recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 6061626364>
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Vores filer er pakket i zip format Flemming - Windows har en indbygget funktion til at udpakke zip filer.
Hvor dælen finder jeg dog den i Windows? Da mit WinRar udgik sidst, kunne jeg ikke få udpakket filerne.
For at unzippe en fil i Windows, dobbeltklikker du bare på filen. Så åbnes den som en mappe. Herefter kan du bare vælge de filer du vil kopiere, som i enhver anden mappe i Windows

Det er aldrig sket på min pc. Når jeg har gjort det, så har jeg fået at vide, at der ikke var et program til at åbne det med. Men nu bruger jeg bare, det program jeg lige har hentet.
Så må der være en fejl i din registrerings database, eller du har en Windows der er ældre en XP, for funktionen har været der siden Windows XP
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/zip-unzip-files
https://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/cf_extract.mspx?mfr=true

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

 
Så må der være en fejl i din registrerings database, eller du har en Windows der er ældre en XP, for funktionen har været der siden Windows XP
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/zip-unzip-files
https://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/cf_extract.mspx?mfr=true


Ah, det er nu Win 10 jeg har på.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2016 kl. 23:35
nogen der har rodet med den nye Mymovies 5.20-3  og fået det til at virke ? 
I modsætning til tidligere upgrades så kører denne ikke ligefrem ....
alle råd er velkomne

Win7, SP1, 64 bit, opdateret osv.
;o)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 10:44
Man skulle kunne rippe Blu-Ray og dvd med My Movies programmet, men hvor gør man det?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zumosol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zumosol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 12:21
Ellers kan du bruge makemkv.
www.makemkv.com
Programmet er gratis, bruger kode kan altid findes på deres forum under news an announcements.
Det virker, er i beta, og det har det været i årevis..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af zumosol zumosol skrev:

Ellers kan du bruge makemkv.
www.makemkv.com
Programmet er gratis, bruger kode kan altid findes på deres forum under news an announcements.
Det virker, er i beta, og det har det været i årevis..
Det har jeg i forvejen. Jeg har bare fået My Movies på mit ATV4, men de understøtter kun MP4 eller M4V.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zumosol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zumosol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 12:31
Ok :-)
Til top
zumosol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zumosol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 12:36
Havde lidt samme problem iøvrigt, med Chromecast.. og fandt et program der hedder Plex. og nu kan .mkv filer og .ts afspilles i Chromecast... bare til info... hvis nogen kan bruge det til noget..

Redigeret af zumosol - 19-Januar-2016 kl. 13:28
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 13:55
Nå, men jeg fandt ud af, at der skulle åbnes for instrumentbræt. Og så var der forskellige valg derinde. Men det ser ud til, at man skal have en server tilsluttet. Og det kan jeg ikke lige finde rundt i.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 19:08
Hvis jeg går ind i My Movies på pc, så har jeg 1950 titler, men på iPhone så har jeg 1894 titler. Hvordan kan det være?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 20:57
Forskellige måder hvorpå de to programmer tæller box sets.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Forskellige måder hvorpå de to programmer tæller box sets.
Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6061626364>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu