recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Oppo BDP-83 blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Oppo BDP-83 blu-ray

 Besvar Besvar Side  <1 105106107108>
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 15:58
Takker.
Den er så regionsfri da jeg kan lave de indstillinger.
Sometider når jeg putter en disc i skriver den unknow disc.
Hvis jeg så kører skuffe ud og ind igen så læser den skiven ok.
Kan det være noget med det regionsværk der driller?
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Takker.
Den er så regionsfri da jeg kan lave de indstillinger.
Sometider når jeg putter en disc i skriver den unknow disc.
Hvis jeg så kører skuffe ud og ind igen så læser den skiven ok.
Kan det være noget med det regionsværk der driller?

Godt at den er regionsfri.

Det med unknown disc ved jeg ikke hvorfor. 


Venlig hilsen
KB
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 16:35
ja jeg ville gerne hvis muligt koble det fra da  jeg gerne vil undvære den biplyd
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

ja jeg ville gerne hvis muligt koble det fra da  jeg gerne vil undvære den biplyd

Der er ingen lyd på min, da den står i standby hele tiden. Kun hvis der har været slukket helt for strømmen, er der bip.

Hvis du piller chippen ud bliver din Oppo jo til region A og dvd reg. 1.


Venlig hilsen
KB
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 16:47
det er sådan at jeg slukker på stikkontakt
Og ja det dur ikke og afmontere.
Må leve med lydSmile
Måske en rensning kunne klare det med unknow disc
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 17:01
Det kan jo også være at din Oppo er Region B og 2 fra starten, det er der måske nogen der ved. Jeg gik bare ud fra det modsatte, uden at være helt sikker.



Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 11:44
Ny firmware til OPPO BDP-83:

  1. Resolved a disc loading failure issue with the "X-Men: Days of Future Past (BD)" released by 20th Century Fox. Customers reported that after inserting the Blu-ray disc, the player would report a "Wrong Disc" error and eject the disc. This is caused by the new "BD+" protocol (or Digital Rights Protection system) applied to this title which requires longer decryption time than the value allowed by the player. This firmware adjusted the decryption time and resolved this issue.

All features and improvements of the previous firmware are also included in this version.




Redigeret af Brixen - 04-December-2014 kl. 11:45
Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 11:47
Så er der endnu flere gode grunde til at købe den kodefrie BDP-83 jeg har til salg
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 11:48
Super flot af Oppo at de stadig vedligeholder firmwaren på denne maskine. Flere andre producenter ville forlængst have glemt deres ældre produkter.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 12:07
De havde godt nok også sagt stop, men så stor en udgivelse der slet ikke kunne afspilles, valgte de at gøre noget ved.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2017 kl. 19:39
Så er min BDP-83 vist færdig.

Den har et stykke tid haft fejlen med at skuffen ikke ville åbne, hvis der ikke sad en disk i drevet.
Forleden fik jeg lukket skuffen uden disk i, og nu vil den ikke åbne igen.
Er der noget at gøre?
Venlig hilsen
KB
Til top
skalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2017 kl. 10:16
Til brixen
Har ejet denne afspiller, som havde samme fejl.
Jeg fik tilsendt et reparationskit fra oppo-digital, som fixede problemet. Men det er jo en ældre model, så supporter eksistere måske ikke mere.
Skalbjerg
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 105106107108>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu