Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

Besvar Besvar Side  <1 2021222324 26>
Forfatter
Indlæg som besvares Sortering i omvendt orden
Binnerup Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 26-September-2005
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 832
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Binnerup Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: MyMovies spørgsmål
    Sendt: 17-September-2009 kl. 23:14

Det er som Flemming skriver d. 22. Oktober.

Nu er det nok ikke nemt at sammenligne point med Flemming som er på en overall 15. plads på recordtid.

Han har også gjort en kæmpe indsats for at komme derop, hvilket gør systemet bedre for os alle.

Mvh

Brian

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
flemming larsen Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 24-Oktober-2007
Land: Taastrup
Beskeder: 13100
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 21:58

Citat: Mlarsen

Hvornår kommer der en MyMovies 3 beta til fri download, jeg har nemlig desværre ikke nok point til en download lige nu

Den skulle komme i færdig udgave den 22-10.

Skal man ikke kun bruge 2500point?

Jeg tror jeg har 35000.

Mvh
Flemming Larsen

Til top
Mlarsen Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 26-August-2005
Beskeder: 176
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Mlarsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 21:54
Hvornår kommer der en MyMovies 3 beta til fri download, jeg har nemlig desværre ikke nok point til en download lige nu
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 19:08

Nu har jeg opdateret til beta udgaven af my movies.

Men jeg har et problem, med en af de film jeg forsøger at tilføje. Når jeg prøver at tilføje, så siger den at der, er en anden med en nyere udgave som har tilføjet, så jeg kan ikke. Så får jeg besked på at opgradere. Men jeg har den nyeste.

Hvad gør jeg?

Mvh
Flemming Larsen

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 16:03
Citat: -Syko-

Hej , når jeg vil tilføjfe film til min samling , synes jeg ku at jeg kan gøre det ved og indtaste titel , hvordan kan man gøre det via stregkode?

Mvh René

Du trykker tilføj titel, og så er der et faneblad hvor der står, ved stregkode. Det er bare der.

Mvh
Flemming Larsen

Til top
-Syko- Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 02-Juni-2009
Beskeder: 1
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat -Syko- Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 15:58

Hej , når jeg vil tilføjfe film til min samling , synes jeg ku at jeg kan gøre det ved og indtaste titel , hvordan kan man gøre det via stregkode?

Mvh René

Til top
Binnerup Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Binnerup Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 10:28
Det kan næsten ikke betale sig at gisne om, for en log vil helt sikkert fortælle hvad problemet er....
Min film samling

Til top
Psudo Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 29-Juni-2005
Beskeder: 178
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Psudo Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 10:26
Citat: Binnerup

Psudo: Det kan skyldes flere ting, som reelt kun kan ses ud fra en log fil.

Et bud er at du har mere end 10 video filer i samme mappe, hvilket gør den bliver ignoreret.

Men send en log til support@mymovies.dk

Hej Brian, jeg vil prøve at sende dig en log, dog er det lidt underligt at alle de nye iso´er "overholder" samme mappe struktur som dem der allerede er i systemet og som fint kan tilgåes/mountes/afspilles!
F.eks har jeg overvågning på en mappe lokalt på MCE´en som indeholder langt over 30 titler og de ligger self i hver sin undermappe ifht den overvågede mappe, og det har aldrig givet problemer....
Jeg dobbeltchecker og sender en log...
/Psudo
Til top
Binnerup Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Binnerup Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 09:09

Psudo: Det kan skyldes flere ting, som reelt kun kan ses ud fra en log fil.

Et bud er at du har mere end 10 video filer i samme mappe, hvilket gør den bliver ignoreret.

Men send en log til support@mymovies.dk

Min film samling

Til top
Psudo Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 29-Juni-2005
Beskeder: 178
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Psudo Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-September-2009 kl. 12:03

Hej Mymovies eksperter

Jeg har kørt med version 2.47 eller 46 et stykke tid nu uden problemer på vista 32 bit MC. Min film iso´er ligger både på MCE´en og på en WHS.

De overvågede mapper er ligepludselig holdt op med at blive indekseret/fundet i mymovies. Jeg prøvede at opdatere til senest version (2.54) er det vidst, men problemet er ikke blevet løst.
Jeg har forsøgt at fjerne alle overvågede mapper, genstarte og tilføje dem igen, uden held.
Eksisterende film både lokalt og på server kan fint afspilles, så det er ikke et share problem.

Håber der nogle der kan gennemskue problemet, og at jeg ikke har hi-jacket tråden!

V.H. Psudo

Til top
 Besvar Besvar Side  <1 2021222324 26>
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down