recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sploinks hjørne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sploinks hjørne

 Besvar Besvar Side  123 24>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sploinks hjørne
    Sendt: 05-Marts-2009 kl. 18:31
Ja så blev det min tur.

Standard sort hvid som man ser tit, men kan sgu godt lide det. Frislev møbel med sorte stoflåger til. Kasserne gemt væk, og man kan styre med fjernbetjening igenne lågerne Smile
Har været lidt sløset med kabel rod, men et par kabel bakker er med i planerne.

    gamle billeder, er flyttet i hus, men har ikke haft tid (giddet) tage nye billeder til tråden.




Ipad2 som styrer Sonos. Dejligt nemt og overskueligt



Dune styring fra sofaen, med yaDIS som indexer.






 

Lyd:

Integra DTR 80.2
ELAC FS 247
ELAC CC 241
MK Surr 55T
Velodyne SPL 1000-R


Billede:

Dune HD Smart D1
Sonos + Ipad controller
Synology DS 1511+
Sony KDL 65W955
PS4



Mvh
Sylvester


Redigeret af Sploink - 04-December-2014 kl. 19:26
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2009 kl. 21:55
det lyder virkelig spændende:D kig på dm686 som baghøjtalere det skulle være rigtig gode:D eller nolge fra b&w ds tror de hedder 3 eller 6

Redigeret af friedel - 06-Marts-2009 kl. 21:55
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 16:24
Så fik jeg min Onkyo ind af døren     Er gods i den receiver jo, kunne ikke få plads til der hvor den forrige stod, hehe

Og nøøj de spiller bare godt de højtalere, men de står lidt presset uden luft til siderne, og det kan godt høres lidt. Og så er mit rum lidt for lille til dem


Redigeret af Sploink - 09-Marts-2009 kl. 16:36
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asklepios Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Så fik jeg min Onkyo ind af døren     Er gods i den receiver jo, kunne ikke få plads til der hvor den forrige stod, hehe

Og nøøj de spiller bare godt de højtalere, men de står lidt presset uden luft til siderne, og det kan godt høres lidt. Og så er mit rum lidt for lille til dem


Det er bare en super Combo, Onkyo og B&W havde dem selv før jeg skiftede til Elac... Så det skal nok komme til at spille godt!
Tillykke med dem (højtalerene) og den (onkyoen).
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2009 kl. 12:02
Så kom Simon pænt forbi med en Velodyne SPL-1000R.
Tak for handlen






Nu mangler jeg bare min nye lejlighed i næste uge, så jeg kan sætte det op


Redigeret af Sploink - 05-April-2009 kl. 12:05
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 16:17
Så kom jeg i større lejlighed, og har fået lidt mere plads.
Har ikke fået sat noget til endnu, er ved at se hvordan det skal komme til at stå

Et par bileder ( med skæve låger)   Kæmper lidt med dem, hehe





Regner med at købe de sidste par højtalere her i næste uge, så jeg kan få sat lyden op
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 16:26
Du har da godt nok fået opbygget et rigtigt lækkert set-up Sploink - tillykke
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 16:49
Ja det er begyndt at hjælpe lidt på det. Er jo svært at stoppe, når man først er gået igang 


Sylvester
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 16:55

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Ja det er begyndt at hjælpe lidt på det. Er jo svært at stoppe, når man først er gået igang 


Sylvester

Svært at stoppe - tell me about it

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ponduus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 17:03
Det ser rigtig godt ud :)

Hvad er det for et møbel?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Ponduus Ponduus skrev:

Det ser rigtig godt ud :)

Hvad er det for et møbel?


Tak tak

Det er et møbel fra http://www.daells-bolighus.dk/katalog/monaco_2009.pdf

På side 2 er der moduler man kan bestille, og tihørende låger. Er ret gad for det, godt med plads   Og tilmed rimelig billigt


Redigeret af Sploink - 10-April-2009 kl. 17:19
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ponduus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 18:35
Mange tak

Nu er det eneste problem den lange vej fra Nordjylland.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu