recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)

 Besvar Besvar Side  <1 204205206207208 212>
Forfatter
Besked
KennyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 19:46
Manualen/guiden er jo også for de uøvede......og siden du skrev det har du haft problemer i alle retninger :)

Har du ikke mulighed for at skifte hvis du trykker på en af de fire farvede knappet....Min fjernbetjening til 6010 har midlertidig gemt sig, så jeg kan ikke efterprøve om hukommelsen er til at stole på.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 19:46
Det er jo ikke så smart, når statsradiofonien sender indkapslet Prologic II i deres stereo signal på DR 1

Nå fandt stereo muligheden på rød farve knap. Grøn knap er "Movie". Blå er "Game". Gul er "Pure". Godt så
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af KennyJ KennyJ skrev:

Manualen/guiden er jo også for de uøvede......og siden du skrev det har du haft problemer i alle retninger :)

Har du ikke mulighed for at skifte hvis du trykker på en af de fire farvede knappet....Min fjernbetjening til 6010 har midlertidig gemt sig, så jeg kan ikke efterprøve om hukommelsen er til at stole på.

Det var GUI manualen i Audyssey jeg hentydede til. Men rigtigt, der er 4 forskellige lyd modes på farveknapoerne. Er jo vant til en lang række modes fra Pioneer.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er jo ikke så smart, når statsradiofonien sender indkapslet Prologic II i deres stereo signal på DR 1

Nå fandt stereo muligheden på rød farve knap. Grøn knap er "Movie". Blå er "Game". Gul er "Pure". Godt så

Den kan godt dekode det, det er bare ikke en funktion du skal aktivere. Så vidt jeg ved aktiverer den selv den relevante dekoder.
Til top
KennyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyJ KennyJ skrev:

Manualen/guiden er jo også for de uøvede......og siden du skrev det har du haft problemer i alle retninger :)

Har du ikke mulighed for at skifte hvis du trykker på en af de fire farvede knappet....Min fjernbetjening til 6010 har midlertidig gemt sig, så jeg kan ikke efterprøve om hukommelsen er til at stole på.

Det var GUI manualen i Audyssey jeg hentydede til. Men rigtigt, der er 4 forskellige lyd modes på farveknapoerne. Er jo vant til en lang række modes fra Pioneer.

Du kan ændre på dem som du vil.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er jo ikke så smart, når statsradiofonien sender indkapslet Prologic II i deres stereo signal på DR 1

Nå fandt stereo muligheden på rød farve knap. Grøn knap er "Movie". Blå er "Game". Gul er "Pure". Godt så


Den kan godt dekode det, det er bare ikke en funktion du skal aktivere. Så vidt jeg ved aktiverer den selv den relevante dekoder.

Nej det gør den ikke. Jeg så en film på DR1 som jeg optog fredag nat, og den blev afspillet i stereo. På Pioneer skal jeg også vælge PL II aktivt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af KennyJ KennyJ skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyJ KennyJ skrev:

Manualen/guiden er jo også for de uøvede......og siden du skrev det har du haft problemer i alle retninger :)

Har du ikke mulighed for at skifte hvis du trykker på en af de fire farvede knappet....Min fjernbetjening til 6010 har midlertidig gemt sig, så jeg kan ikke efterprøve om hukommelsen er til at stole på.

Det var GUI manualen i Audyssey jeg hentydede til. Men rigtigt, der er 4 forskellige lyd modes på farveknapoerne. Er jo vant til en lang række modes fra Pioneer.


Du kan ændre på dem som du vil.

Det må du lige forklare...
Til top
KennyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 20:24
Alt efter input signal har du forskellige muligheder for at decode signalet.
Du er ikke tvunget til at trykke på musik for at få stereo feks, hvis du hellere vil trykke på movie
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er jo ikke så smart, når statsradiofonien sender indkapslet Prologic II i deres stereo signal på DR 1

Nå fandt stereo muligheden på rød farve knap. Grøn knap er "Movie". Blå er "Game". Gul er "Pure". Godt så


Den kan godt dekode det, det er bare ikke en funktion du skal aktivere. Så vidt jeg ved aktiverer den selv den relevante dekoder.

Nej det gør den ikke. Jeg så en film på DR1 som jeg optog fredag nat, og den blev afspillet i stereo. På Pioneer skal jeg også vælge PL II aktivt.

Det er fordi det er et stereosignal. Der skal du slå Dolby surround til, men du skal ikke slev vælge mellem PL, PLII Movie, PLII ... ,  og hvad de nu alle sammen hedder.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 20:45
Intet kunne være mere forkert! DD, DTS, TrueHD, DTS HD MA skifter recieveren selv. PL II skifter ikke selv, men er indeholdt i DR's stereosignal
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Intet kunne være mere forkert! DD, DTS, TrueHD, DTS HD MA skifter recieveren selv. PL II skifter ikke selv, men er indeholdt i DR's stereosignal


Billigt skrammel! Yamaha skifter selv mellem DD, DTS, Pro Logic II o.s.v.

M.v.h.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2017 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Intet kunne være mere forkert! DD, DTS, TrueHD, DTS HD MA skifter recieveren selv. PL II skifter ikke selv, men er indeholdt i DR's stereosignal

OK. Jeg forstår nok ikke hvad du spørger efter.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 204205206207208 212>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu