recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 5859606162 64>
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 20:56
Der er ikke nogen begrænsninger - vi tester med op til 5.000 titler, om end det ikke er en begrænsning, blot hvad vi tester med.

App'en er i modsætning til Windows softwaren i "real-time" sync med online service - alt hvad du laver er registreret både lokalt og på servicen, dermed kan du have flere enheder der automatisk synkroniserer imellem sig.

Det sidste er at vi på iOS pt. tester en ny version med "venne funktion" - så kan man se sine venners samlinger også.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:


Det sidste er at vi på iOS pt. tester en ny version med "venne funktion" - så kan man se sine venners samlinger også.
Det kunne jeg godt tænke mig at prøve. Skal begge så have den udgave?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Der er ikke nogen begrænsninger - vi tester med op til 5.000 titler, om end det ikke er en begrænsning, blot hvad vi tester med.

App'en er i modsætning til Windows softwaren i "real-time" sync med online service - alt hvad du laver er registreret både lokalt og på servicen, dermed kan du have flere enheder der automatisk synkroniserer imellem sig.

Det sidste er at vi på iOS pt. tester en ny version med "venne funktion" - så kan man se sine venners samlinger også.

Det lyder godt. I får en ny kunde i morgen.

Kan man egentlig eksportere lister til word/pdf - eller bare dele dem direkte fra appen/programmet? Tænker på, at det kunne være smart at gøre med min "til salg" liste...

BORING!
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:


Det sidste er at vi på iOS pt. tester en ny version med "venne funktion" - så kan man se sine venners samlinger også.

Det kunne jeg godt tænke mig at prøve. Skal begge så have den udgave?


Pt. ja - vi arbejder på at kunne acceptere venner via. vores website.

Herefter vil det stadig kun være iOS brugere der har vennefunktionen, men deres venner som ikke har iOS kan acceptere venskabet online.

Vennefunktionen kommer til Android senere, men først et stykke tid efter vores 2.00 version på Android.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:


Det sidste er at vi på iOS pt. tester en ny version med "venne funktion" - så kan man se sine venners samlinger også.

Det kunne jeg godt tænke mig at prøve. Skal begge så have den udgave?


Pt. ja - vi arbejder på at kunne acceptere venner via. vores website.

Herefter vil det stadig kun være iOS brugere der har vennefunktionen, men deres venner som ikke har iOS kan acceptere venskabet online.

Vennefunktionen kommer til Android senere, men først et stykke tid efter vores 2.00 version på Android.
Nu har jeg sat en ven på foreløbig. Skal han så godkende mig, eller bare tilføje mig? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 13:13
Det er en fed logo´er i har fået, så der er for TV-serier, 3D og alm. Blu-ray.Thumbs Up

Edit: På min iPhone kan jeg se TV logo, mens det ikke er på iPad.


Redigeret af Flemming Larsen - 07-April-2015 kl. 13:15
Mvh
Flemming Larsen
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 19:50
Nu har jeg købt Pro udgaven af appen og har allerede et par ønsker. Bær over med mig hvis det allerede er blevet nævnt - for det er det sikkert. 

Jeg savner mulighed for med det samme at kategorisere hvor filmen ligger. Det er lidt ærgerligt og tidsspilde, at man først skal tilføje og først derefter gå under Personal Data og Location for at ændre det.

Ud over det, ville det være dejligt med en synkroniseringsknap der er nemmere tilgængellig end via Settings. Måske oppe i menu-linien?

BORING!
Til top
pingok Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2012
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pingok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 19:10
Jeg har brugt MyMovies i mange år, og jeg har været svært tilfreds med det store arbejde der er lagt i dette stykke software. Men for første gang har jeg fået et større problem.
Jeg har haft PowerDVD 11 som bluray afspiller i Windows Mediacenter og det har gået meget godt i spænd med MyMovies. For et par dage siden opgraderet jeg til PowerDVD 15 Ultra, og nu er det hele gået i fisk. Jeg kan ikke afspille mine rippede bluray film mere. Når jeg går ind i indstillinger, kan jeg ikke vælge PowerDVD som afspiller. Er det mig som har lavet en fejl eller er det et problem?
M.v.h. Kim.
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 10:24
PowerDVD 15 er helt ny, og er ikke tilføjet i vores register af eksterne afspillere.

Den er tilføjet til næste pre release.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 16:49
Hejsa,
Genialt program, som jeg er meget glad for.
Har dog ét problem.
Mit My Movies vil ikke automatisk synkronisere mit delta NAS drev mere. Har tidligere fungeret uden problemer, men skal ind manuelt og køre en synkronisering, når jeg ligger en fil over på drevet fra min anden PC.

Kører Windows 7 Ultimate 64bit og en Synology NAS.
My Movies er den nyeste version.

På forhånd tak. :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 11:17
Hej Brian.
Kan man bruge programmet på Windows 10?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 16:17
Nå men det virkede. Jeg prøvede bare at lægge det ind, og indtil videre virker det.
Jeg måtte jo afinstallere programmet, da det spærrede for, at jeg kunne få Win 10 på. Prøvede adskillige gange, men det kunne ikke. Så havde min søn hørt, at det program lavede ged i det hele.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5859606162 64>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu