recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Mystisk sygdom rammer Playstation 3"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Mystisk sygdom rammer Playstation 3"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Emne: "Mystisk sygdom rammer Playstation 3"
    Sendt: 10-Marts-2009 kl. 22:40
Tak for svarene :)
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 415
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 13:51
Jeg fik pengene retur for en PS3 købt hos amazon.co.uk. Mine erfaringer er i denne tråd.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 13:38

Den danske garanti dækker ikke hvis du har købt din playstation 3 i England.

Det vil også sige at skulle din ps3 fucke så er det en tur af England med den, eller betale et sony center i Danmark til at ordne den.

Det vil jeg da i hvert fald gå ud fra. Den med den danske garanti er jeg i hvert fald sikker på, det er blevet diskuteret andre steder på forummet.

Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 12:01
SteffenD89 - Jeg har købt min ps3 på Amazon.co.uk. Er der intet at gøre hvis der kommer sådan en type fejl? 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 08:46

Det er vidst ikke noget og hidse sig op over. Der vil naturligvis være elektroniske fejl ligemeget om du køber mobiler, computere eller konsoller.

At de så prøve og sammenligne tilfældet med Rrod fra xbox 360'eren er da helt hen i vejret:

"Microsoft har længe måtte kæmpe med deres ’Ring of Death’ på Xbox 360. Og noget tyder nu på, at Playstation 3-ejere har fået deres egne problemer. For flere og flere maskiner får nu konstateret en ny ukendt fejlkode, der i værste tilfælde gør konsollen ubrugelig. Men fejlkoden er ikke noget nyt problem for Playstation 3."

Der er ingen grund til panik, så kunne vi jo ligeså godt panikke før købet af en playstation eller noget andet elektronisk udstyr, særligt mobiler..

I kan vidst bare ta' det helt roligt, har i købt jeres konsol i England ligesom mig, så er det naturligvis surt hvis uheldet er ude.

Indtil da tror jeg stadigvæk kun at skadesprocenten er nede på det den må være for sony's konsol, uden at jeg er 110% sikker.

Men ja .. det er naturligvis en skam at butikkerne er så hysteriske, det kan selvfølgelig aldrig bliver forbrugerens skyld at bluraydrevet bliver tilskadegjort , medmindre forbrugeren har voldtaget maskinen.



Redigeret af SteffenD89 - 10-Marts-2009 kl. 08:48
Til top
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 22:29

Jeg har også hørt at de gerne vil have forbrugerene til selv at betale for denne reperation. Jeg har så også hørt, at hvis man går lidt hårdt til butikken man har købt sin PS3 i, og fortæller dem sine rettigheder, er der ingen problemer med at få repareret PS3en under garantien. Det er dog et problem at forbrugerne skal gå rundt og lege små advokater, hver gang der opstår fejl på noget man har købt.

[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 17:11

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-302981.html

Ved ikke om dette har været diskuteret her inde før men det er nyheder for mig.

Jeg ved at PS3 ellers er en af de mest fejlfri konsoller på markedet, men det jeg synes er mest interessant med denne artikel er at der kan være problemer med reklamation HVIS man er så uheldig at få denne fejl.



Redigeret af Rob801 - 07-Marts-2009 kl. 17:16
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370












Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu