recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)

 Besvar Besvar Side  <1 207208209210211 212>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

<div ="main_title"="" style="margin: 0px 0px 20px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; overflow: ; zoom: 1; clear: both; font-family: Arial, "ヒラギノ角ゴ Pro W3", "Hiragino Kaku Gothic Pro", メイリオ, Meiryo, Osaka, "MS Pゴシック", "MS P Gothic", sans-serif; font-size: 16px;"><h1 style="margin-right: 0px; margin-left: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-size: 18px; : left;">Auto surround playback</h1><div ="text"="" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-family: Arial, "ヒラギノ角ゴ Pro W3", "Hiragino Kaku Gothic Pro", メイリオ, Meiryo, Osaka, "MS Pゴシック", "MS P Gothic", sans-serif; font-size: 16px;"><p style="margin: 5px 0px 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-size: 14px; clear: left;">

<div ="text"="" id="OBAOMLwkfwhwqm" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-family: Arial, "ヒラギノ角ゴ Pro W3", "Hiragino Kaku Gothic Pro", メイリオ, Meiryo, Osaka, "MS Pゴシック", "MS P Gothic", sans-serif; font-size: 16px;"><p style="margin: 5px 0px 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-size: 14px; clear: left;">This mode detects the type of input digital signal, and automatically selects the corresponding mode for playback.
Perform stereo playback when the input signal is PCM. When the input signal is Dolby Digital or DTS, the music is played back according to the respective channel number.

<div ="operation"="" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-family: Arial, "ヒラギノ角ゴ Pro W3", "Hiragino Kaku Gothic Pro", メイリオ, Meiryo, Osaka, "MS Pゴシック", "MS P Gothic", sans-serif; font-size: 16px;"><div ="step"="" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none;"><div class="number1" style="margin: 15px 0px 0px; padding: 0px 0px 0px 20px; border: 0px; vertical-align: baseline; background: url("../img/number/step_01.png") left -4px no-repeat transparent; list-style-type: none; outline: none; font-size: 14px; font-weight: bold; clear: both; overflow: hidden; zoom: 1;"><span style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none;">Press PURE to select “Auto”.</span><div ="step_"="" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none;"><div ="text"="" id="OBAOMLbpraqmfl" style="margin: 0px 0px 0px 20px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none;"><p style="margin: 5px 0px 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-size: 14px; clear: left;">Auto surround playback begins.

<p style="margin: 5px 0px 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-size: 14px; clear: left;">Her er online manualen, hvis alt andet svigter, så læs manualenSmile

<p style="margin: 5px 0px 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-size: 14px; clear: left;">http://manuals.marantz.com/SR7011/NA/EN/OBAOSYyriqsmlp.php

<p style="margin: 5px 0px 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: line; : transparent; list-style-: none; outline: none; font-size: 14px; clear: left;">




Øv, der var så kun 7 sider af manualen jeg kunne smide i iBooks
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 11:02
Efter at DSU er kommet. Er Pro-Logic væk. Det er vis kun Yamaha der stadig bebeholder alle dekoder typer
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 11:24
Til top
rotelman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Efter at DSU er kommet. Er Pro-Logic væk. Det er vis kun Yamaha der stadig bebeholder alle dekoder typer

Næ den sidste serie fra Yamaha hvor man kan vælge andet end Dolby Surround (de gl. formater) er 50'er dvs. 2015 serien
Ellers har man kun Dolby Suround / Neutral:X (DTS)/ Neo:6 cinema / Neo:6 Music :-(
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

@Kampus
Link til den fulde manual

Tak katbird

Hvorfor kan jeg ikke flytte den til iBooks?
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 13:12
Hmm,jeg kan godt gemme/åbne i iBooks ,klikker bare på "Open in iBooks" der popper op øverst til højre..
Kan det være pga pladsmangel?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Hmm,jeg kan godt gemme/åbne i iBooks ,klikker bare på "Open in iBooks" der popper op øverst til højre..
Kan det være pga pladsmangel?

Husker ikke så godt, så jeg trykkede på "ud af boksen" tegnet, som ikke gir den mulighed. Igen mange tak for hjælpen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 13:41
Hvordan får jeg AirPlay til at virke? Manualen siger jeg starter musik på min iPhone, og trækker Kontrolcenter op fra bunden, og trykker på AirPlay iconet

Kontrolcenter kan bare ikke trækkes op inde i musik app'en. Så går ud i startskkærm og trækker Kontrolcenter op fra bunden. Trykker på AirPlay iconet, og så begynder den at lede efter Apple TV

Så hvordan kommer den til at lede efter min Marantz?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 14:12
Hvis jeg viper kontrolcenter op fra bunden af iPhone eller iPad, klikker jeg på Airplay ikonet og får så en liste frem over de enheder som jeg kan Airplay til, herunder også min Yamaha receiver, apple tv etc. 

Men enhederne kan måske ikke se hinanden på dit netværk?
 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af rotelman rotelman skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Efter at DSU er kommet. Er Pro-Logic væk. Det er vis kun Yamaha der stadig bebeholder alle dekoder typer

Næ den sidste serie fra Yamaha hvor man kan vælge andet end Dolby Surround (de gl. formater) er 50'er dvs. 2015 serien
Ellers har man kun Dolby Suround / Neutral:X (DTS)/ Neo:6 cinema / Neo:6 Music :-(
Yamaha RX-A 3060 har heller ikke Pro Logic II
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af rotelman rotelman skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Efter at DSU er kommet. Er Pro-Logic væk. Det er vis kun Yamaha der stadig bebeholder alle dekoder typer

Næ den sidste serie fra Yamaha hvor man kan vælge andet end Dolby Surround (de gl. formater) er 50'er dvs. 2015 serien
Ellers har man kun Dolby Suround / Neutral:X (DTS)/ Neo:6 cinema / Neo:6 Music :-(
Yamaha RX-A 3060 har heller ikke Pro Logic II

Min 2040 har begge dele, men efter hukommelsen var det fordi DSU kom som en opdatering til ATMOS. De senere modeller er født med DSU. Må indrømme at jeg heller ikke forstår påstyret over at PLII ikke findes som en separat funktion. DSU gør jo præcis det samme (dekoder og matrixer til de installerede højttalere), eller hvad?
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2017 kl. 14:35
I kontrolcenter-> swipe til venstre,der burde du kunne se dine Airplay enheder og vælge.

Redigeret af katbird - 17-Juli-2017 kl. 14:36
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 207208209210211 212>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu