recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)

 Besvar Besvar Side  <12345 212>
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:38
Ja det er helt i orden. Det var Lars der var fremme med kortet i BoShop sagen   Det var kun kliken der måtte fremhæve produkter
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:39
Men nu er jeg jo også en rebel
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:58
Tillykke med den nye receiver,ja og det gir sgu stadigvæk et lille gib i mig vær gang jeg ser den receiver,og der bliver snart sendt en Pioneer Demo Contents Summer 2007 til dig,men nok først på Tirsdag,du sender bare en PM med din adresse.
M.V.H Jan
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:58
Men for ikke at ødelægge Kampus' tråd mere end nødvendigt...


Så synes jeg nu det ser meget godt ud. Dejligt lyst


Ja, selv spisebordet med stolene får mig til at tænke på mit første job - medhjælper på en gård.. der havde bossen dét sæt i stuen (man føler sig lidt gammel nu)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:59

Ka' I så opføre jer ordentlig i min tråd!!!

Det er en stor dag hvor jeg har fået en KLASSE RECIEVER, og hold kæft hvor lyder den bare super med mine fede B&Wer

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Tillykke med den nye receiver,ja og det gir sgu stadigvæk et lille gib i mig vær gang jeg ser den receiver,og der bliver snart sendt en Pioneer Demo Contents Summer 2007 til dig,men nok først på Tirsdag,du sender bare en PM med din adresse.
M.V.H Jan

Tak skal du ha'. Jamen jeg kan fortælle at recieveren er meget smukkere i virkeligheden. Fotos kan slet ikke vise den ordentligt.

Det lyder godt med den demo. Pioneer sender jo nok ikke nogen

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Tillykke med den nye receiver,ja og det gir sgu stadigvæk et lille gib i mig vær gang jeg ser den receiver,og der bliver snart sendt en Pioneer Demo Contents Summer 2007 til dig,men nok først på Tirsdag,du sender bare en PM med din adresse.
M.V.H Jan

Tak skal du ha'. Jamen jeg kan fortælle at recieveren er meget smukkere i virkeligheden. Fotos kan slet ikke vise den ordentligt.

Det lyder godt med den demo. Pioneer sender jo nok ikke nogen

Hvad er det for en Pio demo som du mangler?

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ka' I så opføre jer ordentlig i min tråd!!!

Det er en stor dag hvor jeg har fået en KLASSE RECIEVER, og hold kæft hvor lyder den bare super med mine fede B&Wer

Du ved ikke hvor stjerne tilfreds jeg er Kampus - det var vist mig der lokkede dig........lidt

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ka' I så opføre jer ordentlig i min tråd!!!

Det er en stor dag hvor jeg har fået en KLASSE RECIEVER, og hold kæft hvor lyder den bare super med mine fede B&Wer

Du ved ikke hvor stjerne tilfreds jeg er Kampus - det var vist mig der lokkede dig........lidt

Ja du får HELE skylden for at jeg har fået ny reciever

Det er Summer 2007 som jeg mangler...

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:40

Efter opsætningen af MCACC var jeg ikke ret tilfreds med lyden. Tror ikke Pio'en kan "se" at det er store gulvhøjttalere der ver tilsluttet.

Diskanten var meget dominerende og bassen var nærmest ikke eksisterende. Var inde at dæmpe diskanten med S-kurven, og det hjalp. Bassen blev hævet 5,5db i 63hz området, som desværre er det laveste i EQ (savner min gl forstærker hvor bassen kunne hæves nede i 20Hz).

Og nu lyder det ihvertfald bedre end det gjorde med Onkyoen, og det var jo også det der var meningen med udskiftningen.

Under de her indstillinger har jeg også prøvet at skifte mellem HDMI og analog fra min BD afspiller, og det er indiskutabelt at lyden er bedst ved analog

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Efter opsætningen af MCACC var jeg ikke ret tilfreds med lyden. Tror ikke Pio'en kan "se" at det er store gulvhøjttalere der ver tilsluttet.

Diskanten var meget dominerende og bassen var nærmest ikke eksisterende. Var inde at dæmpe diskanten med S-kurven, og det hjalp. Bassen blev hævet 5,5db i 63hz området, som desværre er det laveste i EQ (savner min gl forstærker hvor bassen kunne hæves nede i 20Hz).

Og nu lyder det ihvertfald bedre end det gjorde med Onkyoen, og det var jo også det der var meningen med udskiftningen.

Under de her indstillinger har jeg også prøvet at skifte mellem HDMI og analog fra min BD afspiller, og det er indiskutabelt at lyden er bedst ved analog

Jamen det lyder jo nogenlunde Kampus. Men når du skriver analog, mener du så blot 2 RCA kabler (stereo), eller til f.eks. 5.1?

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Efter opsætningen af MCACC var jeg ikke ret tilfreds med lyden. Tror ikke Pio'en kan "se" at det er store gulvhøjttalere der ver tilsluttet.

Diskanten var meget dominerende og bassen var nærmest ikke eksisterende. Var inde at dæmpe diskanten med S-kurven, og det hjalp. Bassen blev hævet 5,5db i 63hz området, som desværre er det laveste i EQ (savner min gl forstærker hvor bassen kunne hæves nede i 20Hz).

Og nu lyder det ihvertfald bedre end det gjorde med Onkyoen, og det var jo også det der var meningen med udskiftningen.

Under de her indstillinger har jeg også prøvet at skifte mellem HDMI og analog fra min BD afspiller, og det er indiskutabelt at lyden er bedst ved analog

Jamen det lyder jo nogenlunde Kampus. Men når du skriver analog, mener du så blot 2 RCA kabler (stereo), eller til f.eks. 5.1?

Jamen det er fra Stereo udgangen på BD afspilleren, så 2 rca kabler i en god kvalitet, som tidligere sad i min CD afspiller. Og efterhånden kan jeg heller ikke høre forskel på lyden fra CD afspilleren og BD afspilleren.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 212>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu