recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 3738394041 64>
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2011 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så er my movies 4 udkommet. Så kan alle downloade det.Big smile
Jeg har selv downloaded det. Men jeg har et problem med det. Når jeg lukker collection management op, så går der 5-10 minutter, før jeg kan se mine film. Hvad kan det være?
 
Jeg tror det er grundet en fejl med en manglende mappe.
 
Der er en Build 2 på siden, prøv lige at downloade den.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2011 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af vacDK vacDK skrev:

Før lå alle mine serier med iso filer, og der kunne de ligge i samme mappe
 
Du skal have dine film i separate mapper - det er et krav.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2011 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så er my movies 4 udkommet. Så kan alle downloade det.Big smile
Jeg har selv downloaded det. Men jeg har et problem med det. Når jeg lukker collection management op, så går der 5-10 minutter, før jeg kan se mine film. Hvad kan det være?
 
Jeg tror det er grundet en fejl med en manglende mappe.
 
Der er en Build 2 på siden, prøv lige at downloade den.
Jamen, det var lige det der skulle til.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2011 kl. 13:15
Super ;-)
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Wulff70 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Maj-2011
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wulff70 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 09:10
Jeg har et problem med my movies og sql filer..
Fik inst. my movies 4 for noget tid siden, - fandt ud af det ikke virkede,(så ikke lige det med points) og afinst. det igen. prøvede at lægge 3.19 på igen, men fik så besked om at databasen var for ny :? fandt en vejledning om hvordan den skule fjernes,- fulgte den,- virkede heller ikke..
Nu har jeg hentet version 4 igen, men når jeg prøver at inst. den, får jeg en medd. om at microsoft sql giver en fejlkode 1707 og prog. lukkes.....
Kører med W7 og bruger xbox360 som extender.

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 09:23
Wulff: Check lige fejlkoden igen, er det måske 1706 og ikke 1707?
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Wulff70 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Maj-2011
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wulff70 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 09:36
jo.... min fejl :-)

Til top
Wulff70 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Maj-2011
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wulff70 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 09:54
Problemet er bare at jeg er fuldstændigt på bar bund med hva' jeg skal gøre for at rette op på problemet.......
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 10:34
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
vwbattle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vwbattle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2011 kl. 13:49
Hej, jeg prøvede det der my movies.. og ville bruge funktionen film ripperen. men ud af 10 film fejlede 5 af skiverne... fanme underligt!!! og prøvede med 4 DREV! alle nye
Meget mærkeligt! noget som kender til rip funktionen?
jeg får bare nogle read errors efter 10 forsøg. men dvderne er nye og uden ridser osv.
 
DB
Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psudo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2011 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af vwbattle vwbattle skrev:

Hej, jeg prøvede det der my movies.. og ville bruge funktionen film ripperen. men ud af 10 film fejlede 5 af skiverne... fanme underligt!!! og prøvede med 4 DREV! alle nye
Meget mærkeligt! noget som kender til rip funktionen?
jeg får bare nogle read errors efter 10 forsøg. men dvderne er nye og uden ridser osv.
 
DB
Hofteskud: De er evt kopibeskyttede, prøv udenom MM, evt med anydvd +  et riptool....selvfølgelig kun i testøjemed :)
/Psudo
Til top
vwbattle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vwbattle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2011 kl. 13:57
ja jeg kan sagtens rippe alle mine dvder, det har jeg haft gjodt før :-), men nu ville jeg gerne bruge den funktion hvor man bare smider skiven i og den ripper. også smider skiven når den er done.
da jeg skal ha alle mine 200 film ind på MCE, så de kan komme i kælderen :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3738394041 64>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu