg kommer til spise mine ord, når jeg for spillet sat i maskinen

Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

DarkStar, nu er nuaa jo ret så begejstret for det, så der er da en chance for du også kan lide det :)


Og tilføje ham jeg skal spille co-op med også gælder sig til spillet(Han er RE fan, og elsker survival horror spil). Så skulle da være lille chance for darkstar kan lide det.

Og Capcom er jo action kongen af denne generation (dead rising, Lost planet, devil may cry 4, RE5, bionic commado and dark void). To be honest så skal vi regne med endnu mere action fra dem, Ser ud til der den genre capcom er på vej mod generelt.
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 22:33

Resident Evil 5 bliver uden tvivl et af de bedste spil i 2009. PS3 demoen var fin, og man fik hurtig lært styringen.

Derudover har der været en del snak om PS3 demo vs. X360 demo, når det kommer til den grafiske del.

http://www.the-horror.com/index.php?id=features&s=bh5dem o

Umiddelbart er X360 versionen bedre fra den visuelle synsvinkel. Man har betragtet PS3 demoen, som en ældre build, og derfor mangler der nogle småting i demoen. Men når det fulde spil udkommer, så skulle begge versionerne meget gerne være 100% ens, når det kommer til grafik.

Jeg synes bare, det er mærkeligt, at der er forskel på de to demo versioner.



Redigeret af Tech2008 - 04-Februar-2009 kl. 22:46
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af Tech2008 Tech2008 skrev:

Resident Evil 5 bliver uden tvivl et af de bedste spil i 2009. PS3 demoen var fin, og man fik hurtig lært styringen.

Så bliver det godt nok et fattigt år for spil da  

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 10:05

Hvor man måtte spare på skudene.
Nu kommer der horder af zombie løbende imod en, som dropper penge og ammo.

Det er klart det overordnede indtryk, men hvad man bliver udsat for er jo svaert at sige ud fra en demo. Det kan vaere at der er sekvenser, der er anderledes.

Hvis nogen er friske paa co-op, saa tilfoej mig og vi kan se paa det. Jeg skal bare IKKE spille med kvinden. Selvom hun er laekker...

Er det egentlig ligesom i de gamle, at hver person har forskellige egenskaber? Saasom hvor meget man kan baere, og om man kan dirke laase, eller skal have noegle?


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 00:32
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Personlig glæder jeg mig helt vildt til et par fede co-op timer med min svenske ven!

Hvem er han?

Det med at man ikke kan bevaege sig og skyde samtidigt lyder ikke helt perfekt. Men det er jo heller ikke et Rambo eller Agent XXX spil. I virkeligheden staar man og skyder naar man skal ramme noget praecist. Med henblik paa det, giver det mere mening.

@Freddy

Kaotisk stemning er jo end del af meningen med spillet. Hvis du foerst har fattet det nu, saa har du vaeret for langsom

Angaaende co-op, skal man til at starte med vaelge om man spiller med en ven, eller med AI? Eller kan man skifte efter hver bane? Det kunne vaere fedt, for det er jo ikke altid at man har lyst til at spille samtidigt...

Jeg glaeder mig stadig. RE4 er det eneste i serien, jeg ikke har spillet...

Det er jo netop det folk har klaget over at det nærmest er blevet til. Uhyggen i de gamle spil var bl.a. at du ikke havde så mange kugler (hvilket om du vil det eller ej også er med til at skabe stemning) og at før var spillet et horror/survival spil mens det mere har ændret sig til et action/survival spil hvis ikke bare ganske enkelt et dicideret action spil med en smule "gyser" element over, som vi også kan se i andre spil som Quake 4 og for den sags skyld Bioshock.

Jeg spiller ikke rigtig de spil og har aldrig gjort det, men forskellen fra de gamle spil til R4 er nu godt nok stor, synes jeg, og forskellen er nok blevet endnu større nu. Jeg kan tydeligt huske at R4 ikke var skummelt, på noget plan.

Skal man ha' et rigtigt horror spil er man vel næsten tvunget til Silent Hill, har dog ikke prøvet silent hill siden 2'eren så aner ikke om det også har undergået nogle forandringer

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu