recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)

 Besvar Besvar Side  <1 209210211212>
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Har også en 2040. Jeg syntes ikke at DSU er noget et råbe hurra for.


Hvorfor synes du PLII er bedre end DSU?


Det syntes jeg heller ikke. Der er tradeoff ved begge. Syntes ikke at DSU er godt til at matrixe loft ht. Syntes generelt at DSU er lidt for rundhåndet med fasedrej. Surrounds bliver meget flade og udynamiske. Jeg kører altid native. Så har fravalgt begge
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 16:41
Hvad er det der slukker Marantzen? Når jeg hører CD, som er analogt tilsluttet, og der er ikke andet tændt, slukker den hver gang jeg forlader stuen og CD er sat på stop. Sleep timer er på off
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 17:17
Hej.
Ved ikke om det kan være det her
Du skriver " Sleep timer er på off" .
Er den det på begge Zoner.
Kun et forslag.
Mvh.
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 17:26
Er det ikke nemt at tjekke om den automatisk slukker når den mangler signal, ved at skifte over på en anden kilde der ikke er tændt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
Ved ikke om det kan være det her
Du skriver " Sleep timer er på off" .
Er den det på begge Zoner.
Kun et forslag.
Mvh.

Sleep timer slukker det hele. Det er en knap på fjernbetjeningen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af K_J K_J skrev:

Er det ikke nemt at tjekke om den automatisk slukker når den mangler signal, ved at skifte over på en anden kilde der ikke er tændt.

Den slukkede også på en anden kilde.

Men fandt en Auto - Off funktion i menuen, der default var sat til 15 min i Main Zone. Der kan også sættes tid på Zone 2 og 3 særskilt. De var dog på Off

Så problemet er løst
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af K_J K_J skrev:

Er det ikke nemt at tjekke om den automatisk slukker når den mangler signal, ved at skifte over på en anden kilde der ikke er tændt.

Den slukkede også på en anden kilde.

Men fandt en Auto - Off funktion i menuen, der default var sat til 15 min i Main Zone. Der kan også sættes tid på Zone 2 og 3 særskilt. De var dog på Off

Så problemet er løst


Godt du fik det løst.
Kan se på min 1606 at der er on / of på alle zoner ,jeg har så kun 2.
Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af K_J K_J skrev:

Er det ikke nemt at tjekke om den automatisk slukker når den mangler signal, ved at skifte over på en anden kilde der ikke er tændt.

Den slukkede også på en anden kilde.

Men fandt en Auto - Off funktion i menuen, der default var sat til 15 min i Main Zone. Der kan også sættes tid på Zone 2 og 3 særskilt. De var dog på Off

Så problemet er løst


Godt du fik det løst.
Kan se på min 1606 at der er on / of på alle zoner ,jeg har så kun 2.
Mvh.

Ja det var lidt irriterende at skulle tænde igen og skrue op på vol til det lytteniveau jeg havde, hvis ellers jeg kunne huske det.

Noget andet er ECO. Der er en grøn knap på fjernbetjeningen, som aktiverer det. Er bare bange for at forstærkeren ikke yder sit bedste med det slået til?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 21:08
@ Kampus.
Jeg bruger ECO Auto,men mener ikke det har den store indflydelse på min Lille forstærker.
Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Nej, AURA er et lydformat, som Atmos. Audessey Pro er et udvidet måleprogram til lydopsætningen.

Er din Pioneer blevet skrottet?

M.v.h.

Nej, men kan ikke undvære at se film længere.

Ja NU er den skrottet. Sikken en lorte reciever, 5 år kunne den kun holde. Køber ikke Pioneer mere
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 16:39
Hvad fandt Lars frem til den fejlede?

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hvad fandt Lars frem til den fejlede?

M.v.h.

Egenlig ikke så meget. Han ville bestille et nyt modul for at prøve om det var det. Men Pioneer har prissat deres reservedele så højt, at det synes han alligevel ikke det var værd at sende bud efter
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 209210211212>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu