recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åbent "brev" til Pioneer.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÅbent "brev" til Pioneer.dk

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: Åbent "brev" til Pioneer.dk
    Sendt: 28-April-2009 kl. 13:33

Jeg er knotten...meget knotten på Pioneer Danmark. Jeg har skrevet nednævnte kommentarer til Pioneer.dk.

Når jeg offentliggør min mail til Pioneer.dk skyldes det jo den afmagt man føler, når man ikke kan få svar på noget som helst - og jeg er sikkert ikke den eneste der føler afmagt:

Se - nu har jeg for over en måned siden bestilt en af jeres SC-LX71 hos Sparshop (autoriseret forhandler), og jeg kan sørme ikke få at vide hvornår jeg får min receiver, for forhandleren ved reelt intet.

Nu står jeg så en måned senere uden receiver (min gamle er solgt) til mit øvrige Pioneer set-up (KRP-500M og BDP-LX71).

Det er faktisk ikke sjovt at være Pioneer kunde mere. Logistikken virker som værende fra det forrige århundrede skifte.

Jeg er jo godt klar over, at du som læser mine beklagelser intet har med sagen at gøre, og jeg kan med stor sandsynlighed forvente en sludder for en sladder. Det gør det stadig ikke sjovt at være Pioneer kunde.

Hvad med lidt kundefokus?

Hvornår ankommer min Pioneer SC-LX71 til Sparshop? - jeg ønsker et helt reelt svar!

med venlig hilsen

   

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 13:39
måske du skal skrive til Pioneer Sverige, for supporten i DK er nærmest ikke eksisterende...
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg er knotten...meget knotten på Pioneer Danmark. Jeg har skrevet nednævnte kommentarer til Pioneer.dk.

Når jeg offentliggør min mail til Pioneer.dk skyldes det jo den afmagt man føler, når man ikke kan få svar på noget som helst - og jeg er sikkert ikke den eneste der føler afmagt:

Se - nu har jeg for over en måned siden bestilt en af jeres SC-LX71 hos Sparshop (autoriseret forhandler), og jeg kan sørme ikke få at vide hvornår jeg får min receiver, for forhandleren ved reelt intet.

Nu står jeg så en måned senere uden receiver (min gamle er solgt) til mit øvrige Pioneer set-up (KRP-500M og BDP-LX71).

Det er faktisk ikke sjovt at være Pioneer kunde mere. Logistikken virker som værende fra det forrige århundrede skifte.

Jeg er jo godt klar over, at du som læser mine beklagelser intet har med sagen at gøre, og jeg kan med stor sandsynlighed forvente en sludder for en sladder. Det gør det stadig ikke sjovt at være Pioneer kunde.

Hvad med lidt kundefokus?

Hvornår ankommer min Pioneer SC-LX71 til Sparshop? - jeg ønsker et helt reelt svar!

med venlig hilsen

   



God skrevet John,
De er godt nok noget sløve i optrækket. Og det gælder ikke blot deres recievere, men også HDD-rec, som også var i restordre (men dem udsluser de også, så vidt jeg er informeret).
Dog lader det til det ikke kun er Pio, men også andre producenter der er tilbageholden i produktionen.
Men du har helt ret i, at det er for dårligt at forretninger (som endda er aut. forhandler - og super forhandler (hvad det så end hedder)) ikke engang kan få svar på hvornår de kan forvente en leverance af Pioneer recievere!

Godt en tog bladet far munden, og fik skrevet til dem!
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8555
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Se - nu har jeg for over en måned siden bestilt en af jeres SC-LX71 hos Sparshop (autoriseret forhandler), og jeg kan sørme ikke få at vide hvornår jeg får min receiver, for forhandleren ved reelt intet.



Ifølge din tråd bestilte du den for 8 dage siden?!?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Se - nu har jeg for over en måned siden bestilt en af jeres SC-LX71 hos Sparshop (autoriseret forhandler), og jeg kan sørme ikke få at vide hvornår jeg får min receiver, for forhandleren ved reelt intet.



Ifølge din tråd bestilte du den for 8 dage siden?!?

Nu ved jeg ikke lige hvilken tråd du tænker på, men du har ret min føste bestilling var på en VSX-LX51, men det ændre intet for det er same-game, for den ved man heller intet om.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sidsel80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:13

Det er dog deprimerende at deres service skal være sådan. Om ikke andet burde de da kunne give en forventet leveringsdato.

Dog vil jeg sige at jeg absolut føler med dig, vores Denon flytter i dag, så vi er ganske receiverløse  

Er der ingen der har en leveringsdato på Pioneer, eller er det bare Sparshop der har problemer med leverancen?

- Sidsel

Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+

B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685

Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Sidsel80 Sidsel80 skrev:

Det er dog deprimerende at deres service skal være sådan. Om ikke andet burde de da kunne give en forventet leveringsdato.

Dog vil jeg sige at jeg absolut føler med dig, vores Denon flytter i dag, så vi er ganske receiverløse  

Er der ingen der har en leveringsdato på Pioneer, eller er det bare Sparshop der har problemer med leverancen?

- Sidsel

Ja, og jeg regner med at sende jeres Onkyo i dag, eller senest i morgen

leveringsdato....joh...måske slut april eller hen i maj

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:20
Slut april er jo cirka... nu? - Hen i maj kan jo være langt væk og det lyder ikke så fast.

Vores receiver plads er i hvert fald rimelig deprimerende at kigge på - der er temmelig tomt ud over en bunke ledninger.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:21

Oprindeligt skrevet af david79 david79 skrev:

Slut april er jo cirka... nu? - Hen i maj kan jo være langt væk og det lyder ikke så fast.

Vores receiver plads er i hvert fald rimelig deprimerende at kigge på - der er temmelig tomt ud over en bunke ledninger.

Hæ....I kan da i det mindste se frem til, at I har jeres Onkyo inden ugens udgang David

Den bliver afmonteret i mit set-up i dag 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:22

Jamen jeg står jo i samme situation som Hother. Min Onkyo er solgt og jeg er blevet lovet en LX71 i starten af maj.

Så jeg håber faneme de får fingeren ud, og får vores recievere hjem pronto!

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:26
hvorfor bestiller i den ikke på nettet, kan ses den kan fåa til omkring 11.000kr, samt den er på lager.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:27

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

hvorfor bestiller i den ikke på nettet, kan ses den kan fåa til omkring 11.000kr, samt den er på lager.

Nå ja...altså dvs., der er faktisk mange steder den allerede er udsolgt og har været det længe.

Og æææhhh...vil helst have receiveren med dansk Pio garanti

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu