recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 3536373839 64>
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Men problemet er bare mange original titler er skrevet på en sjov måde..  Men kunne man så ikke evt sige den skal hente fra imdb?
 
Titlerne skal jo følge bidragelsesguiden, så hvis "på en sjov måde" er forkert, så skal de rettes.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Nu hvor jeg kender meningen bag monitoren er det selvfølgelig ikke så vigtigt. Men hvis det er en fejl, er det da meget rart at få det rettet ved lejlighed.
 
Der burde ikke være karakterproblemer - hvis du ser der er så smid en mail til support@mymovies.dk så vi kan få oprettet en ticket på det. Jeg tror bare det er fordi titlen har været i databasen i forvejen.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hmm, dvs. jeg skal forberede mig på, at næste opdatering bliver det samme LOL
Det klare jeg nok.. Jeg skal bare først opdater serveren efter den sidste klient, (hvis det så virker som jeg formoder).
 
Ja, desværre - du skal bare ikke åbne Collection Management programmet før du har opdateret alle klienter...
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Men problemet er bare mange original titler er skrevet på en sjov måde..  Men kunne man så ikke evt sige den skal hente fra imdb?
 
Titlerne skal jo følge bidragelsesguiden, så hvis "på en sjov måde" er forkert, så skal de rettes.

Kan jeg rette i det eller skal man være noget admin af en slagsSmile
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Kan jeg rette i det eller skal man være noget admin af en slagsSmile
 
Du kan i Collection Management programmet ændre det og bidrage din ændring.
 
Men husk at læse bidragelsesguiden først - der står meget specifikt hvordan titler skal angives.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
MoTiNI Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MoTiNI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 16:12
Hvornår vil My Movies 4 blive frigivet så man ikke behøver 2500point for at bruge den ?
Mit Bang & Olufsen HD Cinema

Mine DVD film /
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hmm, dvs. jeg skal forberede mig på, at næste opdatering bliver det samme LOL
Det klare jeg nok.. Jeg skal bare først opdater serveren efter den sidste klient, (hvis det så virker som jeg formoder).
 
Ja, desværre - du skal bare ikke åbne Collection Management programmet før du har opdateret alle klienter...
Medmindre du har ændret noget siden sidst, så vil ovenstående ikke virke, for man kan slet ikke opdatere den anden/næste klient, når først databasen/serveren er opdateret. Man får ganske enkelt en fejl, når man forsøger at opdater klient nr. 2.
 
Det som jeg kom frem til var, at man skal IKKE opdater serveren (fra klienten) første gang. Det bliver man spurgt om, om man vil, når man har opdateret klienten. Hvis man svare nej til dette, så burde man kunne opdatere de resterende klienter, og så ved den sidste vælge at opdater serveren. Men om det virker, det vil tiden vise LOL
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af MoTiNI MoTiNI skrev:

Hvornår vil My Movies 4 blive frigivet så man ikke behøver 2500point for at bruge den ?
Den 2. Maj.
 
Der kommer en Pre Release 7 i morgen som kun vil kræve 1250 point, så vi kan få flere ind til at hjælpe med at teste.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rechain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 21:18
Nu hvor jeg kan tilføje kategorier til filmene + ændre numre, så kan jeg tilføje en samling ved siden af min egen. Der er dog 1 problem, som jeg gerne vil have ordnet :) så slipper jeg for at bruge min 3Gs til den anden samling. Har min egen film samling på iPhone 4. Nå, men problemet er hvis jeg tilføjer en film som er i både min og min fars film samling, så kan jeg kun rette den som er i min samling :( så kan ikke tilføje den samme, og indsætte den i en kategori, som jeg bruger til den anden samling.

Hvis du forstår? Kan det ændres, så det bliver muligt? Stadig få en besked om at den er i "den komplette" samling, men få en mulighed for at tilføje en dublet (eller hvad det nu hedder) ?? At brug kategorier til endnu en film samling er genialt :D dog håber jeg at der kommer en løsning på dette problem. Tusind tak!

/Rechain
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 21:26
Rechain: Det er ikke meningen at du skal kunne vedligeholde to samlinger. Det tror jeg ikke der bliver mulighed for.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rechain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 21:33
Ikke meningen? Nej, men det er dejligt at kunne nu med mulighed for kategorier, bortset fra at man ikke kan oprette 2 af samme film. Noget møg at det ikke bliver muligt, for er godt nok dødtræt af have min 3Gs liggende KUN til det formål. At skulle tænde og slukke den, bare for det. Hvorfor skal man være tvunget til kun at kunne håndtere én film samling i programmet? Måske ikke så mange (?) der har brug for det, men i mit tilfælde er det rart at kunne håndtere flere, f.eks inden for kategorier nu. Hvorfor ikke give muligheden for at tilføje 2 af samme film?

/Rechain
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 21:44
Det vil ikke blive muligt fordi programmet ikke er designet til det du forsøger at bruge det til - det er tiltænkt til at vedligeholde én samling. Det ville kræve en masse tekniske ændringer at tillade.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3536373839 64>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu