recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Oppo BDP-83 blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Oppo BDP-83 blu-ray

 Besvar Besvar Side  <1 5657585960 108>
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 10:58
Det skal du nok spørge Otto omWink
 
Tillykke til jer som har købt afspilleren! Den er sq en lækker maskine på mange måderThumbs Up
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
timj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:20

Så har jeg osse fået min Oppo totalt nice Thumbs Up men jeg vil lige høre jeg om en ting, sku der ikke følge en usb-stik med ?

Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130
Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu,
Oppo bdp-83, viasat hd-boks
Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Kan Otto begynde at lev. SE udgave før jul Question
 
Det kan Otto godt, ja.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af timj timj skrev:

Så har jeg osse fået min Oppo totalt nice Thumbs Up men jeg vil lige høre jeg om en ting, sku der ikke følge en usb-stik med ?

 
Ifølge hvem?
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Exxtreme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:23
Der skulle gerne følge en 1GB usb stick og 2 BD skiver med... AIX Records og Spears & Munsil...
Vel og mærke hvis det er ens over hele verden... Jeg fik det i hvert fald hos CRT

Redigeret af Exxtreme - 19-November-2009 kl. 15:24
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af timj timj skrev:

Så har jeg osse fået min Oppo totalt nice Thumbs Up men jeg vil lige høre jeg om en ting, sku der ikke følge en usb-stik med ?

 
Ifølge hvem?
Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvad der følger med i Otto´s Oppo´er, men i den engelske US-udgave fulgte der en USB stick med. Men det er måske kun for egentlige US-modellerSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
timj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af timj timj skrev:

Så har jeg osse fået min Oppo totalt nice Thumbs Up men jeg vil lige høre jeg om en ting, sku der ikke følge en usb-stik med ?

 
Ifølge hvem?
Dem der har fået en fra england men hvis der ikke følger en usb-stik med hos jer er det fint nok, ville bare lige høre af.
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130
Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu,
Oppo bdp-83, viasat hd-boks
Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik)
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 16:03
Var USB-sticken ikke med for at maskinen kunne overholde 2.0-profilen? (hvor maskinen skal have hukommelse for lagring af BD-java-data)

Muligt jeg har misforstået det, men min (fra CRTprojectors) kom i hvert fald også med en 1GB USB-stick samt 2 BD-test skiver 
Til top
Ibberdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-November-2009
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ibberdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

Var USB-sticken ikke med for at maskinen kunne overholde 2.0-profilen? (hvor maskinen skal have hukommelse for lagring af BD-java-data)

Muligt jeg har misforstået det, men min (fra CRTprojectors) kom i hvert fald også med en 1GB USB-stick samt 2 BD-test skiver 

Den har indbygget 1GB hukommelse så USB sticken er ikke nødvendig for 2.0.
 
Men det er korrekt at med den rene US version var der en USB stick med som jeg mener var til brug for firmwareopgradering uden netværksforbindelse. 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 21:03

Test-skiverne skulle gerne være der, men ingen USB-stik - hvis de har fulgt med tidligere, er de holdt op - spørgsmålet er om det er CRTprojectors der leverer dem med, og ikke Oppo? Bare en tanke. Anyway, jeg har aldrig hørt noget om nogen USB-stik, så nej den skal ikke være der.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Test-skiverne skulle gerne være der, men ingen USB-stik - hvis de har fulgt med tidligere, er de holdt op - spørgsmålet er om det er CRTprojectors der leverer dem med, og ikke Oppo? Bare en tanke. Anyway, jeg har aldrig hørt noget om nogen USB-stik, så nej den skal ikke være der.

Nej, det var Oppo der leverede den omtalte USB-sticks. De var nævnt i Oppo´s leveringsomfangSmile

Redigeret af Hother - 19-November-2009 kl. 21:20
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tonnyg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tonnyg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 22:53
Skidt pyt da også med en 1 GB USB-pen, som idag kan fås til få penge.

Jeg syntes, at det er 100 gange vigtigere, at de stadig leverer med BD-testskiverne. Nice... Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5657585960 108>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu