recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 61626364>
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvis jeg går ind i My Movies på pc, så har jeg 1950 titler, men på iPhone så har jeg 1894 titler. Hvordan kan det være?

Uhh, du nærmer dig de 2.000 titler. Jeg mener at huske, da du fik din titel nummer 1.000, det var vist Ringenes Herre-boksen. ;)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvis jeg går ind i My Movies på pc, så har jeg 1950 titler, men på iPhone så har jeg 1894 titler. Hvordan kan det være?

Uhh, du nærmer dig de 2.000 titler. Jeg mener at huske, da du fik din titel nummer 1.000, det var vist Ringenes Herre-boksen. ;)
Ja, det nærmer sig. Men er begyndt, at gå noget længere tid imellem filmene. Jeg kan ikke selv huske, da jeg kom forbi de 1000.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 21:48
Hvis du magter at rende igennem det engelske Flemming, så kan du evt. se her i forhold til iOS:
 
http://kb.mymovies.dk/KnowledgebaseArticle50096.aspx

Generelt, så tæller iOS hvad der aktuelt er på skærmen, og når du har box sets der er "nested" (under hinanden), så tæller kun hovedtitlen - du kan rette i hvordan box set vises i indstillingerne.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Hvis du magter at rende igennem det engelske Flemming, så kan du evt. se her i forhold til iOS:
 
http://kb.mymovies.dk/KnowledgebaseArticle50096.aspx

Generelt, så tæller iOS hvad der aktuelt er på skærmen, og når du har box sets der er "nested" (under hinanden), så tæller kun hovedtitlen - du kan rette i hvordan box set vises i indstillingerne.
Det må jeg lige se igennem i morgen. (Konen kalder).Der kommer nok flere spørgsmål i morgen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 03:17
Hmm. Jeg har 4.292 titler ifølge desktop-udgaven.

Med alle de point du har, Flemming, så regnede jeg godt nok med at du havde flere titler
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hmm. Jeg har 4.292 titler ifølge desktop-udgaven.

Med alle de point du har, Flemming, så regnede jeg godt nok med at du havde flere titler


I forhold til point, så er de inkl. Mine dvd også. Men de er fjernet igen fra my movies.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Hvis du magter at rende igennem det engelske Flemming, så kan du evt. se her i forhold til iOS:
 
http://kb.mymovies.dk/KnowledgebaseArticle50096.aspx

Generelt, så tæller iOS hvad der aktuelt er på skærmen, og når du har box sets der er "nested" (under hinanden), så tæller kun hovedtitlen - du kan rette i hvordan box set vises i indstillingerne.
Jeg ændrede det i indstillinger på iOS, og nu hedder det så 1941/1950. Så er da noget tættere på. Men alligevel, så er det underligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 11:21
Der er en årsag - hvis du skriver til support@mymovies.dk, så kan jeg se hvor mange titler der er på din konto....

Mit bud er at det er fordi du godt nok måske har ændret så den ikke samler boks sæt, men at du så ikke har valgt at vise hovedtitlen - Windows tæller dem alle, så en boks med to film tæller som tre - hovedtitlen, og de to undertitler.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Der er en årsag - hvis du skriver til support@mymovies.dk, så kan jeg se hvor mange titler der er på din konto....

Mit bud er at det er fordi du godt nok måske har ændret så den ikke samler boks sæt, men at du så ikke har valgt at vise hovedtitlen - Windows tæller dem alle, så en boks med to film tæller som tre - hovedtitlen, og de to undertitler.
Jeg var inde i iOS appen, og der trykkede jeg på mit billede, og der står, at jeg har 1949 titler. Så det er da ret tæt efterhånden.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 15:08
Ja, de 1949 er det samme som det vi kan se i så fald...
 
Hvis Windows tæller 1950 må det være fordi du har en "offline" (ikke bidraget titel).
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Ja, de 1949 er det samme som det vi kan se i så fald...
 
Hvis Windows tæller 1950 må det være fordi du har en "offline" (ikke bidraget titel).
Hmm, den må bare blive der så. Gider ikke rigtigt, at gå dem alle efter.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Ja, de 1949 er det samme som det vi kan se i så fald...
 
Hvis Windows tæller 1950 må det være fordi du har en "offline" (ikke bidraget titel).
Hmm, den må bare blive der så. Gider ikke rigtigt, at gå dem alle efter.
Der skulle vel ikke være en indstilling på pc, hvor jeg kan søge efter en film, som ikke er bidraget? Offline?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 61626364>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu