recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af FLAC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af FLAC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bhaagensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Kan man evt. nøjes med at få vist dem der KAN sendes til DK - det andet er jo rent spild af tid!


Jeg har ikke fundet nogen indstilling som filtrerer. Man skal dog blot se efter dem som tilbyder "international delivery" under punktet "shipping". De sender til dk. Jeg bruges forresten amazon.co.uk
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af bhaagensen bhaagensen skrev:

Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Kan man evt. nøjes med at få vist dem der KAN sendes til DK - det andet er jo rent spild af tid!


Jeg har ikke fundet nogen indstilling som filtrerer. Man skal dog blot se efter dem som tilbyder "international delivery" under punktet "shipping". De sender til dk. Jeg bruges forresten amazon.co.uk

Jeg kan ikke umiddelbart finde punktet shipping - jeg bliver nødt til at checke ud, logge ind på betalingsserveren osv for at finde ud af om cd'en var en "keeper" - kan du evt. vise et screenshot eller noget lignende?
Til top
bhaagensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

  et screenshot eller noget lignende?


Zoverstocks, den røde (som jeg kun har god erfaring med)  sender til dk, den blå gør ikke.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu