recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)

 Besvar Besvar Side  <1234 212>
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 13:49
Haha, det kan være jeg kigger forbi når jeg skal ned og besøge min Onkel i vejle - i bor rimelig tæt på hinanden kan jeg se


Blev du ikke slemt skuffet over, at budet ikke var iklædt rød polo og sorte bukser, hehe
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 15:22

Såeh, hvor bor han henne da?

Nej jeg var lykkelig for tilbuddet om at få leveret recieveren af Sparshop's egen bil, så den ikke skulle tumle rundt på PostDK's samlecentral. Og så var det også billigere i fragt, nemlig 0 kr

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 15:38
Men hva synes du nu om lyden Kampus??????????????????
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 15:58

Jamen jeg er lige blevet færdig med MCACC opsætningen og har sat den en "vanskelig" film på, nemlig Dejavu, som ikke lød specielt godt i mit tidligere setup. Nu er der rigtig godt styr på den meget dybe bas i musikken og eksplosionen i starten lyder fantastisk godt.

Så må jeg lige have sat en CD på også....

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 16:40

Og jeg skal hilse fra Kampus og fortælle, at nu ser setuppet således ud

Man har vel folk til småtingende, når man selv er beskæftiget med de vigtigere lytteforhold

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 16:44
Nu var det jo så vi gerne ville have et "Hother genspejl effekt" , selvfølgelig som "Kampus genspejl effekt"
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 16:50

Tror jeg ikke du skal ønske dig Skyum 

Jeg er ved at fin tune lyden, da den ikke er optimal efter MCACC kalibreringen.

Og igen stor tak til John for hans hjælp med billeder

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror jeg ikke du skal ønske dig Skyum 

Jeg er ved at fin tune lyden, da den ikke er optimal efter MCACC kalibreringen.

Og igen stor tak til John for hans hjælp med billeder

Det kan vel ikke være værre end Johns ?

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror jeg ikke du skal ønske dig Skyum 

Jeg er ved at fin tune lyden, da den ikke er optimal efter MCACC kalibreringen.

Og igen stor tak til John for hans hjælp med billeder

Det kan vel ikke være værre end Johns ?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror jeg ikke du skal ønske dig Skyum 

Jeg er ved at fin tune lyden, da den ikke er optimal efter MCACC kalibreringen.

Og igen stor tak til John for hans hjælp med billeder

Det kan vel ikke være værre end Johns ?

Hva...øhh..Henrik, jeg har tidligere tildelt dig et gult kort - er du ude efter et rødt ditto

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror jeg ikke du skal ønske dig Skyum 

Jeg er ved at fin tune lyden, da den ikke er optimal efter MCACC kalibreringen.

Og igen stor tak til John for hans hjælp med billeder

Det kan vel ikke være værre end Johns ?

Hva...øhh..Henrik, jeg har tidligere tildelt dig et gult kort - er du ude efter et rødt ditto



Pga. boconcept-tråden?

Men relax John - tror ikke du skal tage det så tungt
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror jeg ikke du skal ønske dig Skyum 

Jeg er ved at fin tune lyden, da den ikke er optimal efter MCACC kalibreringen.

Og igen stor tak til John for hans hjælp med billeder

Det kan vel ikke være værre end Johns ?

Hva...øhh..Henrik, jeg har tidligere tildelt dig et gult kort - er du ude efter et rødt ditto



Pga. boconcept-tråden?

Men relax John - tror ikke du skal tage det så tungt

Det var nu også ment som en spøg, det tror mjeg også godt at Henrik ved 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 212>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu